Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Екатерина

Менеджер з адміністративної діяльності

Вік:
36 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Паливода Катерина

Дата народження:
28 Бер 1988

Регіон:
Кривий Ріг

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

                                  Резюме на вакансію

    Ключова інформація


Досвідчений користувач ПК (MS Word, Excel, PowerPoint);
Само організованість, робота в команді,проактивне мислення, націленість на досягнення результату;
Хороші комунікативні навички, аналітичний склад мислення, ретельність і уважність та відповідальність;

Досвід роботи


Спеціаліст з адміністративного супроводу
Жов 2017 - Тра 2023 (5 років 8 міс)
" Цеппелін Україна"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт       
Основні функціональні завдання:
Забезпечення бухгалтерського документообігу по реалізованим замовленням;
Формування пакету документів на оплату (рахунки, акти виконаних робіт);
Супровід документації (підписання АВР і рахунків) та території клієнта до сдачі в бухгалтерію відповідно    з умовами замовника;
Контроль бюджету згідно специфікацій на виконання робіт.
Формування звітів по заборгованності клієнтів;
Оформлення    документації    на ввіз/вивіз ТМЦ з/на території клієнта, пропускних документів;
Комунікація з представниками замовника. Підготовка та відправка офіційних листів;
Оформлення заявок на оплату (через1с);
Контроль відпусток і лікарняних    співробітників;
Формування місячних звітів робочого часу механіків згідно графіку, відпусток, лікарняних, підготовка бонусів-продуктивності робітників , звітів продуктивності робітників;
Виконання організаційних питань в роботі офіса. Контроль за наявністю офісних витратних матеріалів;
Робота з постачальниками, підписання нових договорів;
Виконання розпоряджень та вказівок    функціональних керівників.

Освіта


Криворізький національний університет (Кривий Ріг)
рік закінчення 2014
Екологія та охорона навколишнього середовища

ВСП "ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КРИВОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ" (Кривий Ріг)
рік закінчення 2007
Електропостачання

Володіння мовами


Англійська - нижче середнього
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація


Водійське посвідчення
Водійські права категорії В; Наявність авто

Захоплення та інтереси
Навчаюсь грі на фортепіано.
Захоплююсь реставрацією старих меблів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: