Резюме від 16 травня 2024 Файл

Ірина

Адміністратор, оператор, менеджер

Вік:
39 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЗОЛОТАРЬОВА ІРИНА ІГОРІВНА

Особиста інформаціяДата народження: 25.09.1984
Сімейний стан: заміжня, маю дитину 5,5 р (сидить з бабусею)
Контактна інформаціяТелефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МетаПрацевлаштування на посаду адміністратора, офіс-менеджера із з/п від 15000 грн
Освіта1999-2004, Харківський музично-педагогічний коледж, музичне відділення
2004-2008, Харківський Національний Університет ім В.Н.Каразина, російська мова і література
Курси2011, Учбовий Центр «Інтелект-Центр» курс «Офіс-менеджер» - діловодство на ПК - кадрове діловодство - адміністрування офісу - первинна бухгалтерія
2013, Професійні Курси для роботи в салоні краси «Майстер-клас» курс «Косметолог»
2013, Центр розвитку салонного бізнесу «Партнер+» курс «Молодший медичний працівник»
2017, Центр розвитку салонного бізнесу «Партнер+» курс «Апаратна косметологія обличчя»
Досвід роботи2008-2013, Харківський Медико-психологічний Центр, адміністратор з обов’язками психолога і оператора кол-центра (пішла з посади у зв’язку із закриттям)
- консультації клієнтів в тому числі по телефону - укладання договорів - ведення первинної документації - складання розкладу співробітників - підтримка життєздатності офісу - оплата платежів
2013-2015, Харківський Центр здоров’я спини «Кипарис», адміністратор (пішла з посади у зв’язку із закриттям)
Обов’язки дублюються із попереднім місцем роботи
2015-2018, Навчальний Центр/Магазин професійної косметики «Candy Sugar» (пішла з посади в декретну відпустку)
- консультації клієнтів в тому числі по телефону - запис клієнтів до спеціалістів - підтримка життєздатності офісу - набір людей на навчання - організація навчань - розробка посібників та роздаткового матеріалу - підготовка та участь у виставках (InterCHARM тощо) - проведення співбесід та набір співробітників на роботу - продаж товарів - прийняття та відправка замовлень
2018 (народження дитини) - теперішній час (віддалена робота)
- надаю консультації по вибору товарів в месенджерах, Instagram та телефонному режимі - продаж товарів + cross-sale - проходжу семінари та навчання для підвищення свого професійного рівня - співпрацюю з провідними професійними брендами доглядової косметики
Нажаль, я не маю фіксованої ставки заробітної плати, тому шукаю віддалену роботу із гарантованим рівнем доходу.
Знання мовУкраїнська: досконало (усно, письмово) Російська: досконало (усно, письмово) Англійська: базовий рівень (зі словником)

Дякую за розглядання мого резюме

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: