Марита
Керуючий мережею магазинів
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10622945
Завантажений файл
Файл містить ще 3 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Колесникова Маріта Миколаївна
Дата народження: 30 листопада 1975 р.
Місце проживання:
м..Кривий Ріг, вул.Гетьманська, буд.5, кв.74
моб. [
E-mail: [
Сімейний стан: одружена, дітей немає
Освіта: н/вища, спеціальність «Економіка підприємств»
З 18.07.2022 по 08.04.2024 мережа магазинів «М'ясна Мануфактура».
Посада: Директор магазину.
• Підбір персоналу, його навчання, розвиток та управління ним
• Контроль обслуговування покупців відповідно до стандартів.
• Ефективна організація роботи магазину.
• Організація роботи виробничого цеху, контроль та перевірка якості продукції, що виробляється.
• Робота із прямими постачальниками.
• Аналіз та контроль продажів товару.
• Контроль за дотриманням касової дисципліни.
• Контроль прийому, виробництва та викладки товару за правилами FIFO.
• Контроль дотримання викладки товару відповідно до планограм.
• Проведення інвентаризацій.
• Ведення звітності.
• Планування роботи магазину та виробничого цеху з метою збільшення продажів.
З 29.11.2021 до 30.06.2022 «ОККО-Лайт».
Посада: Менеджер АЗС
• Планування, координація та контроль безперебійної роботи АЗС.
• Прийом нафтопродуктів та контроль їх реалізації.
• Контроль виконання планів магазину та кафе.
• Підбір та навчання персоналу, згідно з правилами та вимогами компанії.
• Контроль дотримання стандартів компанії під час обслуговування клієнтів.
• Контроль за дотриманням техніки безпеки.
• Контроль за технічним станом обладнання та установок на АЗС.
• Ведення документації з мотивації працівників, контролю та оцінки ефективності їх праці.
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль викладення товарів магазину та кафе за правилами FIFO згідно з планограмами.
• Контроль продажів та списання товарів кафе та магазину.
• Аналіз продажів та списань.
• Контроль касової дисципліни.
З 03.08.21 по 25.10.21 ТОВ «Дніпро-Вендор».
Посада: Менеджер (управитель) у роздрібній торгівлі продовольчими товарами.
• Організація ефективної та безперебійної роботи торгових точок.
• Контроль обсягу товарних залишків та замовлень продукції.
• Підбір та навчання персоналу.
• Викладання вітрин відповідно до стандартів компанії (планограми).
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль дотримання стандартів компанії під час обслуговування клієнтів.
• Контроль за дотриманням карантинних норм і вимог НАССР.
• Взаємодія із орендодавцями торгових площ.
• Звітність та документообіг.
З 08.02.21 до 25.05.21 ТОВ «МК М'ясний».
Адміністратор мережі магазинів.
• Організація ефективної роботи торгових точок.
• Контроль торгових точок.
• Робота з персоналом.
• Підбір та навчання персоналу.
• Викладання вітрин відповідно до стандартів компанії.
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль дотримання стандартів компанії під час обслуговування клієнтів.
• Контроль за дотриманням карантинних норм і вимог НАССР.
• Взаємодія із орендодавцями торгових площ.
• Звітність та документообіг.
• Забезпечення безперебійної роботи магазину.
З 25.10.2019 до 05.02.2021 ТОВ «ОМЕГА», мережа магазинів «ВАРУС».
Посада: Керуючий магазином.
• Організація ефективної роботи супермаркету.
• Замовлення товарів прямим постачальникам.
• Навчання та контроль дотримання стандартів компанії.
• Оперативне керування супермаркетом.
• Аналіз продажів товару.
• Аналіз списання товарів відповідно до норм.
• Контроль прийому, оприбуткування та складування товарів.
• Організація, проведення та аналіз планових та позапланових інвентаризацій.
• Контроль роботи розрахунково-касової зони
• Управління персоналом (відбір, навчання, постановка завдань, контроль їх виконання, мотивація).
• Контроль викладення товару відповідно до принципів FIFO та планограм.
• Звітність та аналітика.
• Управління персоналом – до 50 осіб.
З 14.02.2017 до 05.09.2019 ТОВ «РУШ», мережа магазинів «Єва».
Посада: Керуючий магазином.
• Забезпечення виконання плану продажу магазину.
• Оперативне керування магазином (всі щоденні процеси).
• Облік товару, ТМЦ.
• Контроль приймання товару.
• Організація інвентаризацій та участь у їх проведенні.
• Касова дисципліна.
• Управління персоналом, підбір кадрів.
• Звітність.
• Аналіз економічних показників роботи магазину.
• Забезпечення якісного обслуговування покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії.
З квітня 2016 до 31.01.2017 ТОВ «Стиль Д», мережа магазинів «ProStor»
Посада: Керуючий магазином.
Обов'язки:
• Виконання плану продажу магазину.
• Аналіз економічних показників роботи магазину.
• Управління персоналом торгової точки.
• Забезпечення ефективної та безперебійної роботи магазину.
• Планування, контроль та аналіз усіх торгових та організаційних процесів магазину.
• Забезпечення належної якості обслуговування покупців.
• Організація та контроль виконання корпоративних норм та стандартів мережі.
• Ведення та контроль документації магазину.
• Участь у проведенні інвентаризації.
З 23.05.12 до 31.03.2016 ТОВ «Помідора».
Виробник ТМ "Помідора", дистрибуція ТМ "Помідора", а також інших торгових марок.
Посада: Завідувач складом, Оператор.
Обов'язки:
• Прийом замовлень від торгових агентів та їх обробка.
• Робота з первинними документами, з відвантаження та приймання ТМЦ ( замовлення, реалізація, переміщення ТМЦ, оприбуткування надходжень, оформлення повернень від покупців).
• Упорядкування звітності.
• Вирішення адміністративних питань, управління складським персоналом.
• Контроль стандартів складських процесів – складський облік (прийом, відвантаження, повернення, переміщення, ротація).
• Участь у проведенні інвентаризації.
• Ведення та контроль аналітичної звітності складу (вантажообіг, відвантаження у розрізі товарних груп, аналіз документообігу).
• Забезпечення та контроль безпеки зберігання ТМЦ.
• Керівництво роботою складу з прийому, зберігання та відпустки товарно-матеріальних цінностей, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення та прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
• Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, що складуються, дотримання режимів зберігання, правил оформлення та здачі прибутково-витратних документів.
• Робота з постачальниками у розрізі виконання функцій менеджера відділу постачання.
З 01.06.2011 до 20.04.2012 ФО-П Цуркан В.В. по переведенню із СП «Вітмарк-Україна» ТОВ
Дистрибуція – продукти харчування.
Посада: Менеджер відділу постачання
Обов'язки:
• Замовлення на продукцію за брендами, закріпленими за менеджером (в основному майонезна, сирна та масляна групи).
• Аналіз продажів та рентабельності.
• Оформлення, списання та контроль повернення бракованої продукції на постачальників.
• Підготовка цін для торгових агентів, зміна цін на картках товару 1С.
• Контроль випадіння товару, зменшення показника випадіння товару.
• Своєчасне надання аналітичної інформації на вимогу керівництва.
• Контроль ротації дат виробництва продукції на складі підприємства.
• Ведення ділового листування з постачальниками.
• Переміщення товару між складами.
• Ведення та контроль поточних платежів постачальників Компанії.
• План постачання на тиждень.
З 01.09.2010 до 31.05.2011 СП «Вітмарк-Україна» ТОВ
Напрямок – соки, чай, вода, дитяче харчування, консервовані фрукти.
Посада: Бухгалтер - Касир
Обов'язки:
• Робота із первинною документацією.
• Облік та рух коштів.
• Оформлення касових операцій.
• Щоденне звіряння з клієнтами, фіксування виявлених невідповідностей (робота з дебіторкою кожного торгового представника). Повідомлення клієнта про наявність невідповідностей та попереднє узгодження виявлених розбіжностей.
• Облік руху коштів з мобільного зв'язку.
• Підготовка внутрішньофірмової звітності за формами, встановленими у Компанії.
З 16.09.2008 р. по 16.01.2009 р. ТОВ «Сіті'ком».
Мережа магазинів електроніки та побутової техніки.
Посада: бухгалтер.
Обов'язки:
• Ведення продажу та обліку руху товару за складами в базі 1С:Підприємство, версія 8
• Робота із первинною документацією.
• Підбиття підсумків інвентаризації.
• Виконання функцій товарознавця та старшого касира під час їх відсутності.
• Робота з "Клієнт-банком".
З 01.07.2004р. до 21.08.2008р. КФ ТОВ "Ельдорадо".
Мережа магазинів побутової техніки.
Посада: старший касир .
Обов'язки:
• Ведення продажу та облік товару в облікових системах 1С:Підприємство, версія 7.7, BEST, Trade Service, SAP.
• Відображення касових операцій на бухгалтерському обліку.
• Контроль касової дисципліни касирів, їх знання та вміння.
• Проведення систематичної інвентаризації коштів у касі, і навіть товару.
• Робота із первинними документами, ведення касової книги.
• Облік розрахунку з покупцями з усіх видів оплат.
• Робота з "Клієнт-банком".
З 01.11.2002р. до 18.06.2004р. ПП «Ексім-Центр»
Підприємство займається виробництвом РВТ та бурових коронок, постачанням гірничо-шахтного обладнання та зап. частин до нього, вибухових матеріалів, наданням автотранспортних та юридичних послуг.
Посада: Менеджер
Обов'язки:
• Укладання договорів із новими клієнтами.
• Робота з базою клієнтів.
• Пряме здійснення поставки вибухових матеріалів з хімічних комбінатів для потреб гірничо-металургійної промисловості, ведення документації на цю тему (заявки, складання графіків поставок, виставлення рахунків, складання та підписання актів приймання-передачі, відстеження своєчасності поставок відповідно до графіків та умов договорів та і т.д.).
• Робота із поточною документацією.
З 05.05.2000р. до 10.09.2002р. ТОВ «Кривбаспром», ТОВ «Металпрофіт», ПП «Промфактор»
Група споріднених підприємств, основний напрямок – електромонтажні матеріали вітчизняного та іноземного виробництва, кабельно-провідникова продукція, постачання високо- та низьковольтної апаратури, виробництво автоматичних вимикачів з різною кількістю фаз із матеріалів іноземних партнерів.
Посада: Офіс-менеджер
Обов'язки:
• Підбір персоналу та робота з ним.
• Вирішення адміністративних питань.
• Робота із документацією.
• Ведення платежів, документації та електронного листування з ЗЕД.
• Ведення ОК
• Ведення первинної документації та робота з 1С:Підприємство.
З 01.08.97г. по 24.02.1998р. ЗАТ «Кривбасрудпром» з переведення із ЗАТ ПФК ЄЕСУ
Посада: Експерт 2 категорії із зовнішніх поставок в управлінні експортних перевезень.
З 03.03.1997р. до 31.07.1997р. ЗАТ ВФК «Єдині Енергетичні Системи України»
Посада: Експерт 2 категорії із зовнішніх поставок в управлінні експортних перевезень.
Обов'язки:
• Постачання експорту продукції, виробленої на ГЗК і рудниках м.Кривого Рогу.
• Складання графіків відвантажень експорту.
• Робота із іноземними партнерами.
• Робота на внутрішньому ринку України, що стосується постачання необхідної для ВАТ «ПівдГЗК» продукції.
З 01.10.1996р. до 02.03.1997р. Австро-Швейцарська фірма STEEL MET GmbH
Посада: секретар-референт
Обов'язки:
• Ведення документації та збір інформації з постачання на експорт продукції, що виробляється на ГЗК та рудниках м.Кривого Рогу
• Ведення електронного листування та переговорів з офісами фірми в інших країнах та з інофірмами.
Особисті якості:
• Вміння працювати в колективі.
• Компетентна у веденні переговорів, у укладанні договорів та проведенні продажів.
• Комунікабельна.
• Відповідальна.
• Завжди готова вдосконалюватись у роботі.
• Маю відчуття такту.
• Маю гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
• Володію ПК на найвищому рівні користувача.
• Вмію користуватися будь-якою оргтехнікою.
• Володію англійською мовою, частково зі словником.
• Закінчила середню школу №24 зі срібною медаллю, фізико-математичний клас.
• Маю посвідчення водія категорії «В» з травня 1995р., власник автомобіля.
Інші резюме цього кандидата
Кривий Ріг
Р Е З Ю М Е Колесникова Маріта Миколаївна Дата народження: 30 листопада 1975 р. Місце проживання: м..Кривий Ріг, вул.Гетьманська, буд.5, кв.74 моб. E-mail: Сімейний стан: одружена, дітей немає Освіта: н/вища...
Кривий Ріг
Повна зайнятість
- Менеджер в розничной торговле, ООО "Днипро-Вендор", 2 місяці
Схожі кандидати
Управляющий магазином, менеджер, администратор сети магазинов
Кривий Ріг
Керуючий мережею магазинів
25000 грн, Кривий Ріг, Дніпро
Заступник керуючого магазином, адміністратор торгового залу, оператор ПК
15000 грн, Кривий Ріг
Управляющий, директор, инженер, механик, начальник участка
Кривий Ріг, Вінниця
,
ще 3 міста
Керуючий мережі магазинів
30000 грн, Кривий Ріг
Продавец-консультант, администратор, менеджер інтернет-магазину, керуючий магазином
15000 грн, Кривий Ріг