• Файл

Сергей

Менеджер по продажам, сбыту

Вік:
33 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Друзь Сергій Валерійович
Адміністративна діяльність
Повна зайнятість, дистанційна робота
Дата народження: 28.06.1990 (33 роки)
Місто: Вінниця
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний статус: Неодружений
Є діти
Водійське посвідчення кат. В з 02.12.2011
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
01.2023 – 03.2024 (1 рік 2 місяці)
МБО «БФ «СОС Дитячі містечка» Україна
Асистент координатора проекту

В мої обов’язки входе:
1. Здійснення операційної підтримки, зворотнього зв’язку (листування, уточнення) із фахів
цями проєкту.
2. Отримання від бухгалтера, сортування, підписання, відправка та тримання цивільно-пра
вових угод та/або договорів щодо надання експертних послуг;
3. Здійснення моніторингів та прийняття документів щодо нових надавачів експертних пос-
луг. Формування пакетів первинних документів в межах експертних послуг та подання їх
до бухгалтерії.
4. Закупівлі необхідних матеріалів. Пошук постачальників. Здійснення моніторингу цін та
пропозицій від постачальників послуг та товарів.
5. Ведення календарного плану заходів проекту, щоквартальне надання розсилки локальним
координаторам територіальних громад.
6. Організація надання послуги з операційного супроводу проекту та організаційної підтримки
менеджера проекту.
7. Підготовка проведення заходів та консультацій для надавачів послуг в цільових громадах.
8. Збір звітної документації по кожному із проведених заходів за встановленими формами
(щомісячно). Документообіг. Пересилання звітної документації менеджеру / бухгалтеру
проекту.
9. Здійснення координації за наданням послуг мобільної команди, надання звітності.

10.2020 - 02.2022 (1 рік 4 місяці)
ТОВ “ТАРСЕРВІС” через власний ФОП
Старший менеджер з закупівлі сировини та розвитку мережі

В мої обов’язки входило:
1. Розширення та контроль мережі прийомних пунктів. Забезпечення їх стабільної
роботи.
2. Розширення клієнтської бази та організація процесу обслуговування її.
3. Забезпечення центру переробки расходними матеріалами; Пошук постачальників
расходних матеріалів, моніторинг цінових пропозицій, домовленості про поставку.
4. Звітність щоденна, щомісячна
5. Розрахунки з контрагентами
6. Робота з тендерами
7. Укладання договорів з ключовими клієнтами.

За час роботи ми збільшили об’єм близько до 20% по макулатурі, не враховуючи іншу вторинну сировину.

03.2020 - 09.2020 (6 місяців)
Компанія з оптової торгівлі іграшками та канцелярією
Комірник

В мої обов’язки входило:
1. Організація роботи складу
2. Контроль збору заказів та своєчасне відвантаження
3. Приймання товарів на склад іграшок, та організація процесу їх розміщення
4. Відвантаження товару зі складу іграшок
5. Щоденна звітність по відвантаженному товару

05.2019 – по теперішній час (5 років)
Власний ФОП (торгівля ліквідною та неліквідною продукцією, залишками)

В мої обов’язки входило:
1. Пошук продукції; підприємств, що виробляють цю продукцію або імпортують іі.
Оцінка пропозицій.Укладання договорів
2. Пошук потенційних клієнтів які можуть використовувати чи реалізовувати дану
продукцію меншим оптом. Або використовують її як сировину для виготовлення
іншої продукції.
3. Пошук неліквідної продукції,сировини або обладнання на підприємствах.
4. Логістика
5. Реалізація цих «неліквідів».
6. Обробка заказів клієнтів.
7. Укладення договорів між клієнтами та контроль виконання договору.

Відомі компанії, з якими я працюю (ліквідна продукція):
ТОВ “ТОП” (Дніпро). Виробнича компанія канцелярських товарів та імпортер канцелярії. Їх власні торгові: “YES”, “1 Вересня”. Їм ввели в ассортимент та поставляємо клей ПВА.
ТОВ “Канцлер” (Дніпро). Це компанія займається реалізацією канцелярських товарів в 5 областях України. Для них ми також зробили власний бренд.
До них поставки велись з 2х компаній: ТОВ “ТІНТУРА” (Сєвєродонецьк) та ТОВ “КІП” (Київ).

03.2017 - 05.2019 (2 роки 2 місяці)
ТОВ “СКМ-ВТОРРЕСУРС”
Керівник відділу закупівлі сировини

В мої обов’язки входило:
1. Налаштування та контроль системи закупівлі сировини.
Безперебійна її робота. Логістичні рішення.
2. Розширення географії роботи підприємства.
3. Логістика закупівель.
4. Цінова політика та укладення договорів з потенційними контрагентами із суміжних галузей (металоприймальні пункти).

03.2016 - 02.2017 (11 місяців)
Власний ФОП
Виготовлення газети («У твоєму місті» чи «В твоем городе»)
Керівник
В мої обов’язки входило:
1. Організація роботи усіх відділів редакції
2. Контроль пошуку клієнтів
3. Перемовини та укладення договорів з ключовими клієнтами
4. Звітність по ФОП
5. Підтримка мікроклімату у колективі.
6. Договірні відносини місцевими громадами, БФ, ГО (звітність, цільова реклама збору
фінансової допомоги тій, чи іншій дитині (після перевірки), перевірка та укладення
необхідних договорів).
Тираж газети був 92,4 тис. екземплярів/міс.
Період – 2 рази на місяць.
За час існування даного ФОП, ми були партнерами декількох БФ, які курують багатьох тяжкохворих дітей. Також наші відрахування на користь цих фондів були 10-12% від чистого прибутку за квартал.
Ми були та лишаємося партнерами таких фондів:
• Всеукраїнська благодійна організація "Український фонд Допомоги" (ЕГРПОУ 37241402)
• Благодійна організація дитячий благодійний фонд «ЯРОСЛАВ» (код (ЕГРПОУ 40312169)

04.2016 - по теперішній час
СТ “Боровая”
Уповноважена особа (керівник)
В мої обов’язки входить:
1. Забезпечення функціонування садівництва
2. Подавати звітність до фіскальних органів
3. Вирішувати поточні задачі

Освіта:

1.09.2011-4.06.2012 ТІ СНУ ім.В.Даля (спеціаліст)
спеціальність: “Хімічні технології органічних речовин”
1.09.2007- 30.06.2011 ТІ СНУ ім. В.Даля (бакалавр)
спеціальність: “Хімічні технології органічних речовин”
1996 - 2007 Загальноосвітня школа №2, м.Сєвєродонецьк

Додаткова освіта:

22.10.2014 Навчальний центр «Компас» м. Київ
«Бухгалтерський облік з нуля для керівників». Сертифікат №30
08.2019 Навчальний центр «Компас» м. Київ
«Аналітика ринку» сертифікат №64, «Створення відділу продажів» сертифікат №16
05.05.2023 ТОВ «Південний кваліфікаційний центр».
«Фахівець з публічних закупівель». Сертифікат № ОД 44719668/096-23

Сильні сторони:
Навички
Уважність
Відповідальність
Ініціативність
Пошук альтернативних рішень
Пунктуальність
Робота з людьми
Соціальна робота
Адміністрування
Розробка та систематизування бізнес-процесів
Укладення договорів
Досягнення компромісів в складних обставинах
Робота з офісним забезпеченням та технікою
Бухгалтерська дисципліна (Початковий рівень)
Укладення договорів
Робота з підприємствами (середні, великі)
Інтереси та направлення розвитку
Бізнес процеси, розробка, налагодження та введення у робочу модель бізнесу
Робота відділів продажу
Робота відділів збуту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: