Резюме від 14 травня 2024 Файл

Марина

Керівник відділу, заступник керівника

Вік:
39 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

МАРИНА ЗАЯЦЬ
(Maryna Zaiats)
Дата народження: 11.04.1985
Місто: Ужгород
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ОСВІТА:
Навчальний заклад: Закарпатський державний університет
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: правознавство, кваліфікація – юрист.
Період навчання: 20.06.2007р. — 20.06.2012р.
Навчальний заклад: Ужгородський національний університет
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: економіка, освітня програма – логістика.
Період навчання: 01.09.2017р. – 31.12.2018р.

ДОСВІД РОБОТИ:
Назва компанії: Філія – Закарпатське обласне управління АТ «Ощадбанк».
Стаж роботи 16 років 7 місяців.
Кар'єра розпочалася в 2007 році з посади - старший бухгалтер-контролер відділення, де моїми обов'язками було:
- відкриття рахунків та подальше їх обслуговування фізичним та юридичним особам
- робота з платіжними дорученнями, чеками та ін. документами приватних підприємців
- відкриття депозитів фізичним особам
- видача та обслуговування кредитів фізичних осіб
- залучення клієнтів
- ведення звітності.
В 2008 році переведена на посаду - головний економіст сектору кредитної експертизи відділу організації роздрібного кредитування Філії - обласного управління АТ «Ощадбанк», де основними обов'язками було:
- аналіз фінансових документів клієнтів на предмет їх платоспроможності та можливості отримання кредитів ( беззаставні, авто кредити, іпотечні кредити)
- перевірка правовстановлюючих документів на нерухоме майно на предмет відповідності забезпечення вимогам банку
- збір необхідного пакету документів для оформлення заставних та беззаставних кредитів фізичним особам
- консультування менеджерів відділень області з питань кредитування
З 2015 року по квітень 2024 року займала посаду заступника начальника відділу організації роздрібного кредитування – завідувач сектору. Основними моїми обов'язками були:
- аналіз правовстановлюючих та інших документів на нерухомість на предмет їх відповідності законодавству та вимогам банку та в разі виявлення помилок – надання практичних рекомендацій щодо їх виправлення
- вирішення проблемних питань різного рівня складності щодо документів по нерухомості (невідповідність фактичної площі/кількості кімнат/призначення кімнат правовстановлюючим документам, помилки в ПІБ власників, адресі нерухомості, велика кількість часток в квартирі, оформлених неналежним чином, власниками являлися малолітні/неповнолітні діти та проблеми отримання опікунської ради та ін.)
- підготовка всієї необхідної документації для реалізації угоди (договори, довіреності, заяви)
- повне планування угод ( підписання договорів купівлі-продажу, узгодження всіх нюансів зі всіма учасниками проекту ( в т.ч. партнерами Банку), підготовка та підписання договорів з Банком, контроль погодження документів бек-офісом, видача /перерахунок коштів)
- організація роботи з нотаріусами, страховими компаніями, рієлторами, експертами з оцінки майна.
- організація та контроль роботи менеджерів відділень області, контроль за виконанням планових показників, проведення нарад
- надання консультацій, практичних роз'яснень та допомоги менеджерам відділень області з питань кредитування фізичних осіб
- залучення клієнтів роздрібного бізнесу
- пошук ділових партнерів
- ведення переговорів, налагодження ділових стосунків

Додаткова інформація
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навики роботи з Internet і E-mail (Outlook Express), знання оргтехніки (телефон, принтер, сканер), діловий етикет, досвід спілкування з людьми, вміння чітко організувати складний робочий процес.

Володію раціональним мисленням, організаторськими здібностями, високою працездатністю та орієнтацією на успішний результат, умінням налагоджувати контакти з людьми (люблю інколи побути психологом), володію технологіями спілкування з клієнтами, методами переконання. Володію відмінними навиками планування і організації робочого часу, комунікабельна, відповідальна, з почуттям гумору і бажанням добре заробляти. Активна позитивна життєва позиція. Люблю музику і багато ходити пішки. Не палю.
Знання мов: українська – рідна; англійська – +/- середній рівень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: