Резюме від 7 травня 2024 PRO

Лідія

Менеджер із внутрішніх комунікацій

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний асистент

з 11.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
ТОВ "БК ІНТЕРКОН", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Крім повного адміністративно-господарського супроводу офісу та виконання доручень керівництва, успішно виконувала:
- розробку та реалізацію внутрішніх комунікацій: ведення корпоративного телеграм-каналу, видання щомісячних дайджестів;
- систематизовувала та описувала правила за результатами корпоративних зустрічей (обговорень);
- організувала та вела процеси onboarding та offboarding;
-проводила внутрішні дослідження. Опитування співробітників та обробка результатів;
- організовувала та проводила різноманітні івенти.


Досягнення на цій посаді зі сфери корпоративної культури:
- Збудувала процес покращень для офісу
- Розробила та впровадила стратегію hr бренду;
- Представляла компанію на всеукраїнській виставці.

Офіс-менеджер

з 01.2020 по 11.2021 (1 рік 10 місяців)
ПАТ "Банк ВОСТОК", Київ (IT)

За час роботи успішно:
• оптимізувала витрати відділу;
• поліпшила алгоритм закупівель техніки для співробітників офісу;
• здійснила інвентаризацію;
• організувала ремонтр приміщення знизивши вартість проекту у 2 рази;
• брала участь у розбобці планів поточних і капітальних ремонтів приміщень і техніки, контролювала їх виконання.

Тут я навчилася:
1. Ставити запитання та задачі
2. Узгоджувати зі стейкхолдерами плани, терміни, вимоги, бюджети.

Освіта

Херсонський державний університет

Культури та мистецтв / Культурологія, Херсон
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Культурологія. Організація культурно-дозвіллєвої діяності.
Досліджувала перспективи розвитку дитячого туризму на Херсонщині.
Організовували різноманітні івенти.

Додаткова освіта та сертифікати

Основи проектного менеджменту

2023

Управління людьми та проектами

2022

Побудова hr стратегії

2023

Знання і навички

Самостійність Відповідальність Ведення документації Приорітизація задач Організація заходів Уміння аналізувати Управлінські навички MS Excel Креативність Контент-менеджмент Проведення презентацій

Додаткова інформація

Початківець у сфері внутрішніх комунікацій із досвідом організатора та освітою культуролога. Тому продумую все до найменших деталей, забезпечуючи комплексний та всебічний підхід до вирішення завдань.

Постійно навчаюся задля підвищення своїх hard skills. Самостійно розбираюся у незнайомих питаннях і бізнес-процесах та оптимізовую їх.
У роботі використовую такі digital-інструменти як:
Trello
Miro
Chat GPT
Google Sheets

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: