Резюме від 18 травня 2024 Файл

Альона

Адміністративний директор, фінансовий контролер, менеджер

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Шапаренко Альона Сергіївна

Бажана посада: Адміністративний директор,
фінансовий контролер, економіст,
помічник бухгалтера

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: заміжня, син

ДОСВІТ РОБОТИ:
25.04.2023-……. Керівник магазину
Lodka5
1.Організація роботи магазину.
2.Підбір та навчання персоналу.
3.Нарахування та виплата ЗП.
4.Досвід ведення телефонних переговорів.
5.Перевірка кас, робота з банками, ведення терміналу.
6.Робота з договорами, контроль термінів та умов.
7.Проведення щомісячної інвентаризації в магазині та складі.
8.Праця з орендодавцями, контроль та перевірка рахунків для оплати комунальних та додаткових послуг.
9.Приймання участі в оптимізації і автоматизації процесів в компанії (введення фінансового контролю, адресного зберігання на складі, покращення логістики тощо).
10.Робота в CRM,продаж товару та консультація клієнтів.
11.Перевірка взаєморозрахунків з покупцями.
09.08.2021
- 24.04.2023 Менеджер з адміністративної діяльності
Алкалоід Київ
(Македонська компанія)

1.Супровід відряджень по компанії (накази, готелі, авіа та ж/д квитки).
2.Оформлення нових співробітників(договори,трудові книжки),видача та закупівля ТМЦ, машин тощо.
3.Введення закупівель по компанії для підтримки життєдіяльності (хозтовари, меблі, продукти тощо),списання; проведення тендерів.
4.Ведення підключень по «спорту» співробітників (договори,картки).
5.Ведення «страхового» підключення по співробітникам(підбір та аналіз страхових програм).
6.Організація заходів різного рівня.
7.Ведення охорони праці.
8.Ведення пожарної безпеки.
9.Участь у проведенні інвентаризацій по компанії.
10.Адміністрування офісу (вхідна група, співпраця з орендодавцями, охороною, контроль за прибиральницями та завхозом, електриком).
11.Введення архіву компанії, робота з документами.
12.Виконання функцій помічника директора компанії.
13.Робота з мобільними операторами.
14.Складання та контроль адміністративного бюджету.

05.2016 – 15.07.2021
Фахівець з фінансового контролю
TEAM247
1.Планування і контроль Сash Flow.
2.Перевірка заявок в программі 1С ПРОФ на щоденній основі.
3.Перевірка документів (договорів, довідок, листів, додаткових угод).
4.Контроль умов по договорам замовників і підрядників, своєчасне інформування про необхідні зміни.
5.Складання плану платежів на місяць.
6.Приймання участі в оптимізації і автоматизації звітних процесів.
7.Звірка бюджетів по проєктах на щомісячній основі.
8.Ведення бюджетів, контроль витратної і доходної частини.
9.Ведення бази договорів і контроль за внесенням всіх необхідних документів в программу 1С ПРОФ.

11.2014 – 05.2016
Економіст з бухг. обліку
та аналіза господарської діяльності
Ком-Сервіс

1. Веденя табелю робочого часу (600-700 співробітників).
2. Перевірка та контроль табелів Ф2.
3. Робота з бухгалтерією по нарахуванню ЗП Ф1 та Ф2.
4. Підготовка та введення тендерів.
5. Виплата готівкової части. Работа з банками.
6. Ведение документації ввіділу фізичної охорони.

ОСВІТА:
2003 - 2004

2001 - 2003
Київський Національний Економічний Університет
Специальність «Менеджмент підприємницької діяльності» (магістр)
Київський Національний Економічний Університет
Специальність «Економіка підприємства» (фахівець)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: ПК на рівні впевненого користувача, робота в програмі « 1С:Предприятие 7.7»,ПАРУС,CRM,ВЧАСНО, Водійські права – категорія «В». Володію основами бухгалтерського обліку.
ЗНАННИЯ МОВ: Український, російський – вільно; английский – базовий.
Особисті ЯКОСТІ: Гарні організаторські здібності, відсутність зайвих амбіцій, непогана пам’ять, високий рівень дисципліни, здатність виконувати задачі чітко в строк, вміння спілкуватися з людьми, відповідальна та стресостійка.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗА ВИМОГОЮ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: