Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Неля

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний державний інспектор

з 03.2023 по 06.2023 (3 місяці)
Головне управління ДПС у Сумській області (Фінанси, банки, страхування)

Заступник начальника відділу бухгалтерського обліку

з 08.2018 по 03.2023 (4 роки 7 місяців)
ГУ ПФУ в Сумській області, Суми (Фінанси, банки, страхування)

Посада: заступник начальника відділу бухгалтерського обліку - заступник головного бухгалтера фінансово-економічного управління (05.2021 - 03.2023 рр.)
Посада: головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку фінансово-економічного управління (05.2019 - 05.2021 рр.)
Посада: начальник загального відділу управління адміністративного забезпечення (03.2019 - 05.2019 рр.)
Посада: провідний інспектор загального відділу (08.2018 - 03.2019 рр.)

Обов'язки (загальні)
•Здійснення нарахування заробітної плати, відпускних та допомоги з тимчасової непрацездатності.
•Створення наказів за особовим складом, з питань основної діяльності.
•Формування авансових звітів.
•Ведення обліку необоротних активів, МШП, товарів і послуг (надходження, переміщення, списання).
•Проведення та оформлення інвентаризації.
•Виписка доручення на придбання активів.
•Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк.
•Ведення річних та щомісячних бюджетів.
•Підготовка документацію для участі в тендерах.
•Ведення електронних таблиць для звітування про доходи і витрати.
•Ведення документообігу.
•Підготовка інформації та відповіді на запити підприємств, установ з питань, фінансово – економічної діяльності.
•Складання штатного розпису згідно із затвердженою структурою управління, схемами посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами.
•Складання кошторису (квартальний, річний).
•Допомога у підготовці та поданні річних та щомісячних звітів до контролюючих органів.
•Допомога у веденні м/о 4,5,6,8,9,10,13,16,17 та головної книги.
•Планування, організація та контроль роботи відділу.
Досягнення:
•Забезпечення ефективної та безперебійної роботи відділу на час роботи.
•Налаштування процесу роботи відділу бухгалтерії із документообігом.
•Виконання планових показників, які ставились.

Бухгалтер

з 10.2017 по 07.2018 (9 місяців)
ТОВ «Беєве», Суми (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Сумський національно аграрний університет (диплом магістра)

Спеціальність: облік і оподаткування, Суми
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

Сумський національно аграрний університет (диплом магістра)

Спеціальність: фінанси, банківська справа та страхування, Суми
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Сумський національно аграрний університет (диплом бакалавра)

Спеціальність: фінанси та кредит, Суми
Незакінчена вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

Коледж Сумського аграрного університету (диплом молодшого спеціаліста)

Спеціальність: економіка і підприємство / фінанси та кредит, Суми
Середня спеціальна, з 2012 по 2014 (2 роки)

Знання і навички

1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк M.E.Doc

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я кваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи в фінансовій сфері направлення. Маю комунікативні навички, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Володію знаннями бухгалтерського та податкового обліку, ведення управлінського обліку, оформлення та проведення платежів в системі Клієнт-Банк, складання та відправка бухгалтерської звітності через електронну систему, маю досвід розробки, впровадження та ведення управлінського обліку, аналізу, планування та регламентації фінансово-господарської діяльності підприємства, контроль виконання планових показників. Легко орієнтуюсь в великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.

НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Вміння проявляти такт і толерантність Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Ініціативність, зібраність та завзятість
Високий ступінь відповідальності
Працюю в режимі багатозадачності
Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
Уважність та наполегливість
Дисциплінованість
Орієнтація на результат
Володію хорошими організаторськими якостями
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Націленість на результат, як власний, так і командний

ЗАХОПЛЕННЯ
Активний відпочинок на природі
Подорожую

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Готова надати за вимогою

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: