Резюме від 29 травня 2024 Файл

Вікторія

Керівник відділу постачання

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Вінниця, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Кропивницький, Львів, Одеса, Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бондаренко Вікторія Василівна
Адреса: м. Запоріжжя
Контактні телефони: моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 17 вересня 1979р.
Сімейний стан: незаміжня
Освіта: вища
2006р. Запорізький національний університет
Спеціальність: Прикладна математика,
Кваліфікація: Математик

Займані посади: Начальник відділу постачання (закупівель)
Готова змінити сферу діяльності, готова до переїзду в інше місто

Графік роботи: Повна зайнятість
Бажана заробітна плата: від 35 000 грн., залежить від обсягу роботи та функціоналу.

Досвід:
• ТОВ «Торговий дім «СІГМА»
червень 2017р. – травень 2024р.
Посада: начальник відділу постачання (закупівель) (дистрибуція, продукти харчування) (у підпорядкуванні 8 осіб)
Обов'язки:
– 5+ років досвіду роботи в дистриб’юторській торговій компанії з галузевою структурою. Покриття дистрибуції по трьох регіонах, забезпечення запасами 7 (семи) складів;
– управління базою постачальників (35 – 40) та асортиментною матрицею ( >2 500 SKU);
– контроль за своєчасним і достатнім товарним залишком;
– аналіз товарообігу, вилучення з асортименту мало оборотних SKU;
– контроль за ціноутворенням на продукцію, дотримання комерційної політики постачальників;
– оптимізація та побудова ефективної системи закупівель та логістики (переміщення продукції між робочими складами), зниження витрат;
– бюджетування, управління витратами;
– контроль поточних платежів і планування розрахунків з постачальниками;
– ведення переговорів з ключовими постачальниками, контроль за дотриманням договірних зобов’язань;
– відновлення штату співробітників відділу закупівель практично з «нуля»;
– організація, планування, постановка завдань співробітникам, мотивація, контроль. Контроль за виконанням KPI відділом закупівель;
– складання графіку виходу працівників відділу, прийняття на роботу та звільнення працівників відділу;
– проведення навчання співробітників відділу та оцінювання знань за результатами навчання (атестація на підвищення категорії);

• ТОВ «Торговий дім «СІГМА»
квітень 2012р. – травень 2017р.
Посада: менеджер відділу закупівель
Обов’язки:
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів;
– управління товарними залишками;
– вирішення спорів з постачальниками;
– встановлення цін у базі даних та контроль за дотриманням комерційної політики постачальників;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;

• ТОВ «ЗФ ТПГ «Рейнфорд»
листопад 2007р. – жовтень 2011р.
Посада: товарознавець (відділ гастрономії) (у підпорядкуванні 16 – 19 осіб)
Обов’язки:
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;
– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;
– моніторинг асортименту, цін конкурентів;
– вирішення спорів між торговою точкою та постачальником;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;
– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;
– контроль за дотриманням схем викладки товарів;
– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;

• ТОВ «Торговий Будинок «Амстор»
грудень 2005р. – жовтень 2007р.
Посада: начальник відділу (відділ сиру) (у підпорядкуванні 10 осіб)
Обов’язки:
– досвід відкриття гіпермаркету з «нуля»;
– контроль за своєчасними та достатніми запасами;
– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;
– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;
– моніторинг асортименту, цін конкурентів;
– вирішення спорів з постачальниками;
– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;
– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;
– контроль за дотриманням схем викладки товарів;
– планування виходу працівників відділу, закриття табеля обліку робочого часу, прийняття на роботу та звільнення працівників відділу;
– проведення навчання співробітників відділу технологіям роботи за функціональними напрямками своєї діяльності згідно з затвердженими внутрішніми регламентами та оцінка знань за результатами проведення навчання;
– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;

Додаткова інформація:
Маю навички роботи в програмах Outlook, MS Office, Word, MS Excel, Power Point, 1С8.

Професійні якості:
– високий рівень працездатності, відповідальності, дисциплінованості, акуратності;
– здатність до аналізу, здатність приймати рішення та нести відповідальність за їх реалізацію та досягнення результатів, стратегічне мислення, вміння організовувати команду та працювати разом для досягнення цілей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: