Резюме від 11 травня 2024 Файл

Денис

Регіональний менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Прізвище Ім’я По батькові
Бондаренко Денис Васильович
Вік:37
Місто проживання: Київська область, Обухівський район , смт Козин ,вул. Гагаріна 1
Сімейне положення:одружений
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: Регіональний менеджер
Бажана ЗП 30000+

Мета
Хочу реалізувати своє вміння та потенціал ,щоб ефективно керувати своєю командою. Кар’єрне зростання та підвищення кваліфікації

Досвід роботи
• Назва компанії: ТОВ «М’ясні Делікатеси»
• Посада: Регіональний менеджер
Період роботи: 3.12.2023 і по теперішній час
Обов’язки:
- Організація безперебійної роботи довірених магазинів;
-Матеріальне забезпечення: меблі/обладнання/інвентар/товар.
- Керування та координація роботи магазинів у межах мережі
-Забезпечення ефективної роботи персоналу
-Розробка та впровадження стратегій збільшення продажів та рентабельності
-Моніторинг конкурентної ситуації на ринку та розробка рекомендацій щодо покращення бізнесу
-Вивчення та аналіз потреб клієнтів та впровадження відповідних акцій та промоактивностей
-Контроль виконання планових показників
-пошук, підбір та навчання персоналу;
-проведення та аналітика планових інвентаризацій;
-пошук нових локацій, відкриття нових магазинів;

• Назва компанії: ТОВ «ЕКОМЕР- ГРУП» FLAWERS.UA
• Посада: Регіональний менеджер
Період роботи: 1.08.2023 по 17.11.2023
Обов’язки:
- Організація безперебійної роботи довірених ДК/ТТ, матеріальне забезпечення: меблі/обладнання/інвентар/товар. Забезпечення виконання робіт співробітниками ДК/ТТ при форс - мажорах;
- Організація впровадження та контроль виконання внутрішніх регламентів/стандартів/інструкцій компанії FLOWERS для якісного та ефективного виконання своїх посадових обов‘язків
- Організація впровадження та контроль виконання системи мотивації персонала ДК/ТТ для якісного виконання своїх посадових обов‘язків
- Організація та контроль навчання/адаптації нового персоналу ДК
- Організація регулярного надання зворотного зв‘язку співробітникам ДК з ціллю покращення якості та ефективності роботи;
- Забезпечення наявності нематеріальної мотивації для співробітників довірених ДК
- Організація прийому та оформлення нових співробітників
- Контроль дотримання та виконання співробітниками ДК роботи з товаром, а саме актуальність залишків товарів на складах (фізично) = залишкам товарів по обліку
- Контроль отримання рахунків на оплату від обслуговуючих організацій (оренда приміщення, комунальні послуги, вивіз сміття, інтернет та інші) - оформлення заявки на оплату в Адмін-панелі - контроль оплати згідно встановлених періодів в договорі про співпрацю;
- Контроль роботи ДК/ТТ с оприбуткуванням товару згідно
- Контроль коректності введення готівкового бюджету ДК
-Аналіз кількісних показників(інвентаризація,списання,продажі) довірених ДК за попередню зміну/тиждень/місяць та розробка заходів націлених на їх оптимізацію/підтримку або покращення
- Аналіз якісних показників (скарги+ запізнення) довірених ДК за попередню зміну/тиждень/місяць та розробка заходів націлених на їх підтримку або покращення
- Аналіз чек листу відеооператора
-Пошук нових приміщень для переїзду поточних ДК та відкриття нових з ціллю поліпшення якості роботи та ефективності виконання замовлень Клієнтів;

• Назва компанії: ТОВ «Сільпо Фуд» м.Обухів вул. Київська 107
• Посада: керуючий магазином ,керуючий Даркстором
Період роботи: квітень 2021р-березень 2023р
Обов’язки:
- заходи щодо збільшення ТО та зниження витрат/втрат, забезпечення безпеки ТМЦ;
- контроль та управління торговим та виробничим процесами (м'ясний цех, кулінарія, випічка, риба, вагова та штушна кондитерка,нон фуд);
- аналіз та заходи , щодо покращення показників NPS ,CSI та онлайн-доставки;
- контроль процесів замовлення,прийняття, складування та продажу товару;
- дотримання правил і норм списання та повернення товару;
- управління персоналом(найм,навчання,адаптація);
- зміцнення трудової та виробничої дисципліни;
- здійснення роботи з організації ефективного та культурного обслуговування покупців, контроль за дотриманням правил торгівлі;
- планування заходів, постановка завдань, контроль виконання;
- аналіз ефективності роботи магазину;
-контроль наявності всього асортимент в ТЗ;
- виявлення можливих проблем не справності торгового обладнання та робота з підрядними організаціями;
- Складання звітів, дотримання ФОП;
- ведення первинної документації;
- контроль дотримання касової дисципліни;
- робота з контролюючими органами;
- контроль за навчанням та адаптацією нових співробітників;
-контроль та дотримання стандартів HACCP в магазині ;

• Назва компанії: ТОВ «Сільпо Фуд» м. Київ
Посада: заступник керуючого
Період роботи: січень 2012р –квітень 2021р
Обов’язки:
- заходи щодо збільшення ТО та зниження витрат/втрат, забезпечення безпеки ТМЦ;
- організіція торговим та виробничим процесами (м'ясний цех, кулінарія, випічка, риба);
- аналіз та заходи , щодо покращення показників NPS ,CSI та онлайн-доставки;
- контроль процесів замовлення,прийняття, складування та продажу товару;
- дотримання правил і норм списання та повернення товару;
- управління персоналом;
- зміцнення трудової та виробничої дисципліни;
- здійснення роботи з організації ефективного та культурного обслуговування покупців, контроль за дотриманням правил торгівлі;
- планування заходів, постановка завдань, контроль виконання;
- аналіз ефективності роботи магазину;
- виявлення можливих проблем та усунення їх причин;
- Складання звітів, дотримання ФОП;
- Ведення первинної документації;
- контроль дотримання касової дисципліни;
- робота з контролюючими органами;
-найм, навчанням та адаптацією нових співробітників;
- дотримання стандартів HACCP в магазині ;

Освіта

• Навчальний заклад: Міжнародна Академія Управління Персоналом, Україна м.Київ
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: економіст,фінансовий менеджер
Період навчання: 07.2003р -06.2006р
• Навчальний заклад: Київський індустріальний технікум
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: ріелтор , бухгалтер
Період навчання: 07.2000р -05.2003р

Вміння та навики

• Вирішувати конфліктні ситуації,планувати і оптимально організовувати робочий процес, приймати рішення і за їх результат відповідати,критично мислити,вести переговори,здатність аналізувати проблеми,ефективно шукати шляхи їх вирішення;
• Пройшов тренінг «Цільовий відбір персоналу» та "
• ПК на рівні впевненого користувача(пакет пакет MS Office, Internet, 1С підприємства)

Додаткова інформація

• цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість в стресових ситуаціях, активна життєва позиція, ініціативність, націленість на результат, організаторські здібності
• Водійські права В,С
• Рекомендації :будуть надані ,за вимогою
• Наявність особистого авто
Хобі
• Рибалка,полювання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: