Резюме від 11 травня 2024 Файл

Сергей

Закупівельник

Вік:
35 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петренко Сергій Олександрович

Тип роботи: Повний робочий день

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Місто: Миколаїв
Адрес проживання: вул. Казарського, 1/6 кв.43
Освіта: вища
Дата народження: 19 жовтня 1988 року
Стать: чоловіча
Сімейний стан: одружений
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
Вересень 2006 року – липень 2011 року – Миколаївський національний аграрний університет
Факультет – технологія виробництва та переробки продукції тваринництва
Спеціальність – інженер-технолог

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Навички аналітичної роботи.
Навички розрахунку оптимального замовлення.
Знання базової складського логістики.
Впевнений користувач офісних програм.
Знання оргтехніки – принтер, ксерокс, факс.
Знання програми 1С.
Навички проведення переговорів з постачальниками.
Ведення та обробка документації.
Ведення ділових переговорів.

ДОСВІД РОБОТИ
В організації: Державне підприємство «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» ДП «ІЗМ МТП»
Період роботи: жовтень 2023 р. – травень 2024 р.
Посада: інженер з договірної роботи (Уповноважена особа з організації та проведення процедур державних закупівель).
Посадові обов'язки:
Забезпечення оформлення договірних відносин підприємства із установами, організаціями та іншими контрагентами;
Супроводження договорів що укладаються в ДП «ІЗМ МТП»;
Складання та затвердження річного плану закупівель;
Визначення та проведення процедур закупівлі;
Забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
Забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону;
Представлення інтересів замовника з питань, пов’язаних із здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ;
Проведення аналізу виконання договорів, укладених згідно із Законом;
В організації: Action contre la Faim
Період роботи: серпень 2023 р. - жовтень 2023 р.
Посада: водій автотранспортних засобів

В організації: Державне підприємство Миколаївський бронетанковий завод
Період роботи: червень 2023 р. – серпень 2023 р.
Посада: спеціаліст відділу постачання
Посадові обов'язки:
Розроблення планів постачання, зберігання та відвантаження нової продукції на підприємстві.
Проведення маркетингових дослідженн. щодо постачальників, дистриб’юторів, закупівель продукції та матеріалів, цін та умов постачання відповідно до встановленого завдання та асортименту.
Підготування, узгодження й укладання договорів постачання, визначення ключових показників їх ефективності, подання пропозиції щодо можливості й доцільності встановлення прямого довгострокового постачання та його розширення.
Організація та контроль постачання продукції згідно з передбаченими в договорах строками, контроль кількості, якості і комплектності продукції.
Плануваання логістики, визначення виду транспорту, способу доставки, маршрутів перевезень.
Моніторинг і огляд системи зберігання продукції, матеріалів та комплектовання тощо.
Розроблення та впровадження у практику системи обліку для відстеження руху продукції (придбання, зберігання і розподілу), забезпечення своєчасної зміни розміщення і поповнення запасів.
Формування та розширення господарських зв’язків з постачальниками та дистриб’юторами продукції, проводення переговорів, підготовка пропозиції щодо освоєння нових ринків.

В організації: ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера»
Період роботи: листопад 2014 р. – травень 2023 р.
Посада: спеціаліст з діловодства та документообігу адміністративного відділу
Посадові обов'язки:
Забезпечення отримання вхідної кореспонденції, що надходить на адресу підприємства
Ведення реєстрації вхідних, вихідних та службових документів підприємства
Ведення договірної роботи з контрагентами підприємства.
Проведення актів виконаних робіт та інших документів згідно нормативних документів та наказів на підприємстві.
Проведення інвентаризації ТМЦ підприємства в скліді інвентаризаціїйної комісії.
Ведення контролю за виконанням робіт підрозділами підприємства відповідно до регламенту виконання цих робіт встановленого керівництвом підприємства.
Внесення резолюції керівників до реєстраційних карток (журналу реєстрації) документів.
Передача документів до структурних підрозділів підприємства у строки, визначені інструкцією з діловодства.
Відповідальність за організаційне забезпечення проведення заходів із підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за діловодство у структурних підрозділах підприємства, обліковує проведення цих заходів.
Підготовка статистичних даних за встановленими в підприємством формами про обсяг вхідних документів за їх видами, порушеними у них питаннями, кореспондентами тощо.

В організації: ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера»
Період роботи: грудень 2013 р. – листопад 2014 р.
Посада: кур’єр відділу адміністративної роботи
Посадові обов'язки:
Доставка ділових паперів, пакетів, листів, тощо за призначенням і вказівкою старшої посадової особи, а також одержання їх і доставка з інших організацій.
Запис одержаних ділових паперів і тих, що розсилаються, у розсильну книгу.
Виклики працівників до керівника служби або підрозділу.

В організації: Миколаївська райдержадміністрація
Період роботи: червень 2013 р. – грудень 2013 р.
Посада: головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації
Посадові обов'язки:
Забезпечення ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру.
Ведення обліку усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленими розпорядником Реєстру.
Надання необхідної інформації на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців.
Надання в установленому законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру.
Формування подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями.
Підготовка проектів рішень, які стосуються діяльності відділу та виносяться на засідання виконавчого комітету міської ради.
Підготовка проектів розпоряджень міського голови, які стосуються діяльності відділу.

В організації: Миколаївська райдержадміністрація
Період роботи: травень 2012 р. – червень 2013 р.
Посада: спеціаліст І-ї категорії відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації
Посадові обов'язки:
Внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру
Визначення на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець.
Надсилання на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру.
Здійснення періодичного поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру.
Період роботи: з жовтня 2011 по листопад 2011 року
Посада: контролер харчової продукції (хлібопекарні та кондитерські вироби)
В організації: ТОВ «Альпі-Україна»
Посадові обов'язки:
Ведення суцільного або вибіркового контролю якості технологічної обробки сировини, напівфабрикатів, продукції на різних стадіях виробничого процесу за результатами лабораторних аналізів; кислотності; розчинності, концентрації, густини, вмісту вологи, активності, м’якості помелу, інших показників та відповідності державним стандартам, технічним умовам, затвердженим зразкам.
Відокремлення бракованої, дефектної продукції, сировини, напівфабрикатів зі зниженою якістю або на брак.
Відбирання проби.
Ведення обліку.
Здання продукції в експедицію та складання приймально-здавальної документації.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Своїми сильними сторонами вважаю комунікабельність, орієнтованість на результат, хороші управлінські навички, аналітичне мислення, ініціативність, здатність швидко навчатися, наполегливість і прагнення до професійного росту.
Знання комп'ютера: впевнений користувач. Знання програм 1С, MS Office, поштових програм, інтернет.
Працював у сфері роздрібних продажів та оптового постачання харчових продуктів та продовольчої сировини. Відкрита категорія водіння В, С.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: