- PRO
Інна
Помощник руководителя, менеджер по продажам
- Розглядає посади:
- Помощник руководителя, менеджер по продажам, Логіст, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Категорійний менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1067014/
Досвід роботи
Менеджер з продажу
з 05.2020 по 09.2024
(4 роки 4 місяці)
Чудова Марка, фермерське господарство, Біла Церква (Сільське господарство, агробізнес)
Повне ведення клієнта з моменту заключення договору та до поставки продукції, вирішення всіх питань з водіями які виникають в процесі поставки. Співпраця з партнерами. Ведення мерчендайзенгу. Тісна робота з Listex (ведення нового продукту , оцифрування) . Співпраця з клієнтами -Сільпо ( Fozzy Group) , Фора , Фудком ( Велика Кишеня) , Бджілка, Novus, Львіхолод та інші Мегамаркети.
Робота з порталом Fozzy Group-ведення нового продукту.
Менеджер по туризму
з 07.2016 по 12.2018
(2 роки 5 місяців)
ТА "Планета Відпочинку", Біла Церква (Туризм)
Підбір та консультування клієнтів з приводу відпочинку. Ведення докумнетаціі, постійне спілкування з клієнтами.
Виконавчий директор
з 01.2015 по 05.2015
(4 місяці)
ВГО "Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України", Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
-звітність;
-надання консультацій;
-координування проекту "Зміцнення спроможності Національної асоціації сільськогосподарських дорадчих служб України у сфері розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації";
-контроль роботи працівників;
-організування семінарів, конференцій.
Виконавчий директор
з 10.2012 по 12.2014
(2 роки 2 місяці)
ПП Павлишинець (Надання консультацій з питань управління та бухгалтерського обліку)
- ведення переговорів з клієнтами, укладання договорів;
- ведення документообігу;
- робота з первинною документацією (прийом/видача платежів, ведення касової книги, формування авансових звітів, заповнення дорожніх листів);
-- організація роботи персоналу, стажування нових працівників.
Фахівець з супроводу клієнтів відділу продажу
з 11.2011 по 08.2012
(9 місяців)
Група компаній "ТНК-ВР Україна" (КОФ СП ТОВ "Кершер" (Оптова та роздрібна торгівля паливом)
- забезпечення якісної та безперебійної роботи з ведення та обліку зовнішньої та внутрішньої документації;
- підготовка проектів договорів, контроль їх підписання;
- формування звітів та зведених таблиць по відділу;
- контроль та організація повернення коректно оформленних документів від контрагентів;
- приймання розподіл та реєстрація документації внутрішнього користування;
- аналіз та планування потреб в матеріально-технічному забезпеченні офісу.
Адміністратор відділу продаж
з 05.2007 по 07.2011
(4 роки 2 місяці)
ТОВ «1-й Автоцентр Skoda» м. Київ (Авто-продаж)
- виписка документів на авто;
- консультування клієнтів по умовах кредитування;
- оформлення кредитів на автомобілі;
- консультування клієнтів по страхуванню та оформлення страховок;
- підготовка звітності про продаж автомобілів;
- ведення документообігу;
- ведення 1:С бухгалтерія, первинна документація;
Головний бухгалтер
з 10.2006 по 12.2007
(1 рік 2 місяці)
Кредитна спілка “Відродження мрій ” в м. Біла Церква (Фінанси, банки, страхування)
- повний комплекс ведення бухгалтерії;
- аналіз кредитоспроможності позичальників (юридичних та фізичних осіб);
- консультування клієнтів по умовах кредитування;
- безготівкові і готівкові розрахунки з партнерами;
- підготовка та оформлення договорів з партнерами;
- аналіз діяльності конкурентів;
- аналіз фінансово-кредитної діяльності, контроль за використанням власних та залучених коштів;
- організація роботи персоналу, стажування нових працівників
Секретар-референт
з 12.2003 по 12.2005
(2 роки)
Київська обласна аграрна дорадча служба (Соціальні програми)
- ведення документообігу;
- робота з первинною документацією (прийом/видача платежів, ведення касової книги, формування авансових звітів, заповнення дорожніх листів)
- консультування клієнтів з питань бухгалтерського обліку та бізнес-планування;
Менеджер по придбанню та продажу сільськогосподарської техніки та ядохімікатів.
з 03.2002 по 12.2003
(1 рік 9 місяців)
ТОВ АТД “Білоцерківщина” (Продажа)
- ведення переговорів з клієнтами, укладання договорів;
- оцінювання продукції;
- консультування клієнтів по сільськогосподарській продукції.
Освіта
Білоцерківський Національний Аграрний Університет
«Економіка підприємства», спеціальність «Фінанси та кредит»,, Біла Церква
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки 7 місяців)
Ржищівський будівельний технікум
“Економіст підприємництва ”., Ржищів
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (3 роки 1 місяць)
Додаткова освіта та сертифікати
Український Інститут Розвитку Фондового Ринку “Київського Національного Економічного Університету” - підвищення кваліфікації г
2005
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- Бухгалтерський облік
- 1С:Підприємство
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
швидко застосовую нову інформацію, маю аналітичні здібності;
- в разі необхідності готова пройти спеціальну підготовку або стажування.
чесність, порядність, відповідальність, комунікабельність, організаторські здібності, необхідна для роботи витримка, висока працездатність, уміння працювати з великим обсягом інформації, трудова
дисципліна, емоційна стабільність, вміння зберігати конфіденційну інформацію та працювати в колективі.
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
Біла Церква -
Менеджер з продажу
40000 грн, Біла Церква -
Помічник директора, офіс-менеджер, адміністратор
18000 грн, Біла Церква -
Менеджер з продажу
40000 грн, Біла Церква, Дистанційно -
Менеджер інтернет-магазину
30000 грн, Біла Церква -
Менеджер з продажу
Біла Церква