Резюме від 17 травня 2024 PRO

Яніна

Фахівець з документообігу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник колл-центру, координатор, волонтер

з 07.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
ГО "Єдині", Дистанційно (Освіта, наука)

Використання програм для обробки, зберігання та ведення записів і звітності.
Формування звітності для грантодавців.
Ведення бази учасників.
Ведення ділового листування та телефонної комунікації
Вирішення проблем, пов'язаних з обробкою документів, забезпечення безперебійного процесу документообігу.
Співпраця з колегами для досягнення спільних цілей, обмін інформацією
Планування робочого часу, забезпечення вчасного виконання завдань.
Координація модераторів в м. Дніпро та Харківській області
Створення mind-map поширення української мови в м. Харків
Організовано співпрацю на проведення курсу з української мови для парнерів більше ніж на 50 осіб.
Побудовано роботу колл-центру з 0

Фахівець з документообігу (на сезон)

з 10.2021 по 12.2021 (2 місяці)
AB InBev Efes, Харків (Харчова промисловість)

Проєктна зайнятість на сезон, робота з базою даних, в архіві
Перевірка та оформлення документів
Сортування документів до папок за призначенням та датами
Ведення реєстру договорів, маю досвід роботи із функціями і зведеними таблицями Excel
Підтвердження актів прийому-передачі в програмі SAP
Ведення архіву документів

Освіта

НТУ "ХПІ"

Менеджменту та оподаткування, менеджмент організацій та адміністрування, Харків
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Менеджменту і маркетингу, менеджмент інноваційної діяльності, Харків
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

НТУ "ХПІ"

Ділової іноземної мови, Германські мови та літератури (переклад включно), Харків
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Знання і навички

MS Excel Google Docs Email client Ведення документації Відповідальність Уважність Уміння аналізувати Ведення архіву документів MS Office Робота з великим обсягом інформації Робота в команді Ведення звітності Уміння працювати в режимі багатозадачності Оформлення документації Комунікабельність Контроль документообігу MS Word Формування зведених таблиць Здатність до навчання MS Outlook Ведення CRM Figma Time management

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Навички
Організація документообігу: систематизація, зберігання, архівування.
Технічні навички: Microsoft Office, Google Workspace.
Комунікативні навички: ефективне спілкування з колегами та іншими відділами.
Увага до деталей: перевірка точності та повноти документів.
Тайм-менеджмент: планування та пріоритизація завдань.
Вміння пояснювати складні процедури зрозумілою мовою.

Схожі кандидати

Діловод
Харків

Юрист, діловод, адміністратор
12000 грн, Дистанційно

Документознавець
12000 грн, Переяслав, Дистанційно

Юрист, діловод
10000 грн, Харків, Дистанційно

Перекладач німецької, англійської, діловод, менеджер ЗЕД
35000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно

Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: