Резюме від 20 травня 2024 Файл

Людмила

Адміністратор, бухгалтер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПАДАЛКА ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА
Дата нарождення: 29 червня 1978
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан: Заміжня, двоє дітей (26 і 16 років)
Освіта:
1995-2000рр: Запорізька державна інженерна академія.
Факультет "Промисловий менеджмент".
Спеціальність "Менеджмент у промисловій сфері".
Кваліфікація "Економіст-менеджмент".
2011 р. курс Программа «1С бухгалтерия».
2021 р. курс бухгалтерія «ПДВ»
2023 р. курс бухгалтерія «Заробітна плата»
Досвід роботи:

1. 2000-2002рр : КБ "Приватбанк".
Посада: Економіст відділу неторгових операцій Департаменту обслуговування фізичних осіб.

2. 02.09.2002г-06.10.2003рр: ТОВ «Імекс»
З 02.09.2002 - 01.07.2009 посада економіста фінансового відділу.
З 01.07.2009 - 30.11.2009 посада керівника сектора з обліку матеріалів та реалізації продукції відділу головної бухгалтерії підприємства.

3. 01.12.2003-01.05.2012рр: Приватний підприємець
Магазин мобільних телефонів. Більярдна м. Запоріжжя.

4. 15.05.2012-15.01.2013рр: ТОВ «ФОЗЗИ-ФУД»
Посада: Заступник директора магазину.

5. 16.01.2013 р: Громадська спілка «Запорізька обласна асоціація футболу».
Посада: Фінансовий директор.

2019 рік Член окружної виборчої комісії м. Запоріжжя. Здобула віддяку від Центральної Виборчої дільниці за сумлінне виконання своїх обов'язків. Постанова №69 від 03.03.2019 року.

2021 рік
Член територіальної виборчої комісії Запорізької області.
Професійні навички та знання:
1) Бухгалтерський облік.
2) Впевнений користувач ПК: УТП 1С , МЕДок, Клієнт-банк, MS Office (Excel, Word)
3) Вміння вести переговори, будувати довгострокові відносини з клієнтами та постачальниками.
4) Знання ділового етикету, діловодства.
5) Вміння працювати з великим обсягом інформації.
6) Вміння працювати в команді.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність , комунікабельність, ініціативність, прагнення до розвитку та професійного зростання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: