- Файл
Наталія
Уповноважена особа з публічних закупівель
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10670582/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 21.11.1977 р.,
телефон: моб. [
e-mail: [
Освіта: ДДТУ економіка підприємства, онлайн навчання з питань публічних закупівель (курси Prometheus)
Особисті якості: лідерство, відповідальність, комунікабельність, врівноваженість, рішучість, винахідливість, оптимізм, стратегічне мислення, здатність до самостійного ухвалення рішень.
Бажаний рівень
Досвід роботи:
02.04.2025 - Філія «Центральна станція зв’язку» АТ «Укрзалізниця»
Посада: Провідний фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа).
• Керування плануванням та виконанням закупівель, взаємодіяти з внутрішнім замовником і дотичними підрозділами, брати участь у переговорах, кваліфіковано інтерпретувати та застосовувати нормативно-правові акти, представляти обґрунтовану інформацію про закупівлю.
• Організовувати та проводити закупівлі, і бути залученим у процесах, що відноситься у рамках закупівлі, у строки та без порушень, включаючи розробку тендерної документації та внесення до неї змін при необхідності, формувати обґрунтовані недискримінаційні вимоги до учасників та предметів закупівель, проводити закупівельні процедури відповідно до законодавства, , оприлюднювати інформацію, розглядати пропозиції учасників, надавати роз’яснення на вимоги, скарги, представляти інтереси підприємства в АМКУ.
• Проводити аналіз діяльності та звітувати про закупівлі, оцінювати їх результативність, планувати та ідентифікувати ризики закупівель, пропонуючи шляхи їх зменшення.
• Виконувати функції уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель/закупівель у відповідності до законодавства України про публічні закупівлі.
• Взаємодіяти з контролюючими органами, готувати відповіді на запити, постійно відслідковувати зміни в законодавстві сфери закупівель.
06.2024-01.04.2025 Державне підприємство Міністерство оборони України
«ОБОРОНАВТОРЕМСЕРВІС»
Посада: економіст, Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа), учасник закупівель.
Уповноважена особа:
• ведення публічних закупівель у секторі закупівель
• складання та супутня робота з договорами по закупівлях
• робота з електронним каталогом товарів
• робота з розроблення технічної документації по закупівлях
• заповнення та реєстрація договорів
• формування річного плану та змін до нього
• підготовка відповідей на запити правоохоронних органів або інших державних органівпогодження договорів
• складання внутрішніх розпорядчих документі
• Моніторинг постачальників по усім регіонам країни
Учасник закупівель:
• моніторинг ринку державних та комерційних торгів;
• пошук державних та комерційних закупівель;
• підготовка документів для участі в тендерах з використанням системи ProZorro
Економіст:
• Розрахунок з орендаторами та взаємодія з постачальниками послуг;
• Розрахунок комунальних послуг;
• Розрахунок з суборендарями;
• Контроль за виконанням умов закріплених у договорах;
• Проведення звірок з контрагентами.
2021р-05.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКА ТЕПЛОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Посада Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа), учасник закупівель.
Уповноважена особа:
• ведення публічних закупівель у секторі закупівель
• складання та супутня робота з договорами по закупівлях
• робота з електронним каталогом товарів
• моніторинг процедур закупівлі
• робота з розроблення технічної документації по закупівлях
• заповнення та реєстрація договорів
• формування річного плану та змін до нього
• підготовка відповідей на запити правоохоронних органів або інших державних органівпогодження договорів
• підготовка документів для участі в тендерах з використанням системи ProZorro
• складання внутрішніх розпорядчих документі
Учасник закупівель:
• моніторинг ринку державних та комерційних торгів;
• пошук державних та комерційних закупівель;
• оперативна підготовка пакету документів згідно з вимогами ТД;
• безпосередня участь у торгах;
• підготовка та подання тендерних (комерційних) пропозицій: завантаження документів на електронний майданчик тощо;
• аналіз тендерних пропозицій компаній-конкурентів;
• взаємодія із замовником з питань документації торгів, формулювання і оприлюднення на майданчику питань в період уточнень;
• підготовка та подання пакету документів переможця, контроль дат подачі документів.
2017р.-2020р. Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Посада: Провідний економіст . Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа)
Провідний економіст:
• участь при формуванні річного бюджету підприємства;
• аналіз виконання бюджету.
• розрахунок щодо зниження витрат підприємства;
• розрахунок і факторний аналіз собівартості виконуваних робіт, послуг, рентабельності, ін. економічних показників; розрахунок витрат експлуатації техніки (маш/год)/.
• розподіл фінансових ресурсів між проектами та видами діяльності.
• облік витрат усіх статей витрат.
• формування і контроль за виконанням бюджету капітальних витрат.
• управління грошовими потоками структурних підрозділів.
• складання щомісячної фінансової звітності.
• взаємодія з бухгалтерією з питань документообігу;
• відстеження дебіторської та кредиторської заборгованостей
• ведення управлінського фінансового обліку
• аналіз і супровід фінансових угод;
• здійснення бюджетного контролю при здійсненні платежів на етапі узгодження заявок;.
• підготовка висновків техніко-економічних експертиз державних контрактів.
• складання та ведення договорів (купівля-продаж, підряд, постачання та інші),
• організація роботи зі збору, систематизації та аналізу інформації щодо виконання робіт в рамках договорів на виконання будівельно-монтажних, ремонтно-будівельних, пусконалагоджувальних робіт;
• формування календарного план-графіка (із Замовником, Ген. Підрядником, субпідрядниками).
• участь у підготовці та оформленні первинних облікових документів із замовниками, підрядниками/субпідрядниками.
Уповноважена особа:
• планування закупівель, складання та публікація річного плану закупівель на ProZorro, методики розрахунку очікуваної вартості;
• алгоритми проведення відкритих торгів (українських), євро торгів, переговорної процедури, спрощені закупівлі та звіти про укладення прямих договорів;
• -підготовка тендерної пропозиції, дотримання термінів подачі документів під час тендера, аналіз тендерних пропозицій учасників-конкурентів
• підстави для відхилення пропозицій та скасування торгів відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі";
• укладення договорів та внесення змін до договорів про закупівлі, публікації звіту про внесення змін до умов договору, публікація звіту про виконання договору;
• організація пошуку постачальників, ведення переговорів, укладення договорів купівлі-продажу товарів, робіт, послуг для забезпечення діяльності підприємства, її структурних підрозділів по місту та області;
• взаємодія з органами Казначейства та ін. держорганами;
• ділове листування з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, підприємствами та організаціями різних форм власності.
2007 р.- 2009 р ТОВ "Платйм гейм"
Посада: бухгалтер
• ведення первинної бухгалтерської документації.
• звірка з контрагентами (покупцями та постачальниками).
• клієнт-банк.
• складський облік.
• надання звітів керівництву
2009 р.- 2016 р. ТОВ "Фаворит Інвест"
Посада: директор філії
Досвід запуску нових проектів з "0".
• розвивати філіал, розширювати кількість торгових точок та розвивати діючі;
• складати бюджет, проводити фінансове планування та забезпечувати виконання всіх показників;
• організовувати та контролювати роботу точок філіалу;
• управляти персоналом, формувати команду ефективних працівників;
• проводити аналіз асортименту, товарних запасів, комерційних та фінансових показників точок;
• управляти адміністративною, комерційною і господарською діяльністю філіалу;
• відповідати за загальний фінансовий результат роботи філіалу
• досвід розроблення систем мотивації.
• знання законодавчих і нормативних правових актів, що регламентують діяльність підприємства.
• досвід взаємодії з державними структурами та органами влади.
Схожі кандидати
-
Менеджер з імпорту
Київ -
Фахівець із закупівель, спеціаліст з тендерів, закупівельник, логіст
Київ -
Менеджер з закупівель
45000 грн, Київ -
Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа
Київ -
Менеджер ЗЕД, з закупівель (Україна та міжнародні ринки, імпорт-експорт)
Київ, Інші країни, Дистанційно -
Procurement manager
Київ, Дистанційно