Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Артем

Тренер тренажерного залу

Вік:
20 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Київ, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жмудський Артем Миколайович
Тренер тренажерного залу

Телефон Е-пошта Instagram
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адреса Профіль

вул.Інститутська Бажання досягати результатів підтримуються амбіціями та готовністю
17/2 м.Хмельницький вивчати нові навички. Забезпечую високий рівень відданості та
ефективності в роботі, шукаю можливості для вирішення завдань та
досягнення поставлених цілей.

Досвід Компанія "Нова Пошта" Фінансовий сервіс NovaPay 10.09.21 — 27.02.22
Фахівець оператор Хмельницький
Обов'язки:
оформлювати товарно-транспортні накладні
вносити дані в базу 1С
здійснювати взаєморозрахунки з клієнтами
сканувати, палетувати вантаж у відділенні

Datagroup "Ощадбанк" 15.03.22 — 1.08.22
Фахівець контакт-центру Ощадбанку Хмельницький
Обов'язки:
Відповідь на дзвінки
1. Прийом вхідних дзвінків від клієнтів.
2. Надання інформації що-до банківських продуктів та послуг.
Консультації
1. Надання консультацій щодо фінансових послуг.
Вирішення проблем
1. Виявлення та вирішення проблем клієнтів.
2. Посередництво при виникненні конфліктних ситуацій.
Реєстрація звернень
1. Фіксація звернень клієнтів у системі.
Інформаційна підтримка
1. Посередництво в отриманні інформації про стан рахунків та транзакцій
Досвід Компанія "Volia" 10.02.23 — 22.04.24
Спеціаліст колл-центра - Expert
Фахівець з обробки повторних звернень.
Хмельницький
Обов'язки:
Аналіз попередніх звернень
1. Оцінка і аналіз попередніх звернень клієнтів.
2. Виявлення спільних та повторюваних проблем чи запитань.
Комунікація з клієнтами
1. Взаємодія з клієнтами, які звертаються повторно, для отримання додаткових відомостей або
уточнення інформації.
2. Надання вичерпної та зрозумілої інформації щодо статусу їхнього питання чи проблеми.
Вирішення проблем
1. Впровадження конкретних заходів для вирішення проблем, виявлених у попередніх зверненнях.
2. Співпраця з іншими відділами чи спеціалістами для ефективного вирішення питань.
Забезпечення якості обслуговування
1. Моніторинг та контроль якості вирішення питань у повторних зверненнях.
2. Здійснення заходів для покращення задоволеності клієнтів та зменшення кількості повторних
звернень.

Всі ці обов'язки спрямовані на забезпечення задоволеності клієнтів, вирішення їхніх проблем та
уникнення подібних ситуацій у майбутньому.

Освіта Хмельницький національний університет ХНУ — 4 курс
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (Енергетичний менеджмент)

Інтереси Спорт
Електротехніка

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: