Егор
Супервізор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 24 роки
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10698951
Досвід роботи
Керівник групи
з 11.2021 по нині
(2 роки 7 місяців)
Vodafone Україна, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)
Обов'язки:
1. Контроль виконання поставлених КРІ та дотримання трудової дисципліни підлеглими співробітниками
2. Аналіз поточних процесів та процедур контакт центру. При необхідності ініціація та участь у їх перегляді для покращення клієнтського досвіду
3. Аналіз факторів, що негативно впливають на клієнтський досвід та виконання поставлених
КРІ. Своєчасне інформування зацікавлених про виявлені проблематики та участь у розробці заходів по їх усуненню, або мінімізації
4. Вичітка та аналіз інформаційних документів та регламентів, передача пропозицій по їх покращенню
5. Підготовка звітності по виконанню поставлених КРІ та презентація результатів
6. Інформаційна підтримка, мотивація та надання зворотнього звʼязку підлеглим співробітникам для покращення якості роботи та виконання поставлених КРІ
7. Створення заходів націлених на покращення ефективності роботи співробітників
8. Проведення відбору та навчання нових співробітників
9. Складання розкладу роботи підлеглих співробітників для ефективного покриття навантаження
10. Створення кадрового резерву для
спеціалізованих напрямків контакт центру
11. Організація командотворчих заходів
Досягнення:
1. Створення нових майстер класів націлених на покращення якості роботи співробітників
2. Реформат поточної системи навчання персоналу
3. Організація гібридного формату роботи співробітників в умовах частих повітряних тривог для ефективного покриття навантаження
4. Створення excel файлів для автоматизації певного пулу системних задач, що потребували великої кількості ручних дій, за рахунок чого вдалось більш ніж втричі скоротити час, що був необхідний на їх виконання
5. Запуск нового напрямку роботы контакт центру
Освіта
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Факультет інформаційних технологій, Дніпро
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)
Знання і навички
Схожі кандидати
Территориальный менеджер, супервайзер
30000 грн, Дніпро
Супервайзер, менеджер з продажу, управління персоналом
30000 грн, Дніпро
Супервайзер
Дніпро, Дистанційно
Супервайзер call-центру (медична діяльність), напрямку, проєкту
Дніпро, Запоріжжя
,
ще 4 міста
Супервайзер, координатор, керівник з розвитку
Дніпро, Запоріжжя
,
ще 4 міста