Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Анастасія

SMM-менеджер

Вік:
22 роки
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 6 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

INSTAGRAM: @A_.KRU 2024

ПОРТФОЛІО

АНАСТАСІЯ
КРУПА MARK
E
SMM
T I N G
INSTAGRAM: @A_.KRU

ПРО МЕНЕ
Мене звати Анастасія, мені 22 роки, і я працюю у сфері
маркетингу та SMM протягом двох років. У цьому портфоліо
можна дізнатися про мої навички та досягнення у ролі SMM-
спеціаліста та Project-менеджера в різних компаніях, від IT-
сфери до брендів натуральної косметики та нішевої парфумерії.

За допомогою стратегічного підходу до управління соціальними
медіа та створенням якісного контенту я та проекти, у яких я
працювала, досягли значних результатів у підвищенні
впізнаваності брендів, залученні аудиторії та збільшення
кількості продажів. Поглиблене розуміння потреб бізнесу та
аналізу даних дозволяють мені ефективно розвивати стратегії
та досягати поставлених цілей.
PROJECT-МЕНЕДЖЕР В ІТ-
КОМПАНІЇ FOCUS DIGITAL
SYNDICATE
У Focus Digital Syndicate, було виявлено
декілька ключових проблем, які
потребували вирішення для оптимізації
робочих процесів та підвищення
загальної ефективності:

ВІДСУТНІСТЬ НЕДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ НЕЕФЕКТИВНЕ
ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО КОМУНІКАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РЕСУРСІВ
Компанія мала потребу у Необхідно було покращити Компанія мала потребу у
впровадженні системи якість внутрішньої та оптимізації використання
систематизації та координації зовнішньої комунікації між різних ресурсів, включаючи
робочих процесів для командами, клієнтами та людські та матеріальні, для
забезпечення своєчасного іншими зацікавленими досягнення максимального
виконання завдань та сторонами, щоб забезпечити результату та мінімізації
досягнення стратегічних цілей. якісну підтримку проектів та витрат.
відповісти на їх потреби.
PROJECT-МЕНЕДЖЕР В ІТ-
КОМПАНІЇ FOCUS DIGITAL
SYNDICATE
Мої обовʼязки та внесок у вирішення цих проблем

РОЗРОБКА ТА
ПОКРАЩЕННЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ
КОМУНІКАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ
Створення різноманітного та Проведення аналізу ресурсів
Проведення аналізу цільової
привабливого контенту, який компанії, включаючи людські,
аудиторії та ринкових тенденцій
відповідає стратегії SMM та фінансові та технічні ресурси.
для розробки стратегії соціальних
відображає цінності та Розробка стратегій оптимізації
медіа.
ідентичність бренду. використання ресурсів з метою
Розробка комплексної стратегії,
Публікація контенту на різних максимізації ефективності та
спрямованої на залучення цільової результативності проектів.
платформах соціальних медіа
аудиторії та підвищення Ефективне розподілення ресурсів для
згідно з розробленою стратегією
впізнаваності бренду в соціальних досягнення стратегічних цілей
та графіком публікацій.
медіа. компанії та забезпечення
максимального результату від
інвестицій.
ЗМЕНШЕННЯ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ ПРОЕКТІВ НА
25% ЗА РАХУНОК ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ, ЩО
ДОЗВОЛИЛО ЕФЕКТИВНІШЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ

ПОКАЗНИКИ ЧАС ТА РЕСУРСИ.

ЗБІЛЬШЕННЯ КІЛЬКОСТІ УСПІШНИХ СПІВПРАЦЬ НА

ТА ЦИФРИ 20% ЗАВДЯКИ ПОЛІПШЕНІЙ КОМУНІКАЦІЇ ТА
ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННЮ ПРОЕКТАМИ, ЩО
ПІДВИЩИЛО ДОВІРУ КЛІЄНТІВ ДО КОМПАНІЇ.

Мій внесок в компанії Focus Digital ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГУ ПРОЕКТІВ КОМПАНІЇ НА
Syndicate призвів до наступних 20% ЗА РАХУНОК УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
досягнень: СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ, ЩО
СПРИЯЛО ПРИВЕРНЕННЮ НОВИХ ПРОЕКТІВ ТА
РОЗШИРЕННЮ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ.

*згідно зі звітами від 06.2023 по 03.2024
SMM-МЕНЕДЖЕР В ІТ-
КОМПАНІЇ DELVITECH
У компанії DelviTech існувало декілька
важливих проблем, які необхідно було
вирішити для забезпечення ефективного
просування бренду та підвищення його
впізнаваності

НЕДОСТАТНЯ ОНЛАЙН БРАК SMM-СТРАТЕГІЇ НЕДОСТАТНЯ
ПРИСУТНІСТЬ ЗАХИЩЕНІСТЬ
ДАНИХ КЛІЄНТІВ
Компанія потребувала Необхідно було розробити і Компанія мала потребу в
підвищення своєї реалізувати ефективну підвищенні рівня
активності в соціальних стратегію соціальних медіа, конфіденційності та безпеки
мережах для привернення спрямовану на залучення обробки даних клієнтів у
уваги потенційних клієнтів аудиторії та підвищення її соціальних медіа
та збільшення свого впливу зацікавленості в послугах
в індустрії компанії.
SMM-МЕНЕДЖЕР В ІТ-
КОМПАНІЇ DELVITECH
Мої обовʼязки та внесок у вирішення цих проблем

РОЗРОБКА ТА
СТВОРЕННЯ ТА ЗАХИСТ ДАНИХ КЛІЄНТІВ
ВПРОВАДЖЕННЯ SMM
ПУБЛІКАЦІЯ КОНТЕНТУ
СТРАТЕГІЇ
Проведення аналізу цільової Створення різноманітного та Впровадження та виконання заходів
аудиторії та ринкових тенденцій привабливого контенту, який для забезпечення безпеки та
для розробки стратегії соціальних відповідає стратегії SMM та конфіденційності обробки даних у
медіа. відображає цінності та соціальних медіа.
Розробка комплексної стратегії, ідентичність бренду. Забезпечення відповідності
спрямованої на залучення цільової Публікація контенту на різних стандартам безпеки даних та
аудиторії та підвищення платформах соціальних медіа впровадження механізмів для захисту
впізнаваності бренду в соціальних згідно з розробленою стратегією приватності та конфіденційності
медіа. та графіком публікацій. інформації клієнтів
ПОКАЗНИКИ ПІД ЧАС МОЄЇ РОБОТИ ВІДБУЛИСЯ НАСТУПНІ ЗМІНИ:

ТА ЦИФРИ - ЗБІЛЬШЕННЯ КІЛЬКОСТІ ПІДПИСНИКІВ У
INSTAGRAM АКАУНТІ КОМПАНІЇ НА 30% ПРОТЯГОМ
ПЕРШОГО КВАРТАЛУ.
- ЗРОСТАННЯ КІЛЬКОСТІ ВЗАЄМОДІЙ КОРИСТУВАЧІВ
Мій внесок в компанії DelviTech
З КОНТЕНТОМ НА 40% ПІСЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ
призвів до наступних досягнень: НОВОЇ СТРАТЕГІЇ SMM.
- ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВПЕВНЕНОСТІ КЛІЄНТІВ
СТОСОВНО БЕЗПЕКИ ЇХ ДАНИХ НА 30% ПІСЛЯ
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ З ЗАХИСТУ ДАНИХ.
ПАРТ-ТАЙМ SMM-
МЕНЕДЖЕР
БРЕНДУ НІШЕВОЇ
ПАРФУМЕРІЇ
BIBLIOTHEQUE @bibliotheque_de_parfum
У ролі парт-тайм SMM-менеджера я була
@bibliotheque_de_parfum

відповідальна за розробку та впровадження Збільшення кількості підписників на
комплексної стратегії SMM. Ця стратегія була
Instagram на 25% протягом перших двох
сформована на основі ретельного аналізу цільової
аудиторії, конкурентного середовища та актуальних місяців моєї роботи.
трендів ринку.
Зростання взаємодії з аудиторією на 30%
Моя робота включала в себе визначення ключових після впровадження нової стратегії SMM.
цілей та завдань стратегії, розробку контент-плану
та графіку публікацій в Instagram акаунті бренду,
вибір ефективних каналів просування, а також Залучення нових клієнтів та збільшення
механізмів моніторингу та аналізу результатів. обсягів продажів на 15% за перший
квартал роботи.
Головною метою стратегії було підвищення
впізнаваності бренду серед цільової аудиторії та
привертання нових зацікавлених користувачів до
продуктів компанії.
За моїм досвідом у сфері маркетингу та SMM, я продемонструвала глибокі знання
стратегічного планування та розробки ефективних маркетингових кампаній.

Моя експертиза включає аналіз цільової аудиторії, виявлення ключових трендів ринку
та вибір оптимальних каналів комунікації. Я маю досвід у створенні різноманітного та
привабливого контенту для соціальних медіа, що сприяє підвищенню взаємодії з
аудиторією.

Крім того, мої аналітичні навички дозволяють ефективно вимірювати та аналізувати
результати маркетингових кампаній для досягнення максимального впливу.

Мої комунікаційні вміння дозволяють успішно взаємодіяти з клієнтами, колегами та
стейкхолдерами, щоб досягти спільних цілей.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Керівник інтернет-магазину, Head of Ecommerce (Internet Marketing, PPC, SMM)
Тернопіль, Вінниця , ще 8 міст

PPC-специалист (Google Ads, Facebook, Instagram, Push)
Тернопіль, Дніпро , ще 8 міст

Таргетолог
Тернопіль, Івано-Франківськ , ще 6 міст

SMM-менеджер
15000 грн, Тернопіль, Дистанційно

Маркетолог, PPC-спеціаліст (Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram, SEO)
Тернопіль, Дніпро , ще 8 міст

SMM-менеджер
Тернопіль, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: