Резюме від 26 травня 2024 PRO

Alina

Account manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Administrative assistant

з 12.2023 по 03.2024 (3 місяці)
Relonchem & Bells Healthcare, Liverpool (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Execute general administrative tasks.
•Data entry via a bespoke system.
•Preparation of documentation for sending goods, checking quality of retains.
•Communication with a quality manager, account and sales team.

Business Development Manager

з 05.2022 по 09.2022 (4 місяці)
Asterman, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Temporary project.
I worked on lead generation, email outreach and Upwork projects as a representative of the company. In lead generation, I identified potential clients and initiated contact to generate interest in our services. I also managed email campaigns to nurture leads and convert them into customers. Additionally, I represented our company on Upwork, offering our skills and services to clients seeking specific expertise.

Furthermore, I undertook projects under NDAs, where I provided specialized services while adhering to strict confidentiality agreements.

Research Sales Assistant

з 01.2020 по 10.2022 (2 роки 9 місяців)
Cornerstone Management Co., Ltd, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Conducting market research to identify potential clients, competitors, and emerging trends in the construction industry. Research information on prospective clients, including their needs, preferences, and budget constraints.

Receptionist/Sales Manager

з 06.2019 по 01.2020 (7 місяців)
HUB 4.0, Київ (IT)

• Welcome and assist clients, providing information about the coworking center's services.
• Plan and manage reservations for workspaces or conference rooms for clients.
• Maintain client records, generate invoices, and handle payments.
• Ensure cleanliness and orderliness in the facility, as well as oversee equipment and inventory.
• Respond to client inquiries and requests, resolving any conflicts that may arise.
• Plan and execute events and networking sessions for coworking center clients.
• Conduct facility tours and presentations for potential clients.
• Negotiate and finalize agreements with clients for the use of coworking spaces.

Освіта

National Pedagogical Dragomanov University

Publishing and Editing, Київ
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Publishing and Editing, Bachelor's degree

Знання і навички

Customer Relationship Managment Sales B2B MS Excel Adobe Illustrator Adobe Photoshop Adobe Lightroom Facebook Ads Manager

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Thank you for your interest.

*dm me by email or LinkedIn to discuss any details.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: