Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Вікторія

Керівник, зам. керівника, адміністратор

Вік:
31 рік
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ціль:
Фінансовий та кар’єрний ріст.
Керівна посада .
Освіта:
Повна вища. Вересень 2009 р. – Червень 2014 р., Вінницький Державний Педагогічний Університет ім. М. Коцюбинського, факультет «Інститут Педагогіки, Психології та Мистецтв», спеціальність « Початкова освіта »,та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти. Вчителя початкової школи. Практичного психолога. Диплом спеціаліста. Додаткова освіта: Отримання сертифікату про закінчення курсів «Оператор комп’ютерного набору».
Досвід роботи:
Зам.Керівника Центрального складу РБ та ТМЦ АТ»Укрпошта»
Функціональні обовязки:
- Керування роботами комірників, які здійснюють приймання товарно-матеріальних цінностей, що надходять від постачальників.
-Зберігання на складі і відпуск товару, розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
-Забезпечення зберігання складованих товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, контроль ведення обліку складських операцій.
-Забезпечення додержання правил оформлення і здавання прибутково-видаткових документів, складання звітності
-Контроль ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей та документацію про їх рух.
Керівник групи відділень ТОВ «Лайм Кепітел» Червень 2020р-Липень 2021р
Функціональні обовязки:
-Здійснення безпосереднього керівництва усіх відділів. -Розподілення обов'язків між працівниками.
- Несення персональної відповідальності за виконання покладених на відділ завдань та досягнення результату.
-Перевірка та здача документів
-Швидке реагування та вирішення робочих питань
Менеджер з надання кредитів ТОВ «Лайм Кеш» Жовтень 2018р-Червень 2020
Функціональні обов’язки: — залучення та консультування клієнтів по кредитним програмам; — оформлення заявки на кредит і перевірка наданих документів; — формування пакету документів по клієнту; — укладання кредитних договорів; — збір та обробка документів,необхідних для формування кредитної справи; — супровід виданого кредиту до повного його погашення; — ведення касових операцій;
Професійні навички:
Знання програм :1С,ERP,УСЦ,ACPK
— володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу;
— навички управління персоналом;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;англійська початкова.
Особисті якості:
Націленість на результат, відповідальність, правильно та швидко реагую на поставленні задачі. Здатність швидко засвоювати нові знання,комунікабельність, наполегливість, вміння працювати з великими обсягами інформації. Порядність,справедливість,уміння працювати в команді. Уважно прислухаюсь до критики, роблю відповідні висновки. Сміливість,впевненість в собі, стресостійкість. Прагнення до самореалізації та успіху.
Додаткова інформація:
Вік :32р.
Сімейний стан: одружена, є діти
Наявність закордонного паспорту:Так
Водійські права:Так

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: