• Файл

Ольга

Офіс-менеджер, діловод, помічник керівника, спеціаліст з навчання і розвитку

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга Мельничук

ОСОБИСТІ ДАНІ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 04 серпня 1980 р.
м. Івано-Франківськ
Одружена, виховую двоє дітей, 18 і 11 років

НАВИЧКИ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відмінні комунікаційні якості, вміння працювати в команді.
Сфера професійних та наукових інтересів: управління персоналом, зв’язки з громадськістю та пресою, розвиток освіти, корпоративна соціальна відповідальність.
Активна, відповідальна, ініціативна, ефективна та організована в роботі, творча, працьовита.
Користувач ПК на високому рівні.
Знання мов: українська (рідна, державний сертифікат про рівень володіння мовою), англійська (intermediate).

ОСВІТА
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника – Івано-Франківськ, Україна
Спеціаліст «Історик, викладач» (2002 рік)
Спеціаліст «Бухгалтерський облік» (2005 рік)

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу – Івано-Франківськ, Україна
Магістр державної служби «Адміністративний менеджмент» (2012 рік)

ДОСВІД РОБОТИ

ГК «Нові продукти Україна»
Фахівець з оцінки, навчання та розвитку персоналу (2023 – по теперішній час) – Київ, Україна
Координація процесу навчання, організації навчальних заходів та їх супровід, а також наповнення системи для внутрішнього навчання:
• адміністрування та наповнення системи LMS Collaborator (багатофункціональної платформи для адаптації, навчання, атестації та розвитку персоналу): надання допомоги та роз’яснень користувачам в частині внесення КРІ’s, затвердження показників керівниками та здійснення щоквартальної/щомісячної оцінки; наповнення системи навчальною інформацією; створення стратегічних планів; оновлення структури компанії (внесення/видалення підрозділів, посад, працівників);
• організація навчальних заходів: комунікація з провайдерами з навчання, пошук місця проведення та забезпечення їх проведення;
• підготовка анкет зворотного зв’язку для учасників навчання згідно з шаблонами;
• участь у розробці і впровадженні регламентних документів з навчання і розвитку персоналу;
• проведення перемовин з підрядниками, які реалізовують навчальні заходи та подальша підготовка договірних документів у Діректум (внутрішній документообіг);
• підготовка/перевірка розрахункових документів (рахунок і акт) та необхідних внутрішніх документів департаменту з персоналу і внесення їх в SAP;
• моніторинг платежів і ведення звітності по бюджету департаменту з персоналу (навчання, оцінка і підбір);
• участь у здійсненні проєкту з побудови грейдингової структури компанії в частині комунікації та заповнення опитувальника.

Український науково-дослідний інститут продуктивності АПК – Київ, Україна
Науковий співробітник сектору кадрового забезпечення (2023)
• підготовка проектів наказів з кадрових, адміністративно-господарських питань, з основної діяльності. Підготовка проектів наказів про надання відпусток, здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості та ведення відповідного обліку, складання графіків щорічних відпусток працівників управління;
• організація роботи, у межах компетенції, щодо розробки структури інституту та штатного розпису, контролю розробки посадових інструкцій працівниками, а також перегляду їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
• здійснення роботи, пов'язаної з заповненням, обліком і зберіганням особових справ та трудових книжок працівників управління, внесення записів до трудових книжок;
• розробка навчальних матеріалів спільно з співробітниками інституту, надання консультацій з питань кадрової роботи.

Івано-Франківська облдержадміністрація – Івано-Франківськ, Україна
Головний спеціаліст з питань персоналу (2019 – 2022)
Головний спеціаліст відділу зв’язків з громадськістю, політичними партіями та ЗМІ управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю (2005-2019)
• написання інформаційних публікацій для вебсайту облдержадміністрації (новини, анонси, оголошення і ін.);
• здійснення підготовки проектів розпоряджень обласної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу;
• підготовка проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня;
• здійснення моніторингу публікацій у засобах масової інформації, які функціонують на території області, інформаційних матеріалів з питань, що належать до компетенції управління, самостійно або у взаємодії з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, а в разі необхідності - оперативного реагування на критичні публікації, виступи, повідомлення тощо;
• вивчення громадської думки та реагування різних верств населення на актуальні питання суспільного життя, здійснення оцінки можливих наслідків прийнятих соціальних та політичних рішень;
• координація та сприяння діяльності Громадської ради при Івано-Франківській обласній державній адміністрації, громадських рад при райдержадміністраціях, інших органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
• підготовка матеріалів, тез доповідей та виступів голови обласної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції управління;
• розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій та забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є відділ, з питань, що належать до його компетенції;
• проведення загальних громадських та інших організаційних масових заходів із відзначення пам’ятних дат та інших визначних подій, спільно з громадськими організаціями;
• ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань (аналіз якісного та кількісного складу державних службовців управління, обчислення стажу роботи та державної служби, контроль за встановленням надбавок за вислугу років працівникам управління та ін.);
• організація та проведення в управлінні конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» і «Б» (оголошення, прийом та перевірка документів від кандидатів, тестування, співбесіда, інші заходи щодо організації конкурсного відбору);
• підготовка проектів наказів управління з кадрових, адміністративно-господарських питань, з основної діяльності (разом із начальниками відділів та виконавцями). Підготовка проектів наказів про надання відпусток, здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості та ведення відповідного обліку, складання графіків щорічних відпусток працівників управління;
• організація роботи, у межах компетенції, щодо розробки структури управління та штатного розпису, контролю розробки посадових інструкцій працівниками управління, а також перегляду їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
• здійснення роботи, пов'язаної з заповненням, обліком і зберіганням особових справ та трудових книжок працівників управління, внесення записів до трудових книжок.

ГО «Інститут розвитку міста» – Івано-Франківськ, Україна
Заступник директора з загальних питань та зв’язків із ЗМІ (2003-2005)
• комунікація зі ЗМІ, політичними партіями та громадськими організаціями;
• написання новин, пресрелізів, звітів діяльності;
• організація круглих столів, пресконференцій.

ТРК «Вежа» – Івано-Франківськ, Україна
Представниця з реклами (2003)
• ведення переговорів;
• створення рекламних матеріалів;
• здійснення оцінки ефективності рекламних заходів, аналізу динаміки продажів і управління прогнозом продажів.

Українська гімназія № 1 – Івано-Франківськ, Україна
Учителька історії (2001 – 2002)
• здійснення навчання і виховання учнів із урахуванням специфіки навчального предмета, проведення уроків й інших навчальних занять у класах згідно з розподілом навчального навантаження;
• вдосконалення власної компетентності шляхом вивчення сучасних педагогічних практик та підходів, ознайомлення з стратегіями та технологіями, спрямованими на формування в дітей критичного мислення, динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів та інших особистісних якостей, що визначають здатність особи успішно соціалізуватися.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД У ГРОМАДСЬКОМУ СЕКТОРІ
ГС ««Міжнародний інститут інтегрального розвитку» – Київ, Україна
Волонтер (2015 – зараз)
• організація навчальних семінарів і тренінгів (логістика заходу, комунікація з учасниками, організація на місці проведення / on spot);
• написання новин, пресрелізів, звітів діяльності;
• переклад статей для вебсайту організації;
• написання коротких тематичних матеріалів для сторінки організації в мережі «Фейсбук»;
• робота з соціальними мережами, блогами, форумами, інтернет спільнотами.

БФ «Надія по всьому світові» – Київ, Україна
Волонтер (2014-2018)
• фандрейзинг (написання грантових заявок, листів-пропозицій для донорів);
• написання інтерв’ю, пресрелізів, звітів діяльності;
написання новин, переклад новин для вебсайту організації.

ГО «Благодійна фундація Короля Юрія» – Івано-Франківськ, Україна
Прессекретар на волонтерських засадах (2003-2005)
• написання пресрелізів, річних звітів діяльності;
• організація пресконференцій;
• комунікація зі ЗМІ, моніторинг ЗМІ.

ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК
Волонтер в літньому таборі для дітей з числа сімей біженців
(липень-серпень, 2002, Гданськ, Польща)

Делегат-учитель на 60-й Міжнародній сесії Європейського молодіжного парламенту (квітень, 2009, Стокгольм, Швеція)

Тренінги
• курс тренінгів для прес-секретарів (2005, Львів, Україна);
• тренінг «Сучасні прийоми планування та ведення комунікативних кампаній органами державної влади. Кризова комунікація» (організатор - ГО «Центр медіареформ», за підтримки Міністерства закордонних справ Великої Британії в рамках проекту «Комунікація з громадянами – інструменти прозорого врядування», травень 2009, Київ, Україна);
• тематичний семінар «Планування службової кар’єри» (ІФЦППКП, 2008, Івано-Франківськ, Україна);
• тематичний короткостроковий семінар з питань запобігання корупції для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (2017, Івано-Франківськ, Україна);
• семінар-тренінг «Співпраця органів виконавчої влади та інститутів громадянського суспільства в процесі формування та реалізації державної, регіональної політики» (проект Координатора проектів ОБСЄ в Україні, 2019, Івано-Франківськ, Україна);
• круглий стіл «Смарт спеціалізація: результат співпраці влади, бізнесу, науки та громадськості» (організатор – ГО «Український інститут міжнародної політики», листопад, 2019, інноваційний центр «Промприлад. Реновація», Івано-Франківськ, Україна);
• короткострокова програма підвищення кваліфікації «Впровадження законодавства про державну службу та службу в органах місцевого самоврядування» (2020, Івано-Франківськ, Україна).

Учасниця тренінгу з ненасильницького спілкування з Евою Рамбалою (2018, Київ, Україна).

Проходження базового курсу із цифрової грамотності для державних службовців «Цифрова грамотність державних службовців 1.0 на базі інструментів Google» (Національна онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта», 20 травня 2020).

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Оксана Олійник, координатор освітніх програм ГС «МІІР»
(англійська, німецька, українська)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Катерина Ясько, засновниця Просвітницької ініціативи ЕМПАТІЯ, голова ГС «МІІР»
(англійська, українська, італійська)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: