Людмила
Адміністратор, бухгалтер
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10698763
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата нарождення: 29 червня 1978
Телефон: [
[
Сімейний стан: Заміжня, двоє дітей (26 і 16 років)
Освіта:
1995-2000рр: Запорізька державна інженерна академія.
Факультет "Промисловий менеджмент".
Спеціальність "Менеджмент у промисловій сфері".
Кваліфікація "Економіст-менеджмент".
2011 р. курс Программа «1С бухгалтерия».
2021 р. курс бухгалтерія «ПДВ»
2023 р. курс бухгалтерія «Заробітна плата»
Досвід роботи:
1. 2000-2002рр : КБ "Приватбанк".
Посада: Економіст відділу неторгових операцій Департаменту обслуговування фізичних осіб.
2. 02.09.2002г-06.10.2003рр: ТОВ «Імекс»
З 02.09.2002 - 01.07.2009 посада економіста фінансового відділу.
З 01.07.2009 - 30.11.2009 посада керівника сектора з обліку матеріалів та реалізації продукції відділу головної бухгалтерії підприємства.
3. 01.12.2003-01.05.2012рр: Приватний підприємець
Магазин мобільних телефонів. Більярдна м. Запоріжжя.
4. 15.05.2012-15.01.2013рр: ТОВ «ФОЗЗИ-ФУД»
Посада: Заступник директора магазину.
5. 16.01.2013 р: Громадська спілка «Запорізька обласна асоціація футболу».
Посада: Фінансовий директор.
2019 рік Член окружної виборчої комісії м. Запоріжжя. Здобула віддяку від Центральної Виборчої дільниці за сумлінне виконання своїх обов'язків. Постанова №69 від 03.03.2019 року.
2021 рік
Член територіальної виборчої комісії Запорізької області.
Професійні навички та знання:
1) Бухгалтерський облік.
2) Впевнений користувач ПК: УТП 1С , МЕДок, Клієнт-банк, MS Office (Excel, Word)
3) Вміння вести переговори, будувати довгострокові відносини з клієнтами та постачальниками.
4) Знання ділового етикету, діловодства.
5) Вміння працювати з великим обсягом інформації.
6) Вміння працювати в команді.
Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність , комунікабельність, ініціативність, прагнення до розвитку та професійного зростання.
Схожі кандидати
Бухгалтер-ревізор, адміністратор залу, заступник керуючого
20000 грн, Київ
Адміністратор, бухгалтер
25000 грн, Київ, Боярка, Вишневе (Київська обл.)
Помічник бухгалтера, адміністратор, касир, оператор ПК
20000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник гол. бухгалтера
25000 грн, Київ, Щасливе (Київська обл.)
Помічник бухгалтера, адміністратор, офіс-менеджер
Київ
Бухгалтер по первичной документации, администратор, офис-менеджер, логист
20000 грн, Київ