Резюме від 24 травня 2024 Файл

Алексей

Руководитель отдела

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛЕМІШКО ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ

АДРЕСА ТА КОНТАКТИ

Київ, вул. Щербакова, буд. 57-Г, кв. 4 , тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДАТА НАРОДЖЕННЯ 29.03.1983 р.

ОСВІТА
Вересень 2000 – червень 2005
«Слов’янський Державний Педагогічний Університет». Факультет фізичного виховання, спеціальність «тренер-педагог, вихователь фізичної культури, валеології та туризму»
Вересень 2009 – червень 2012
«Київський Університет Ринкових Відносин». Юридичний факультет, спеціальність «Правознавство».
Вересень 2012- лютий 2014
«Київський Університет Ринкових Відносин». Юридичний факультет, диплом магістра, спеціальність правове забезпечення підприємницької діяльності
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «АККОРДГРУП»
1.09.2021р. по наступний час
Представник торгівельний
Завдання та обов'язки
- відвідувати торгові точки відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи заплановану послідовність візитів;
- вести переговори з керівниками та / або представниками торгових точок (далі - Клієнт) щодо співробітництва,та виконання плану обьему продажів;
- отримувати від клієнтів замовлення та виконувати плани обьему продажів;
- забезпечувати наявність повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території та контролювати виконання комерційної політики компанії;
- знаходити нові торгові точки на визначеній території, вести переговори з представниками цих торгових точок та укладати договори щодо співробітництва;
- інструктувати персонал торгової точки щодо виконання комерційної політики компанії Royal Canin, виконувати мерчендайзинг продукції,що сприяє просунення товару компанії Royal Canin;
- контролювати дебіторську заборгованість клієнтів, вести переговори щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами;
- виконувати доручення начальника відповідного відділу.- вести переговори щодо брендування та встановлювання рекламного обладнання або матеріалів у домінуючому місці розташування у торговій точці;
- оформляти всі торгові точки робочої території, згідно з актуальними вказівками начальника відділу або директора;
- забезпечує необхідний об’єм та розташування товару у порівнянні з конкурентами на визначеній території.
- вести іншу необхідну періодичну та поточну звітність та документацію відповідно до корпоративних стандартів роботи торговельного представника та вимог начальника відділу.
- визначати потенціал торгових точок на робочій території;
- виявляти конкурентне середовище (виробників, товари та їх рекламну продукцію) на робочій території та звітувати про це начальнику відділу.
- під час роботи завжди мати охайний вигляд;
- проявляти шанобливе ставлення до клієнтів – бути ввічливим та терплячим, надавати клієнтам необхідні роз’яснення.
Досягнення
У важкі часи воєнного стану на території відбулося падіння обьему продажів на 22%,бо за цей час з 72 торгівельнихих точок постраждали, та закрилися 20. Також 20% магазинів знаходяться в закритих ЖК звідки повиїжджали люди постійні клієнти. Мої ключові досягнення як торгівельного представника,це виконання плану продажів,ведення переговорів з клієнтами, та керування зростання продажів на території завдяки відкриттю нових магазинів, за цій рік їх відкрилося 8,завдяки цьому зростання продажів збільшилися на 7%. Робота з ключовими клієнтами з збільшенням додаткових метрів,стелажів,прикасового та додаткового обладнання також дала позитивне зростання продажів, та зростання клієнтів на території від 5-15%,що також вирівнює ситуацію щодо падіння продажів. Шляхом перемовин досяг домовленості на перебрендування магазинів з рекламою прямих конкурентів на брендування рекламою компанії Royal Canin, на сьогодні їх 17, два магазина вже успішно перебрендовані, та успішно зростають. За рахунок розширення метрів та додаткового обладнання у ключових клієнтів також йде зростання продажів, розширюється асортимент продукції компанії Royal Canin,що додає від 3 до 15% зростання продажів. Кожен клієнт на території виконує домовленості згідно комерційної політики компанії Royal Canin. У кожній точці розміщенні рекламні матеріали,що додає ще більшу можливість розпізнавати торгову марку Royal Canin. Виконання мерчандайзингу у торгівельних точках згідно планограми. Ведення переговорів з кліентами щодо своєчасного погашення дебіторної заборгованості.
ДЮСШ, м. Слов’янськ
2003 – 2004 р. р.
Тренер(МС)
проведення і координування тренувального процесу з вивчення техніки та тактики боротьби;
ДЮСШОР, м. Київ
2004 – 2005 р.
Тренер з греко-римської боротьби (Майстер спорту)
- складання педагогічного плану тренувань;
- проведення і координування тренувань;
- агітаційні заходи щодо залучення молоді до спорту;
- організація і участь в спортивних змаганнях.
ТОВ “Обрій”
2005 р.
Помічник бригадира
- практичний досвід організації будівельних робіт;
- виконання будівельних робіт на всіх ділянках, контроль робіт, прийом і здача об'єкту під ключ;
- управління робочими бригадами, організація їх роботи і контроль;
- забезпечення об'єктів необхідними будівельними матеріалами.
2006 р.
Заступник директора по будівництву
- проведення переговорів з потенційними замовниками і партнерами;
- координація і контроль роботи з виробниками, постачальниками і субпідрядниками;
- супровід об'єктів;
- підготовка проектної та іншої технічної документації для передачі замовникові;
- підготовка і внутрішнє узгодження бюджету проекту;
- участь у перевірці актів виконаних робіт, супровід та відстежування виконання договірних зобов'язань субпідрядниками, замовниками, постачальниками;
- узгодження та контроль підписання договорів,актів виконаних робіт.
ТОВ “Збірні будинки”
2006 – 2008 р.
Заступник директора по будівництву
2008- 2010 р.
Директор по будівництву
- комплексне ведення будівельних проектів і управління будівельними роботами;
- контроль роботи будівельних підрозділів по напрямах, контроль бюджету, графіка робіт;
- підбір і управління персоналом будівельного напрямку;
- участь в плануванні і реалізації поставлених планів;
- контроль ціноутворення матеріалів, що купуються, і обладнання;
- робота з субпідрядними організаціями і приймання виконанихбудівельних робіт;
- підготовка необхідної технічної документації;
- ведення переговорів і укладення договорів із замовниками на будівельно-монтажні роботи;
- організація контролю за виконанням планів, з дотриманням встановлених термінів;
- комплектація об'єктів матеріалами, обладнанням, кадрами.
ТМ «Слов’янські меблі»
2010 – 2012р.
директор
- продаж та виробництво столярних виробів,дерев’яних меблів,;
- організація контролю за виконанням планів, з дотриманням встановлених термінів;
Київська обласна державна адміністрація
2012 – 2013р.
Директор Київського обласного контактного центру опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади
ТМ «Слов’янські меблі»
2013 – 2015р.
директор
ТОВ «Корсак групп»
З 23 січня 2015- по 29 січня 2019
директор
ТОВ «Корсак групп»
30 січня 2019 по 4 вересня 2019 радник директора
ТМ «Слов’янські меблі»
2019 – 2021
співзасновник

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ
Windows, MSOffice, Internet, AutoCAD, Corel – користувач;
посвідчення водія категорії «В».

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Високий рівень відповідальності і працездатності, уміння працювати з великими об'ємами інформації і ефективно управляти часом, працюючи на результат.

СІМЕЙНИЙ СТАН
Розвлученний, є діти.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: