Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Марита

Керуючий мережею магазинів

Вік:
48 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е
Колесникова Маріта Миколаївна

Дата народження: 30 листопада 1975 р.
Місце проживання:
м..Кривий Ріг, вул.Гетьманська, буд.5, кв.74
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружена, дітей немає
Освіта: н/вища, спеціальність «Економіка підприємств»

З 18.07.2022 по 08.04.2024 мережа магазинів «М'ясна Мануфактура».
Посада: Директор магазину.
• Підбір персоналу, його навчання, розвиток та управління ним
• Контроль обслуговування покупців відповідно до стандартів.
• Ефективна організація роботи магазину.
• Організація роботи виробничого цеху, контроль та перевірка якості продукції, що виробляється.
• Робота із прямими постачальниками.
• Аналіз та контроль продажів товару.
• Контроль за дотриманням касової дисципліни.
• Контроль прийому, виробництва та викладки товару за правилами FIFO.
• Контроль дотримання викладки товару відповідно до планограм.
• Проведення інвентаризацій.
• Ведення звітності.
• Планування роботи магазину та виробничого цеху з метою збільшення продажів.

З 29.11.2021 до 30.06.2022 «ОККО-Лайт».
Посада: Менеджер АЗС
• Планування, координація та контроль безперебійної роботи АЗС.
• Прийом нафтопродуктів та контроль їх реалізації.
• Контроль виконання планів магазину та кафе.
• Підбір та навчання персоналу, згідно з правилами та вимогами компанії.
• Контроль дотримання стандартів компанії під час обслуговування клієнтів.
• Контроль за дотриманням техніки безпеки.
• Контроль за технічним станом обладнання та установок на АЗС.
• Ведення документації з мотивації працівників, контролю та оцінки ефективності їх праці.
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль викладення товарів магазину та кафе за правилами FIFO згідно з планограмами.
• Контроль продажів та списання товарів кафе та магазину.
• Аналіз продажів та списань.
• Контроль касової дисципліни.

З 03.08.21 по 25.10.21 ТОВ «Дніпро-Вендор».
Посада: Менеджер (управитель) у роздрібній торгівлі продовольчими товарами.
• Організація ефективної та безперебійної роботи торгових точок.
• Контроль обсягу товарних залишків та замовлень продукції.
• Підбір та навчання персоналу.
• Викладання вітрин відповідно до стандартів компанії (планограми).
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль дотримання стандартів компанії під час обслуговування клієнтів.
• Контроль за дотриманням карантинних норм і вимог НАССР.
• Взаємодія із орендодавцями торгових площ.
• Звітність та документообіг.

З 08.02.21 до 25.05.21 ТОВ «МК М'ясний».
Адміністратор мережі магазинів.
• Організація ефективної роботи торгових точок.
• Контроль торгових точок.
• Робота з персоналом.
• Підбір та навчання персоналу.
• Викладання вітрин відповідно до стандартів компанії.
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль дотримання стандартів компанії під час обслуговування клієнтів.
• Контроль за дотриманням карантинних норм і вимог НАССР.
• Взаємодія із орендодавцями торгових площ.
• Звітність та документообіг.
• Забезпечення безперебійної роботи магазину.

З 25.10.2019 до 05.02.2021 ТОВ «ОМЕГА», мережа магазинів «ВАРУС».
Посада: Керуючий магазином.
• Організація ефективної роботи супермаркету.
• Замовлення товарів прямим постачальникам.
• Навчання та контроль дотримання стандартів компанії.
• Оперативне керування супермаркетом.
• Аналіз продажів товару.
• Аналіз списання товарів відповідно до норм.
• Контроль прийому, оприбуткування та складування товарів.
• Організація, проведення та аналіз планових та позапланових інвентаризацій.
• Контроль роботи розрахунково-касової зони
• Управління персоналом (відбір, навчання, постановка завдань, контроль їх виконання, мотивація).
• Контроль викладення товару відповідно до принципів FIFO та планограм.
• Звітність та аналітика.
• Управління персоналом – до 50 осіб.

З 14.02.2017 до 05.09.2019 ТОВ «РУШ», мережа магазинів «Єва».
Посада: Керуючий магазином.
• Забезпечення виконання плану продажу магазину.
• Оперативне керування магазином (всі щоденні процеси).
• Облік товару, ТМЦ.
• Контроль приймання товару.
• Організація інвентаризацій та участь у їх проведенні.
• Касова дисципліна.
• Управління персоналом, підбір кадрів.
• Звітність.
• Аналіз економічних показників роботи магазину.
• Забезпечення якісного обслуговування покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії.

З квітня 2016 до 31.01.2017 ТОВ «Стиль Д», мережа магазинів «ProStor»
Посада: Керуючий магазином.
Обов'язки:
• Виконання плану продажу магазину.
• Аналіз економічних показників роботи магазину.
• Управління персоналом торгової точки.
• Забезпечення ефективної та безперебійної роботи магазину.
• Планування, контроль та аналіз усіх торгових та організаційних процесів магазину.
• Забезпечення належної якості обслуговування покупців.
• Організація та контроль виконання корпоративних норм та стандартів мережі.
• Ведення та контроль документації магазину.
• Участь у проведенні інвентаризації.

З 23.05.12 до 31.03.2016 ТОВ «Помідора».
Виробник ТМ "Помідора", дистрибуція ТМ "Помідора", а також інших торгових марок.
Посада: Завідувач складом, Оператор.
Обов'язки:
• Прийом замовлень від торгових агентів та їх обробка.
• Робота з первинними документами, з відвантаження та приймання ТМЦ ( замовлення, реалізація, переміщення ТМЦ, оприбуткування надходжень, оформлення повернень від покупців).
• Упорядкування звітності.
• Вирішення адміністративних питань, управління складським персоналом.
• Контроль стандартів складських процесів – складський облік (прийом, відвантаження, повернення, переміщення, ротація).
• Участь у проведенні інвентаризації.
• Ведення та контроль аналітичної звітності складу (вантажообіг, відвантаження у розрізі товарних груп, аналіз документообігу).
• Забезпечення та контроль безпеки зберігання ТМЦ.
• Керівництво роботою складу з прийому, зберігання та відпустки товарно-матеріальних цінностей, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення та прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
• Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, що складуються, дотримання режимів зберігання, правил оформлення та здачі прибутково-витратних документів.
• Робота з постачальниками у розрізі виконання функцій менеджера відділу постачання.

З 01.06.2011 до 20.04.2012 ФО-П Цуркан В.В. по переведенню із СП «Вітмарк-Україна» ТОВ
Дистрибуція – продукти харчування.
Посада: Менеджер відділу постачання
Обов'язки:
• Замовлення на продукцію за брендами, закріпленими за менеджером (в основному майонезна, сирна та масляна групи).
• Аналіз продажів та рентабельності.
• Оформлення, списання та контроль повернення бракованої продукції на постачальників.
• Підготовка цін для торгових агентів, зміна цін на картках товару 1С.
• Контроль випадіння товару, зменшення показника випадіння товару.
• Своєчасне надання аналітичної інформації на вимогу керівництва.
• Контроль ротації дат виробництва продукції на складі підприємства.
• Ведення ділового листування з постачальниками.
• Переміщення товару між складами.
• Ведення та контроль поточних платежів постачальників Компанії.
• План постачання на тиждень.

З 01.09.2010 до 31.05.2011 СП «Вітмарк-Україна» ТОВ
Напрямок – соки, чай, вода, дитяче харчування, консервовані фрукти.
Посада: Бухгалтер - Касир
Обов'язки:
• Робота із первинною документацією.
• Облік та рух коштів.
• Оформлення касових операцій.
• Щоденне звіряння з клієнтами, фіксування виявлених невідповідностей (робота з дебіторкою кожного торгового представника). Повідомлення клієнта про наявність невідповідностей та попереднє узгодження виявлених розбіжностей.
• Облік руху коштів з мобільного зв'язку.
• Підготовка внутрішньофірмової звітності за формами, встановленими у Компанії.

З 16.09.2008 р. по 16.01.2009 р. ТОВ «Сіті'ком».
Мережа магазинів електроніки та побутової техніки.
Посада: бухгалтер.
Обов'язки:
• Ведення продажу та обліку руху товару за складами в базі 1С:Підприємство, версія 8
• Робота із первинною документацією.
• Підбиття підсумків інвентаризації.
• Виконання функцій товарознавця та старшого касира під час їх відсутності.
• Робота з "Клієнт-банком".

З 01.07.2004р. до 21.08.2008р. КФ ТОВ "Ельдорадо".
Мережа магазинів побутової техніки.
Посада: старший касир .
Обов'язки:
• Ведення продажу та облік товару в облікових системах 1С:Підприємство, версія 7.7, BEST, Trade Service, SAP.
• Відображення касових операцій на бухгалтерському обліку.
• Контроль касової дисципліни касирів, їх знання та вміння.
• Проведення систематичної інвентаризації коштів у касі, і навіть товару.
• Робота із первинними документами, ведення касової книги.
• Облік розрахунку з покупцями з усіх видів оплат.
• Робота з "Клієнт-банком".

З 01.11.2002р. до 18.06.2004р. ПП «Ексім-Центр»
Підприємство займається виробництвом РВТ та бурових коронок, постачанням гірничо-шахтного обладнання та зап. частин до нього, вибухових матеріалів, наданням автотранспортних та юридичних послуг.
Посада: Менеджер
Обов'язки:
• Укладання договорів із новими клієнтами.
• Робота з базою клієнтів.
• Пряме здійснення поставки вибухових матеріалів з хімічних комбінатів для потреб гірничо-металургійної промисловості, ведення документації на цю тему (заявки, складання графіків поставок, виставлення рахунків, складання та підписання актів приймання-передачі, відстеження своєчасності поставок відповідно до графіків та умов договорів та і т.д.).
• Робота із поточною документацією.

З 05.05.2000р. до 10.09.2002р. ТОВ «Кривбаспром», ТОВ «Металпрофіт», ПП «Промфактор»
Група споріднених підприємств, основний напрямок – електромонтажні матеріали вітчизняного та іноземного виробництва, кабельно-провідникова продукція, постачання високо- та низьковольтної апаратури, виробництво автоматичних вимикачів з різною кількістю фаз із матеріалів іноземних партнерів.
Посада: Офіс-менеджер
Обов'язки:
• Підбір персоналу та робота з ним.
• Вирішення адміністративних питань.
• Робота із документацією.
• Ведення платежів, документації та електронного листування з ЗЕД.
• Ведення ОК
• Ведення первинної документації та робота з 1С:Підприємство.

З 01.08.97г. по 24.02.1998р. ЗАТ «Кривбасрудпром» з переведення із ЗАТ ПФК ЄЕСУ
Посада: Експерт 2 категорії із зовнішніх поставок в управлінні експортних перевезень.

З 03.03.1997р. до 31.07.1997р. ЗАТ ВФК «Єдині Енергетичні Системи України»
Посада: Експерт 2 категорії із зовнішніх поставок в управлінні експортних перевезень.
Обов'язки:
• Постачання експорту продукції, виробленої на ГЗК і рудниках м.Кривого Рогу.
• Складання графіків відвантажень експорту.
• Робота із іноземними партнерами.
• Робота на внутрішньому ринку України, що стосується постачання необхідної для ВАТ «ПівдГЗК» продукції.

З 01.10.1996р. до 02.03.1997р. Австро-Швейцарська фірма STEEL MET GmbH
Посада: секретар-референт
Обов'язки:
• Ведення документації та збір інформації з постачання на експорт продукції, що виробляється на ГЗК та рудниках м.Кривого Рогу
• Ведення електронного листування та переговорів з офісами фірми в інших країнах та з інофірмами.

Особисті якості:
• Вміння працювати в колективі.
• Компетентна у веденні переговорів, у укладанні договорів та проведенні продажів.
• Комунікабельна.
• Відповідальна.
• Завжди готова вдосконалюватись у роботі.
• Маю відчуття такту.
• Маю гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:
• Володію ПК на найвищому рівні користувача.
• Вмію користуватися будь-якою оргтехнікою.
• Володію англійською мовою, частково зі словником.
• Закінчила середню школу №24 зі срібною медаллю, фізико-математичний клас.
• Маю посвідчення водія категорії «В» з травня 1995р., власник автомобіля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: