Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10624380

Комірник

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мартинов Вадим Анатолійович

Дата народження: 18.12.1975p.
Місто: м. Мелітополь
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 1993 р. – червень 1999 р. ТДАУ ім. Д. Моторного(Таврійский Державний агротехнологічний універсітет,факультет ,,економіка та бізнес”,спеціальність ,,економіст”,диплом спеціаліста(заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Менеджер з продажу:
березень 2000 р. – вересень 2008 р. ГК «Імперіал», м. Мелітополь.
Функціональні обов’язки:
– оптовий продаж продуктів харчування;
– пошук нових клієнтів;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
– ведення внутрішньої звітності;
– ведення переговорів;
– контроль виконання обов’язків клієнтів;
– виконання особистих доручень керівника та власника компанії
Керівник виробничих потужностей:

вересень 2008 р. – травень 2022 р. ГК «Імперіал», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– управління персоналом (30-35 чол.);
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників;
– складання і контроль графіка відпусток;
– взаємодія з усіма підрозділами компанії(бухгалтерія, фінансовий відділ,відділ продажу);
Професійні навички: –володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1С 8 (склад, бухгалтерія);
– навички управління персоналом;
– знання кадрового діловодства;
– досвід пошуку і підбору персоналу різного рівня;
– організаційні навички;
– навички забезпечення діяльності організації;
– Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Діти: так. Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Комірник
Київ

Комірник
15000 грн, Київ

Комірник
Київ

Кладовщик
25000 грн, Київ

Комірник
22000 грн, Київ

Мерчендайзер, курьер, кладовщик
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: