Резюме від 30 травня 2024 Файл

Олена

Секретар, друкарка, кадровик, діловод, адміністратор, завідувач канцелярії, заступник директора

Вік:
47 років
Місто:
Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е
КУЗЬМЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 25.09.1976 р.
Сімейний стан: одружена, маю сина 22 роки
Домашня адреса: м. Умань, вул. Успенська 182/42
Освіта: вища (Уманський державний аграрний університет (2004 р.); курси секретар-діловода (1994 р.); водійські права категорії «В»)
ПРАЦЮВАЛА:
• секретар-друкарка (Уманський завод пиво-безалкогольних напоїв);
• секретар-друкарка І категорії (Уманський краєзнавчий музей);
• секретар (Уманський краєзнавчий музей);
• завідувач канцелярії (Уманський краєзнавчий музей);

• З 2021 року працюю заступником директора з адміністративно-господарчої роботи Уманського краєзнавчого музею.

ВОЛОДІЮ ПОСАДАМИ:
- секретар;
- друкарка;
- кадровик;
- діловод;
- адміністратор;
- завідувач канцелярії;
- заступник директора з адміністративно-господарчої роботи.

Досвід роботи за професією у службі діловодства 27 років.

ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ, ЯКИМИ ВОЛОДІЮ:
• Веду діловодство, організовую та проводжу роботу з реєстрації, обліку документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва.
• Друкую, за вказівкою директора, службові матеріали, необхідні для його роботи, опрацьовую необхідну інформацію для прийняття рішень.
• Володію ПК та комп’ютерними технологіями у межах, необхідних для своєї роботи.
• Проводжу сканування та ксерокопіювання документів, друкування і розмножування службових документів.
• Проводжу оформлення документації при прийомі на роботу та при звільненні: (особові картки, особові листи, договори про матеріальну відповідальність, трудові книжки, заяви про застосування податкової соціальної пільги, дозвіл-заяви на застосування та нерозголошення персональних даних і т.д.) на працівників.
• Веду особові справи працівників + форма П-2.
• Подаю звітності до центру зайнятості, податкової та бухгалтерії управління освіти.
• Складаю графіки роботи на працівників та складаю графіки відпусток, обідньої перерви працівників і т.п.
• Складаю табель обліку робочого часу на працівників.
• Веду журнал реєстрації військовозобов’язаних.
• Веду журнал реєстрації трудових книжок та трудові книжки.
• Оформляю періодичні видання.
• Оформляю та веду документацію що стосуються господарської роботи (акти, відомості, протоколи і т.п.) Проводжу інвентаризацію майна, списання непридатних матеріальних цінностей, і т.п.
• Проводжу, збираю та вношу щотижневий моніторинг показників споживання енергоносіїв, тепла, водопостачання, газопостачання у музеї та його відділах через мережу Інтернет до програмного продукту «Система щоденного моніторингу споживання енергоносіїв «Енергосвіт».
• Є матеріально-відповідальною особою, організовую контроль за раціональним використанням, зберіганням матеріальних цінностей.
• За виробничої необхідності виконую вказівки адміністрації.
• За відсутності директора доводжу отримую поточну інформацію та організовую доведення прийнятих розпоряджень та рішень до відповідних виконавців. Спрямовую і координую роботу підпорядкованого персоналу.
• В межах своєї компетенції заміщаю директора та приймаю управлінські рішення.
• Готувала проекти: посадових інструкцій працівників, положення про платні послуги, та ін.
• Проводила реєстрацію земельних ділянок.
• Була головою первинної профспілкової організації з 2011 - 2021 рр.
• За час роботи: відповідальна, старанна, комунікабельна, стресостійка, акуратна, пунктуальна.
• Постійно стараюся набувати нові знання та навички, практично застосовувати їх у повсякденному житті та професійній діяльності (прагну до розвитку).
МАЮ НАГОРОДЖЕННЯ:
• 2008 р. почесна грамота від начальника відділу культури.
• 2011 р. подяка від в.о. директора Уманського краєзнавчого музею.
• 2017 р. почесна грамота від міського голови.
• 2021 р. подяка від в.о. директора Уманського краєзнавчого музею.
• 2023 р. подяка від міського голови.
• 2023 р. подяка від в.о. директора Уманського краєзнавчого музею.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: