Резюме від 29 травня 2024

Марина

Менеджер з комунікацій

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент керівника/Акаунт-менеджер

з 05.2021 по нині (3 роки)
IPay.ua, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки охоплюють ретельний збір, організацію та аналіз інформації, а також управління життєво важливою документацією компанії, включаючи формулювання контрактних угод та додаткових угод. Ключовою частиною моєї роботи є побудова позитивних відносини з партнерами.

Детальніше:
- надання допомоги в координації та реалізації стратегій розвитку бізнесу з метою посилення присутності на ринку та збільшення доходів;
- організація зустрічей та забезпечення безперебійної комунікації між внутрішніми та зовнішніми зацікавленими сторонами;
- співпраця з міжфункціональними командами для впорядкування комунікації та забезпечення узгодження цілей відділів із загальними цілями компанії;
- підтримка відносин з клієнтами та партнерами, сприяння постійній комунікації та вирішенню запитів;
- комунікація та своєчасне реагування на запити;
- підтримка директора в переговорах щодо контрактів, угод та партнерств, забезпечуючи дотримання правових та галузевих стандартів;
- керування конфіденційною та секретною інформацією з максимальною обережністю, підтримуючи високий рівень професіоналізму та доброчесності.

Акаунт-менеджер/Менеджер з продажу

з 12.2020 по 02.2021 (2 місяці)
Бінотел, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Детальніше:
- ведення існуючих клієнтів та підключення нових зі створенням комерційних пропозицій та укладанням договорів;
- надання клієнтам консультаційної підтримки з різноманітних питань щодо сервісу компанії в телефонному режимі;
- допомога лідам оптимізувати їх роботу в процесі користування продуктом;
- залучення існуючих клієнтів в продукт;
- робота з гарячою базою клієнтів (вхідні дзвінки та заявки на підключення з сайту);
- розвиток довгострокових відносин з клієнтами.

Акаунт-менеджер/SMM/Супервайзер/Тімлід

з 09.2019 по 09.2020 (1 рік)
Megogo, Київ (IT)

В мої обов'язки входило надання консультаційної допомоги клієнтам сервісу у питаннях технічного, фінансового напрямків у соціальних мережах в публічній площині. Тримала оборону :) перед запитаннями, порадами, запереченнями клієнтів у наступних мережах: Facebook (Україна, Росія, Міжнародний), Вконтакте (Росія, Міжнародний), Однокласники (Росія, Міжнародний), Rozetka, Google-карти, Google Play, App store, Huawei AppGallery, а також працювада з робочою поштою компанії та коментарями до усього контенту на офіційному ресурсі https://megogo.net

Додатково займалась розробкою та корегуванням шаблонів, скриптів для комунікації.

Паралельно з зайнятістю SMM взимку (січень-лютий) 2020 працювала супервайзером групи контакт-центру. Моя команда налічувала 15 осіб.

Детальніше:
- робота зі звітністю і CRM-системами;
- аналіз та систематизація інформації;
- контроль процесу обробки звернень (соц.мережі, пошта, мессенджери) співробітниками групи, в тому числі в режимі реального часу;
- моніторинг та оцінка роботи групи з метою поліпшення показників;
- надання зворотного зв'язку співробітникам групи, проведення регулярних зустрічей;
- ведення статистики за ключовими показниками;
- участь в модернізації KPI відповідно до рівня розвитку групи і цілей компанії;
- щоденна/щотижнева/щомісячна звітність.

Акаунт-менеджер

з 04.2018 по 06.2018 (2 місяці)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

- надання відповідей у письмовому та електронному вигляді на звернення клієнтів у АТ «Укрпошта»;
- проведення комунікації з відповідними підрозділами для отримання інформації та виконання завдань;
- своєчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Політики роботи із зверненнями клієнтів (всі канали надходження в мережі Інтернет);
-своєчасна реєстрація та здійснення первинного розгляду письмових звернень клієнтів та звернень, що надійшли на електронну адресу;
- перевірка фактів, викладених у зверненнях громадян та належне вирішення питань, порушених у цих зверненнях;
- формування відповідей на звернення користувачів;
- надання інформації на запити керівників та структурних підрозділів;
- контроль своєчасного розгляду скарг, звернень громадян та належного вирішення питань порушених у цих зверненнях;
- опрацювання матеріалів, складання звітів та інших документів з питань удосконалення якості обслуговування та розгляду звернень споживачів поштових послуг.

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Hurma Jira Ведення CRM

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: