• PRO

Світлана

Офіс-менеджер, адміністратор, оператор call center

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 09.2015 по 07.2016 (10 місяців)
ТОВ Білоцерківський молочний комбінат (Харчова промисловість)

Помічник керівника

з 05.2013 по 09.2015 (2 роки 4 місяці)
ПрАТ ЖЛК УКраїна, Біла Церква (Харчова промисловість)

Організація життєдіяльності офісу;
робота з оргтехнікою;
ведення та координація робочого графіка керівника;
підготовка до проведення нарад і введення протоколу;
підготовка документів матеріалів для керівника на переговори, зустрічі, засідання, наради;
організація прийому гостей;
ведення діловодства документообігу;
робота з документацією, підготовка реєстр оформлення відправка ділової кореспонденції;
формування архівів;
прийом телефонних дзвінків керівника та розподіл дзвінків за напрямками діяльності підприємства;
приймання та розсилка пошти;
організації відряджень керівника, співробітників підприємства; оформлення наказів;
замовлення квитків;
бронювання готелів.

Менеджер з управління персоналом

з 06.2011 по 01.2013 (1 рік 7 місяців)
ТОВ Озерна Агро, Озерна (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом відвідувачів;
ведення документації, реєстрація та розподіл по підрозділам (листи, договора, рахунки, документи фінансової звітності)
робота з оргтехнікою;
створення та оновлення бази даних;
створення документів звітності (відомості на видачу продукції та надання послуг);
оформлення підписання та своєчасне оновлення договорів;
реєстрація та перереєстрація у відділах ДЗК;
ведення ділової переписки;
приймання дзвінків;
координація зустрічі керівництва; контакти з держ установами ДЗК, БТІ, Нотаріус;
пошукова робота в інтернеті;
організація роботи офіса замовлення канцтоварів, гос товарів.

Освіта

Міжрегіональна Академія Упрвління Персоналом

Соціологія, Соціологія управління та Public Relations, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

  • Чітко виконую посадову інструкцію
  • Швидко навчаюсь
  • Вільно володію Українською мовою
  • Користувач ПК
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • MS Word
  • MS Excel
  • Є досвід програми С1

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю досвід роботи менеджера по прийманню замовлень на меблевій фабриці: внесення замовлення програму С1 (8) заливка замовлення в програму С1; формування ТТН, та контроль відвантаження продукціі, рекламації.
Працювала в магазині техніки все для мобільних телефонів, ( замовлення, продаж товару та інвентаризація)

На даний час працюю ріелтором в Агенстві Нерухомості: маю досвід як пошуку так і розміщення інформації, на різних платформах мережі інтернет. Організація зустрічі, збір та підготовка документів до угоди, супроводження угоди в нотаріальній конторі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: