Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Ірина

Фахівець з документообігу

Вік:
41 рік
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Німенко Ірина Михайлівна

Дата народження: 22.02.1983
Місто: Житомир
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2002р. – 2007р. Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці, факультет
соціальної роботи, спеціальність «Соціальна робота», диплом спеціаліста.
2011р. – 2012р. Житомирський національний агроекологічний університет, економічний факультет,
спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста.

Досвід роботи:
Березень 2008 по червень 2019 Головне управління Пенсійного фонду України, Управління з питань
виплати пенсій.
Функціональні обов’язки:
- здійснення утримань та перерахування аліментів, штрафів та боргів згідно з
виконавчими документами;
- здійснення утримань та перерахування частини пенсії на користь будинків-інтернатів
особам які перебувають на повному державному утриманні;
- перевірка правильності оформлення особових рахунків;
- перевірка правильності та законності нарахування сум при надходженні справ;
- здійснення розрахунків за даними пенсійних справ та електронною інформацією про
призначення (перерахунок) пенсій, що надійшли від відділів Фонду, перевірка
відповідності електронної інформації пенсійній документації. Здійснення обробки інших
документів, що надходять від установ Фонду, інших організацій та фізичних осіб;
- ведення листування з банківськими установи, відділеннями поштового зв’язку та іншими
юридичними та фізичними особами;
- підготовка інформації для надання відповіді на звернення громадян та організацій, тощо.

Червень 2019 по липень 2020 Регіональне відділення Фонду державного майна України по
Київській, Черкаській та Чернігівській областях
Функціональні обов'язки
- підготовка та ведення документації щодо надання в оренду нерухомого майна, що
належить державі, продовження договорів оренди для забезпечення ефективного
використання орендованого майна;
- розрахунок орендної плати відповідно до Методики розрахунку орендної плати та
пропорцій її розподілу;
- підготовка, складення та аналіз офіційних документів: листів, запитів, довідок, наказів,
протоколів тощо;
- підготовка звітів, тощо.

Липень 2020 по серпень 2021 Головне управління Державної фіскальної служби в Житомирській
області
Функціональні обов'язки:
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, що надходить на адресу установи;
- листування з підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами;
- підготовка наказів, розпоряджень, положень, тощо.

Листопад 2021 по лютий 2022 Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській
області
Функціональні обов'язки:
- перевірка правильності оформлення документів доданих до електронної пенсійної
справи;
- здійснення перерахунків пенсій та зміна даних в електронній пенсійній справі;
- визначення законності підстав призначення та перерахунків пенсій відповідно до
законодавства, тощо.

Лютий 2022 по серпень 2022 Управління соціального захисту населення Житомирської районної
державної адміністрації Житомирської області
Функціональні обов'язки:
- розподіл путівок на санаторно-курортне лікування;
- забезпечення технічними засобами реабілітації;
- розподіл коштів наданих на надання матеріальної допомоги;
- забезпечення можливості реабілітації дітей, укладання договорів з визначеними
реабілітаційними установами;
- підготовка інформаційних довідок, звітів, тощо.

Жовтень 2023 по квітень 2024 Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у
Житомирській області
Функціональні обов'язки:
- здійснення документального оформлення вступу на державну службу, її проходження та
припинення;
- підвищення рівня професійної компетентності працівників, організація проведення
внутрішніх навчань, оформлення протоколів внутрішніх навчань;
- підготовка проектів наказів з кадрових питань(особового складу), підготовка табелю
обліку робочого часу працівників;
- здійснення обліку військовозобов'язаних і призовників та бронювання
військовозобов'язаних;
- виконання обов'язків Уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції, у
порядку встановленому ЗУ «Про запобігання корупції»

Професійні навички:
- володіння комп’ютером;
- знання законодавства;
- уміння вести переговори;
- досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
- навички складання різних документів;
- знання мов: Українська – вільно, англійська – зі словником.

Особисті якості:
Здатність швидко навчатися, здатність працювати з великим об’ємом інформації чесність,
відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, комунікабельність, пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: