Резюме від 13 травня 2024 Файл

Анна

Бухгалтер

Вік:
36 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Проніна Ганна Сергіївна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Персональные сведения:
Дата рождения 01 червня 1987 р.

Основні дані:
Бажана посада: Бухгалтер в єдиній особі, заступник головного бухгалтера
Зайнятість: постійна
Досвід роботи: від 10 років
Автомобіль: є
Водійське посвідчення: маю
Готовність до переїзду: маю

Освіта:

2008-2010г. – Харківський національний економічний університет, “Облік та Аудит”.

Досвід роботи:
09.2017 – даний час: Компанія: ТОВ “НОВЕК-УКРАЇНА”
Обов`язки:
-ведення бухгалтерського обліку, податкового обліку;
-організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку-від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
-облік основних засобів, матеріалів;
-облік грошових коштів;
-облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податкам і зборам;
-облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
-складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здача по електронних каналах зв`язку;
-реєстрація податкових накладних, успішний досвід в розблокуванні податкових накладних.

08.2016 – бухгалтер ТОВ “Ю БІ СІ СЕРВІС ІНТЕРШНЕШНЛ”
Обов`язки:
- реєстрація податкових накладних та складання звітності;
-облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями і замовниками;
-звірка з постачальниками;
-проведення інвентаризації складів;
-облік основних засобів, матеріалів
- ведення ФЛП на единому податку.

09.2010- бухгалтер ТОВ “КАДМ”
Обов`язки:
- Відкриття/закриття валютних і гривневих рахунків;
- Надходження і списання ОС, НМА, ТМЦ;
-Документи реалізації (рахунки-фактури, акти наданих послуг);
- Нарахування та виплата ЗП
- Клієнт-банк;
- Облікова політика організації;
- Авансові звіти, відрядження;
- Акти звірок, робота з контрагентами, замовниками;
-Нарахування податків, здача звітів до податкового органу, Пенс.фонд, ФСС, статистику;
-Робота з банками та перевіряючими органами;
-Операції по роботі відділу кадрів;
-Оптимізація оподаткування.

Професійні навички:

-Впевнений користувач ПК, основних додатків Microsoft Office, програм: 1С 8.2 УТП (Торгівля, Бухгалтерія), Зарплати і Кадри, 1С 7, Клієнт- Банк, Медок.

Про себе:
Уміння розставляти пріоритети, цілеспрямованість, відповідальність, уважність, комунікабельність, акуратність.
Додаткова інформація:
Володіння комп`ютером на рівні впевненого користувача ( MS Office, Internet, Ліга Закон) Готовність до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: