Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Олексій

Інженер-конструктор

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олексій Бєлінський
42 роки
Інженер-конструктор (машинобудування, МК)
Інженер з розробки ПВР
м. Київ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Viber, Telegram

Коротко про мене:
Інженер-конструктор с 17-річним досвідом роботи в ремонтній службі металургійного
підприємства, та в будівельно-монтажних організаціях. Пріоритетні напрямки: розробник ПВР,
конструктор КМД, конструктор-машинобудівельник одиничного та дрібносерійного виробництва.
Готовий вчитися новому, застосую свої знання та навички у суміжних видах діяльності.

Професійні навички:
Розробка проектів виконання робіт з монтажу і ремонту будівель, споруд та кранів, проектів
виконання зварювальних робіт, риштувань, організація робіт на висоті

Розрахунок Виконання розрахунків і
Розрахунок і проектування
металоконструкцій, креслень вантажопідйомних
механічних передач
креслення КМ и КМД механізмів

Розробка ковальського, Проектування верстатних AutoCAD, Компас-3D, Solid
ливарного оснащення приладів Works, Excel, VBA for Excel

Грамотний переклад
Випуск документації за
англомовної документації та
стандартами ЄСКД, СПДБ
технічної літератури

Досвід роботи:
ТОВ «Містіндустрія», м. Київ, з 2023, інженер виробничо-технічного відділу:
Напрямок роботи – виробництво залізобетонних виробів. Здійснюю супровід поточного
виробництва, підготовку креслень до видачі в роботу, корегування КД та узгодження змін з
розробниками; займаюсь розробкою металевої опалубки та конструкторської документації
на ремонт кранів та заводського обладнання.

ТОВ «Абетон», м. Київ, 2020 – 2021, інженер-конструктор:
Напрямок роботи – супровід реконструкції виробництва, зокрема монтаж установки
формування залізобетонних труб BFS «Jumbo», лінії виробництва тротуарної плитки
«Zenith»; робочі креслення форм для залізобетонних виробів, конструкторська документація
на ремонт кранів та технологічного обладнання заводу, сталеві будівельні конструкції.

Виконував супровід виготовлення конструкцій та механізмів згідно розробленої документації:
розміщення замовлень на сторонніх підприємствах, закупівлю нормалізованих виробів, зміни
в кресленнях під технологію виробника.

За своєю ініціативою виконав розрахунок електроприводу переміщення козлового крану на
допустиме прискорення та нагрів, довів необхідність переключення моторів з трикутника на
зірку, що і зробили. Після цього кран рушає плавно, без буксування, перегріву моторів немає.

1
Донецький металургійний завод, 2007 – 2020, відділ головного механіка, провідний
інженер з розробки проектів виконання робіт:
Вивчив технологію виконання ремонтних робіт в цехах заводу в мірі, яка достатня для
грамотної та швидкої розробки ПВР (приклади один, два, три, чотири). З часом взяв на себе
роботу конструктора, займався проектуванням технологічного оснащення, ремонтних
креслень деталей обладнання, конструкторським супроводженням сторонніх заказів
(приклади один, два, три). Зокрема:

Запропонував та розробив технологію заміни ферм шатра кранової естакади з тимчасовим
спиранням їх на міст крану, замість устрою монтажних мачт, що значно прискорило роботу,
зменшило витрати праці и матеріалів.

Сконструював роз’ємну фурму із змінним рильцем для подачі дуття в доменну піч, яка не
викликала ускладнень при виготовленні та виправдала себе в експлуатації.

Запропонував виготовляти силами підприємства гусеничні стрічки для екскаваторів, замість
їх закупівлі. Спроектував стрічку с суцільнолитими траками замість збірних, с урахуванням
технологічних можливостей заводу.

Щодо проектування систем захисту від падіння з висоти – за відсутності методики в
літературі, розробив матмодель для розрахунку зусиль в гнучкій анкерній лінії
(страхувальний канат, страхувальна прив’язь) підчас падіння робітника, як одномасової
системи з нелінійною жорсткістю, та реалізував розрахунок на VBA, що дозволило при
проектуванні мати реальні розрахункові зусилля в елементах анкерної системи.

Без попереднього досвіду в конструюванні електричних апаратів, самостійно розробив
задовільну конструкцію реактора для індукційної плавильної пічки, замість саморобного, який
вийшов з ладу.

На основі комбінації існуючих розрахункових моделей, розробив калькулятор для розрахунку
прокалюваності конструкційних сталей та твердості по перерізу деталі, що гартується, в
залежності від швидкості охолодження та температури подальшого відпуску, що дозволило
точніше підбирати марку сталі для деталей, в залежності від їх розміру та потрібних
механічних властивостей.

Вподобання в роботі:
Обережно використовую шаблонні рішення, вивчаю досвід суміжних
Творчий підхід до галузей, опрацьовую варіанти, не беру на віру чужий досвід, не
справи пропустивши його крізь себе, додаю уваги до деталей. Перше
рішення – не завжди найкраще

Доведу правоту рішень, які прийняті на користь справи, для безпеки
Відповідальність робіт та остаточних властивостей об'єкту, нехай би їхня реалізація
вела до більшої витрати сил і часу підчас проектування

Освіта:
Донбаська державна академія будівництва та архітектури
1998-2004, механічний факультет, інженер-механік за спеціальністю «Під’ємно-транспортні,
будівельні, дорожні машини та обладнання», магістр.

2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: