Резюме від 30 травня 2024 Файл

Оксана

Специалист отдела закупок

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Онищенко Оксана Сергіївна 1978р
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
---
Отримання цікавої роботи з можливістю самореалізації та професійного вдосконалення
Побажання для майбутньої роботи:
---
Посада: менеджер, технолог, бухгалтер-калькулятор, директор, завідувач складом,
Графік роботи: повна зайнятість
Досвід:
---
2021- мережа ресторанів PAUL з власною кондитерською та пекарнею : товарознавець
2019 – 2021 PAPASHON Kids + боулінг: товарознавець
2016-2019 Маг. «Fаmily” спеціальність: менеджер (товари для сім'ї: одяг, текстиль, посуд).
2016 -2016 червень - ТОВ «Фентезі 2012», м. Київ, спеціальність: менеджер-байєр відділу логістики (продукти харчування, товари для обслуговування ресторанів «Піца Челентано», «Фан-бар Банк», «Жолток»).
2013-2015 грудень – Мережа маг.. Італійські товари – менеджер .
2011-2013 - ТОВ «Книга Сіті», м. Київ, спеціальність: директор (книжкове виробництво, канцелярське приладдя)
2010-2011 – ТОВ «Книга Сіті», м. Київ, спеціальність: економіст відділу продажів (книжкове виробництво)
2008 р. – травень 2010 р. – Державне науково-виробниче підприємство «Картографія», м. Київ, спеціальність: економіст відділу збуту (поліграфічна продукція).
2005 – 2008 – Державне науково-виробниче підприємство «Картографія», м. Київ, спеціальність: товарознавець відділу збуту (поліграфічна продукція)
2000 - 2005 - Науково-виробниче підприємство «Картографія», м. Київ, спеціальність: продавець непродовольчих товарів категорії 3 категорії у відділі продажу (поліграфічна продукція)
ОБОВ'ЯЗКИ:
• взаємодія з постачальниками (пошук постачальників, укладення договорів, специфікацій, замовлення товару);
• моніторинг цін з боку постачальників,
• взаємодія з іншими підрозділами компанії щодо планування та координації закупівель
• контроль за дотриманням правил приймання та зберігання товарів .
• співпраця з шеф-кухарем, шеф-кондитером створення технологічник карт, прорахування собівартості страви
• робота з первинною бухгалтерською документацією (надходження/витрати/розрахунки/перекази);
• прийом і обробка замовлень від клієнтів і постачальників, ведення фінансового обліку;
• управління логістикою та закупівлями, взаємодією з транспортними компаніями (логістика);
• заведення в 1 С нових позицій товарів, ціноутворення, маржі;
• організація та проведення інвентаризації ОЗ та ТМЦ аналіз виявлення нестач/надлишків
• складання бухгалтерської та звітної документації, касової дисципліни; Операції з коштами та підзвітними особами (361 631 371 рахунок), консолідація загального реєстру платежів
• організація і контроль роботи персоналу, в тому числі прийняття рішень про прийом на посаду, звільнення, заохочення або покарання (в підпорядкуванні до 10 осіб);
• бюджетування та відкриття об'єктів з "0"
• управління та контроль магазину відповідно до правил та норм компанії;
Освіта:
---
Київський технікум готельного господарства. Навчальний курс для бухгалтерів. Комп'ютерні курси
---
Досвідчений користувач ПК: 1:C Підприємство + Склад 7.7, Торгсофт 9.2, storе house 4/5, знання Word, Xls., Інтернету та поштових сервісів.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Цілеспрямована, здатна швидко навчатися, орієнтована на результат у роботі, організаторські та управлінські здібності, аналітичні здібності, стратегічне мислення, навички ведення переговорів.Характерні такі якості, як відповідальність, комунікабельність, ініціативність, акуратність, чесність і порядність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: