Резюме від 11 червня 2024 Файл

Наталія

Спеціаліст з фінансів у неприбуткову організацію, ГО

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Захарченко Наталія

Адреса: м. Київ

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Висококваліфікований фінансист з багаторічним успішним досвідом фінансового та юридичного менеджменту.
Організованість, синтез логічного та креативного мислення, вміння виконувати декілька завдань одночасно, ефективно розставляти пріоритети і дотримуватись термінів без шкоди для якості. Приймаю швидкі, обґрунтовані рішення.
Завдяки відмінному спілкуванню розумію поставлені задачі керівництва та створюю міцні робочі стосунки в колективі.
Досвід залучення коштів громадському проекту по залученню коштів для воркауту, виступ для ТБ, викладанні у бізнес-школі.

Досвід роботи:

Теперішній час-травень 2018
Власні проекти: проведення фінансових консультацій, коучингу, трансформаційних ігор, майстер-класів, написання книги в співавторстві
Червень 2020-жовтень 2002
«Будівельна Компанія «ЗЗБК№1» м. Київ (група компаній по виробництву залізобетонних виробів, проектуванню та будівництва житла, великі платники податків, персонал 650+)

заступник директора з фінансово-правових питань з лютого 2011 року

Функціональні обов’язки:

•Оптимізація структури, аналіз та контроль фінансової, бухгалтерської та правової служб;
•Аналіз поточної фінансової ситуації, робота щодо поліпшення фінансової звітності власнику компанії;
•Оптимізація бізнес-процесів, контроль за витратами на всіх рівнях;
•Контроль за веденням оперативного, бухгалтерського, управлінського та податкового обліку;
•Податкове планування та оптимізація (мінімізація) оподаткування;
•Взаємодія з замовниками, постачальниками, державними податковими та іншими контролюючими органами, супровід перевірок, розробка стратегії захисту в судах, контроль за просуванням справ у судах;
•Реалізація стратегії фінансування групи компаній, взаємодія з фінансовими інститутами та приватними інвесторами щодо фінансування;
•Оцінка та аналіз інвестиційних проектів;
•Поліпшення процесів центрального управління грошовими потоками та комунікацій з підрозділами;
•Організація оптимальної системи фінансування проектів, інвестицій, виплат дивідендів;
•Взаємодія с платіжними системами;
•Прогнозування та втілення фінансової політики;
•Продаж об’єктів нерухомості

головний бухгалтер з липня 2006року, заступник головного бухгалтера з серпня 2004року, начальник відділу взаєморозрахунків з липня 2004 року, бухгалтер з жовтня 2002року

Організація та ведення бухгалтерського, податкового обліку на виробництві та будівництві, складання документообігу, облікової політики.

Травень 2002-Серпень 1995
Управління культури Херсонської обласної державної адміністрації:

головний бухгалтер, головний спеціаліст бухгалтерії, до цього працювала бухгалтером у підвідомчих організаціях на посаді бухгалтера.

Функціональні обов’язки:

організація та ведення бухгалтерського обліку апарату, фінансування підвідомчих установ згідно кошторису через установи Державного Казначейства України, приймання, перевірка звітності підвідомчих установ , зведення та подача звітності, надання методичної допомоги головним бухгалтерам підвідомчих установ культури.

Освіта:

2018-2024 роки курси та тренінги з англійської мови, психології, фінансів, коучингу, дебатів, проект менеджменту, цифрова комунікація в ГО, проведення трансформаційних ігор, написання текстів, просування особистого бренду в соц. мережах.

2002 рік Державна Академія керівних кадрів культури та мистецтв у м. Києві при Міністерстві культури та мистецтв України, підвищення кваліфікації головних бухгалтерів установ культури.

2001 рік Центр підвищення кваліфікації кадрів Української Академії державного управління при Президенті України (Одеський філіал) за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців VI категорії.

1995-2000 роки Міжрегіональний інститут бізнесу (м. Херсон): повна вища освіта за спеціальністю «Фінанси» та кваліфікація економіста з фінансів.

1994 – 1995 роки Херсонське вище професійне комерційне училище №15. Диплом кваліфікованого робітника за професією бухгалтер бюджетних установ, кваліфікація бухгалтер-бюджетник.

Професійні знання програм: впевнений користувач пакета MS Office, 1С Підрядник будівництва, 1С Управління виробничим підприємством, робота з Державним Казначейством України, Атлас, FinExpert, Zoom, Бітрикс24, Банк-Клієнт.

Знання мов: українська експерт, англійська середня.

Інше: відзначена подякою Київського міського голови за професіоналізм та власником групи компаній за багаторічну та успішну співпрацю. Маю відмінну рекомендацію з останнього місця роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: