Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Julia

Економіст відділу бек-офісу, операціоніст, оператор контакт-центру

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Скороходова Юлія Анатоліївна

Особиста інформація
Місто:
Київ
Освіта:
вища, спеціальність: фінансист
Дата народження:
23.08.1978р
Контактна інформація:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
• «Національна Академія державної податкової служби України» (1995-2001 рр)
Фінанси на кредит
Професійні навички:
• Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку активів, пасивів
• Знання програм Microsoft Office, АБС Scrooge ІІ, АБС Scrooge ІІІ.
Особисті якості:

• відповідальність;
• вміння працювати в колективі;
• комунікабельність;
• пунктуальність;
• готовність набуття нових знань;

Досвід роботи:
Період роботи:
Місце роботи:
Посада:
Вересень 2014р – вересень 2017
ПАТ «ДІАМАНТБАНК»
Економіст Відділу супроводу операцій клієнтів – фізичних осіб Управління бек-офісу
Період роботи:
Місце роботи:
Посада:

березень 2008 р – вересень 2014 р
ПАТ «ДІАМАНТБАНК»
Економіст з обліку кредитних операцій Бек-офісу бізнесу «Фінансовий інжиніринг»
Період роботи:
Місце роботи:
Посада:

червень 2007р – березень 2008 р
АБ «ДІАМАНТБАНК»
Економіст Відділу обліку міжбанківських та інвестиційних операцій Управління бек-офісу
Період роботи:
Місце роботи:
Посада:
листопад 2006р – червень 2007 р
АБ «ДІАМАНТБАНК»
Молодший економіст Відділу обліку міжбанківських та інвестиційних операцій Управління бек-офісу
Період роботи:
Місце роботи:
Посада:
24 жовтня 2001р – 10 листопада 2006 р
Контрольно-ревізійне управління в м. Київ
Провідний контролер-ревізор
Посадові обов’язки:

• Супровід та Контроль повноти та правильності відображення відділеннями банку депозитних операцій фіз.осіб в Договірній системі ОДБ Банку; Супровід та контроль депозитних операцій фізичних осіб відкритих по системі Интернет-Банкинг (нарахування відсотків та капіталізація);
• Перерахування відсотків, сум депозитів фіз. осіб; Розрахунок та повернення при достроковому розірванні депозитів фіз.осіб; Ведення справ, котрі касаються діяльності Відділу, та передача закритих справ до архіву; Відкриття та закриття внутрибанківських рахунків; Переведення рахунків клієнтів між відділеннями банку; Блокування та розблокування рахунків

• Реєстрація угод бізнесу «Персональні фінанси» (кредитні угоди, овердрафти, гарантії та депозити) в Договірній системі ОДБ Банку, контроль відповідності параметрів активних банківських операцій рішенням відповідного колегіального органу Банку; Моніторинг обліку, своєчасності та повноти погашення клієнтами зобов'язань по кредитам, відсоткам, комісійної винагороди та штрафних санкцій, обумовлених кредитними угодами; Відкриття та закриття депозитних рахунків; Нарахування процентів по кредитним та депозитним договорам бізнесу «Персональні фінанси»; Контроль за повнотою формування юридичної справи клієнта, та здача їх в архів

• Супроводження активних, пасивних, міжбанківських, валютних операцій банка. Забезпечення оформлення та виконання міжбанківських угод при купівлі-продажу іноземних валют на міжбанківському валютному ринку України, наданні міжбанківських кредитів, депозитів та ведення бухгалтерського обліку таких операцій. Нарахування та сплата відсотків.

• Здійснення державного контролю за витрачанням коштів і матеріальних цінностей, їх збереженням і достовірністю бухгалтерського обліку та звітності в міністерствах, відомствах, державних комітетах, фондах, бюджетних установах, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів та державних валютних фондів

• Проведення ревізії та перевірок фінансової діяльності, збереження коштів і матеріальних цінностей; здійснення ревізії та перевірки правильності витрачання державних коштів на утримання місцевих органів державної влади; контроль за усуненням недоліків і порушень, виявлених попередніми ревізіями та перевірками; отримання від посадових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що ревізуються або перевіряються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході ревізій і перевірок; накладання у випадках, передбачених законодавством, на керівників та інших посадових осіб адміністративні стягнення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: