Резюме від 21 травня 2024 Файл

Інна

Спеціаліст з продажу

Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лендел Інна Вікторівна

Контактна інформація
Домашня адреса: Закарпатська обл., м. Мукачево,
Тел. (моб.): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті данні
Дата народження: 08 березня 1983 року
Сімейний стан: незаміжня

Досвід роботи
2019 рік -по теперішній час
Місце роботи: Закарпатське обласне управління АТ «Ощадбанк » м.Ужгород
Посада: з серпня 2019 р. прийнята на посаду заступник начальника відділу організації продажів Закарпатського обласного управління АТ «Ощадбанк.

Основні обов`язки
організація роботи підпорядкованих відділень із залучення коштів на депозит, з питань реалізації страхових продуктів, переказів, прийому платежів, платіжних засобів, кеш кредитування
забезпечення крос-продажів роздрібних банківських продуктів
проведення перевірок контролю якості обслуговування клієнтів.
координація діяльності, виїзні перевірки підпорядкованих відділень з питань, що стосуються компетенції структурного підрозділу, та надання їм практичної допомоги
організація та проведення робочих нарад з працівниками підпорядкованих відділень, проведення навчань, тестувань
збір, аналіз, консолідація файлів управлінської звітності, що стосуються супутніх продуктів, моніторинг та аналізу тарифів банків-конкурентів у частині продуктів та послуг для фізичних осіб в межах компетенції відділу

2008 -2019 роки
Місце роботи: АТ «Альфа-Банк».
Посада: З 03.08.2008р. прийнята на посаду провідного спеціаліста відділення «Мукачівське» ПАТ «Альфа-Банк» . 27.07.2010 р. переведена на посаду провідного спеціаліста операційно-касової роботи відділення «Мукачівське» ПАТ «Альфа-Банк». З 20.02.2018 р. переведена на посаду керівника з роздрібного бізнесу відділення «Мукачівське» ПАТ «Альфа-Банк».

Основні обов`язки
виконання встановлених планових бізнес-показників відділення;
проведення переговорів/презентацій;
аналіз результатів роботи відділення;
навчання і підвищення кваліфікації співробітників відділення
відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків;
відкриття, закриття, обслуговування карткових рахунків в національній та іноземній валюті ( в тому числі і зарплатних проектів);
кредитуванння фізичних осіб (аналіз, підготовка, оформлення документів, оцінка платежоспособності клієнта) cash-кредити, авто кредити, іпотека;
супровід і обслуговування діючих кредитів;
ведения документів дня, формування банкнотних операцій;
відкриття/ закриття операційного дня банка;
прийняття рішень в межах наданих лімітів повноважень;
розробка, впровадження та контроль за впровадженням нових програм серед персоналу відділення тощо.

2005 – 2008 роки

Місце роботи: ЗФ АКБ „ТАС-Комерцбанк”м. Мукачево, Закарпатська обл.
Посада: З 01.12.2005р. прийнята на посаду спеціаліста відділу кредитування приватних клієнтів Мукачівського відділення ЗФ АКБ „ТАС-Комерцбанк”, 20.09.2006 р. переведена па посаду провідного спеціаліста відділу кредитування приватних клієнтів. 26.06.2008 р. у зв’язку з організаційно-штатними змінами переведена на посаду головного спеціаліста операційного відділу обслуговування приватних клієнтів Мукачівського відділення ВАТ «Сведбанк».

Основні обов’язки:
відкриття та обслуговування поточних та депозитних рахунків фізичних та осіб;
ведення фінансового моніторингу;
кредитуванння фізичних осіб (аналіз, підготовка, оформлення документів, оцінка платежоспособності клієнта) cash-кредити, авто кредити, іпотека;
супроводження кредитів, проведення роботи щодо повернення кредитів неплатниками, реструктуризація боргу;
відкриття, закриття, обслуговування карткових рахунків в національній та іноземній валюті ( в тому числі і зарплатних проектів);
проведення переговорів з фізичними особами – потенційними клієнтами Банку на предмет їх співпраці з Банком, виявлення попиту серед даних клієнтів на існуючі продукти Банку;
консультаційні та інші заходи із збільшення продажу банківських продуктів;

Освіта

2000 - 2004р.
Учбовий заклад: Ужгородський Національний Університет
Спеціальність: «Право»
Кваліфікація: бакалавра права
2005рр.
Учбовий заклад: Ужгородський Національний Університет
Спеціальність: « Правознавство »
Кваліфікація: спеціаліст, юрист

2008 рік
Учбовий заклад: Тернопільський державно-економічний університет
відділ післядипломної освіти
Спеціальність: « Фінанси »

Професійні досягнення
оволодіння навичками обробки та аналізу банківської інформації в стислі строки;
розробка та впровадження нових програм та тренінгів серед персоналу банку;
здобуття унікального досвіду та навичок при обслуговуванні поточних та депозитних рахунків фізичних осіб;
напрацювання унікального досвіду адміністрування та моніторингу кредитної заборгованості фізичних та осіб, в т.ч. забезпечення документального супроводження кредитної операції та виконання вимог кредитних процедур;
безпосередня участь у проведенні комплексного економічного аналізу і оцінки результатів діяльності відділу.

Професійні навички
знання банківских продуктів, нормативної бази НБУ, знання законодавчої і нормативно-правової бази;
вміння переконувати та продавати послуги, аналітичне мислення;
детальне знання постанов, розпорядженнь, методичних, нормативних та інших внутрішньобанківських матеріалів, які регулюють порядок діяльності та організації економічної роботи банку;
знання форм і методів планової роботи у банку, систем економічних стандартів; порядок розрахунку економічної ефективності від упровадження нових видів фінансових інструментів, трудових і фінансових витрат; порядок укладення та виконання господарських та фінансових договорів;
навички роботи з різними банківськими інструментами;.

Додаткова інформація
Навички та вміння
досвідчений користувач ПК;
влодію навичками роботи з такими програмами як Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express;
маю гарні навички з пошуку та аналізу інформації.
Володіння мовами
Російська, українська - радні мови
Особисті якості:
Здатність до якісного планування своєї роботи та роботи підлеглих; пунктуальність, вміння працювати у великому колективі.
Відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, наявність вміння почути співрозмовника, чіткість в формуванні запитань та відповідей керівника.
Висока працездатність, комунікабельність, вміння працювати на результат, стресостійкість, емоційна врівноваженість, порядність.

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
Мукачево

Менеджер з продажу, логіст
28000 грн, Мукачево

Менеджер по продажам
Мукачево, Дистанційно

Менеджер з продажу
30000 грн, Мукачево

Менеджер з продажу
Мукачево, Дистанційно

Менеджер з продажу
Мукачево

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: