Резюме від 6 травня 2024 Файл

Олена

Бухгалтер

Вік:
36 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Киркопуло Олена Олександрівна

Мета: - отримати роботу в економічній сфері в стабільній компанії з перспективою кар’єрного зросту; - отримати роботу за спеціальністю, яка дозволить застосувати набуті знання та отримати нові.

Дата народження (вік): 21.11.1987 рік (36 років)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Трудовий стаж:
01.09.2021-24.02.2022 ТОВ «Газпром»
(Спеціальні монтажні роботи)
- головний бухгалтер
25.03.2013-27.03.2020 ТОВ «Елекртомаркет Таврії» (оптово-роздрібна
торгівля електротехнічними товарами)
- бухгалтер
- заступник головного бухгалтера з 09.09.2019;
(З 27.03.2020 по теперішній час у декретній відпустці)
04.11.2010 – 27.03.2013 ФОП Кравченко Людмила Іванівна (оптово-
роздрібна торгівля алкогольними напоями та
продуктами харчування)
- бухгалтер, - оператор
15.09.2007 - 30.06.2009 ФОП Лагоднюк Олег Іванович (оптово-роздрібна
торгівля продуктами харчування)
- бухгалтер, - оператор
11.10.2006 - 13.09.2007 ФОП Жаган Олена Іванівна
- бухгалтер, - оператор
серпень 2005 - ФОП Жаган Олена Іванівна (оптово-роздрібна
жовтень 2006 торгівля алкогольними напоями та продуктами харчування)
- оператор
Навички роботи:
• Робота з первинною документацією;
• Робота з Клієнт-банком. Внесення банківських платежів. Контроль за вчасністю здійснення оплат. Внесення інформації про оплати в 1С;
• Звірка взаєморозрахунків з контрагентами (постачальники, покупці);
• Робота з ПДВ, формування та своєчасна реєстрація податкових накладних та РК; Проведення податкового кредиту, складання декларації ПДВ.
• Нарахування заробітної плати, подання звітності з заробітної плати;
• Проведення інвентаризаціі;
• Облік та оптимізація витрат;
• Закриття періоду в УДК, виправлення помилок, контроль коректності вигрузки даних в УТП, підготовка звітів.
• Планування бюджету руху грошових коштів.
Освіта: Вища
Роки навчання: 2006-2011рр.
Вуз: «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Спеціальність: Облік і аудит
Ступінь: Спеціаліст
Додаткова інформація:
Комп’ютерні навички: вільне володіння ПК (1C Бухгалтерія, M.E.Doc, Microsoft Office Word, Excel, Вчасно, Taxer та ін)
Володіння мовами: українська вільно, англійська – А2.
Особові якості: працьовитість, стресостійкість, вміння працювати в команді, комунікабельність, уважність, відповідальність, вміння навчатись, оптимізм, бажання бути корисною для роботодавця.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: