Резюме від 12 травня 2024 Файл

Юлія

Керівник соціальних проєктів, HR-менеджер

Вік:
43 роки
Місто:
Кам'янське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Свищова Юлія Сергіївна
27.05.1981 р.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

м.Авдіївка, Донецька область
м.Кам’янське, Дніпропетровська область
Громадянство України

МЕТА:
Керівник проєктів соціального напрямку (втілення нових проєктів, розвиток
існуючих). Реалізація наявних та отримання нових знань в сфері управління персоналом.

ОСВІТА:

Донецький інститут економіки та господарського права
2009-2011 роки навчання
Спеціальність «Облік і аудит»
Кваліфікація «Фінансист»

Донецький інститут економіки та господарського права
2007-2009 роки навчання
Спеціальність «Економічна теорія»
Кваліфікація «Економіст»

Донецький економічний технікум
1998-2001 роки навчання
Спеціальність «Фінанси»
Кваліфікація «Фінансист»

Додатково:

ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА»
Тренінг «Писемне та усне ділове мовлення»
31.10.2022-28.12.2022

ВУМ ONLINЕ
Курс «Перша психологічна допомога в екстрених і кризових ситуаціях»
02.03.2023 року (обсяг 12 годин)

НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР EXPERT
Курс «Військова психологія»
06.06.2023
ДОСВІД РОБОТИ:

ПРАТ «ЮЖКОКС»

Фахівець відділу внутрішніх комунікацій
03.01.2024 – теперішній час

Основні обов’язки:
• Підготовка інформаційних матеріалів для комунікації керівництва підприємства із
трудовим колективом
• Розвиток та ефективне функціонування додаткових інформаційних каналів (Viber,
Telegram, ведення соціальних мереж)
• Планування та реалізація організаційних заходів, спрямованих на формування
іміджу підприємства як кращого роботодавця
Ключові досягнення:
✓ Створення та розповсюдження щомісячного інформаційного дайджесту
✓ Розробка сувенірів та поліграфічної продукції з метою позиціонування бренду
підприємства

ТОВ «МЕТІНВЕСТ–ПРОМСЕРВІС»

Менеджер управління мотивації персоналу
10.07.2023-02.01.2024

Основні обов’язки:
• Щоденний оперативний облік відсутності співробітників підприємства
• Щомісячний аналіз відсутності з підготовкою аналітичних матеріалів (презентації)
керівництву підприємства
• Порівняльний аналіз доходів співробітників в залежності від розряду, грейдів та
майданчиків розташування філіалів підприємства.
Ключові досягнення:

✓ Зниження відсотка неявок відносно фонда робочого часу

Провідний інженер адміністративно-господарського відділу
02.11.2022 – 09.07.2023
• Ведення договірної роботи по оренді рухомого та нерухомого майна
• Облік і структуризація об’єктів оренді рухомого та нерухомого майна
• Формування фактичних витрат в системі 1С
• Підготовка та ведення звітності по виконанню бюджету оренди
ПРАТ «АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД»

Начальник відділу соціальних питань
13.01.2014 – 01.11.2022

Основні обов’язки:
• Проведення корпоративних та благодійних заходів на підприємстві.
• Реалізація соціальних програм для пенсіонерів та ветеранів підприємства.
• Реалізація інвестиційної програми, спрямована на об'єкти соціально-побутового
призначення.
• Реалізація програм добровільного медичного страхування і «Індивідуальний
соціальний пакет».
• Громадська робота на підприємстві в рамках програми «Корпоративне
волонтерство».
• Реалізація програм для молоді.
• Реалізація програм адміністративних, побутових і сервісних послуг (закупівля
послуг і контроль за напрямками: фасилити, клінінг, харчування, благоустрій
території, організація бізнес-поїздок).
• Планування та контроль за цільовим використанням бюджету соціальної сфери.
• Безпечна організація праці підлеглого персоналу, його мотивація, оцінка і розвиток.

Маю досвід виконання обов’язків Директора з персоналу та соціальних питань
01.10.2020-23.05.2021

• Інтеграція підприємств шляхом приєднання ТОВ «НВО «ІНКОР» до ПрАТ «АКХЗ»
• Формування довгострокової забезпеченості активу молодими працівниками
необхідної кваліфікації
• Розробка та реалізація концепції цільової моделі HR
• Забезпечення працівникам підприємства сприятливих умов роботи
• Організація ефективної системи інформування

✓ Реалізація програми для молоді «Нові керівники»
✓ Реалізація навчального курсу «Менеджер від А до Я»

Інженер відділу взаємодії з персоналом
03.05.2012-12.01.2014

Бухгалтер бухгалтерії завода/фінансової служби
18.02.2008-02.05.2012
Основний напрямок – облік відряджень робітників підприємства.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
• Навички взаємодії з іншими людьми.
• Управління конфліктами та стресовими ситуаціями.
• Здібність до навчання та адаптації до нових умов.
• Здатність працювати у високому темпі.
• Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – початковий рівень (зі
словником).

ВОЛОДІННЯ ПРОГРАМАМИ:

Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint), SAP, 1С

КОМПЕТЕНЦІЇ:
• Системність мислення
• Лідерські якості
• Організаторські здібності
• Гнучкість, мобільність
• Ініціативність
• Комунікабельність
• Креативність

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Сімейний стан: заміжня
Діти: 2 дітей, повнолітні

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: