Резюме від 21 травня 2024 Файл

Тетяна

Адміністратор

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Мартусенко Тетяна Миколаївна





​ Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Дата народження: 06.01.1990.
​ Місце проживання: Київ, Харківське шосе

Мета:

Отримання посади офіс-менеджера, адміністратора, секретаря.
Освіта:

2012-2014
Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця.
Факультет: Менеджменту та маркетингу.
Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності.
Магістр (стаціонар).
2008-2012
Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця.
Факультет: Менеджменту та маркетингу.
Спеціальність: Менеджмент організацій.
Бакалавр (стаціонар).

Досвід роботи:
Грудень 2015р. – червень 2017р.

Липень 2015р. – вересень 2015р.

Офіс-менеджер компанія «Ольва»,
все для салонів краси та перукарень, м. Дніпро

- викладка товарів, оформлення вітрин магазину, контроль наявності актуальних цінників, підтримання порядку в офісі;
- з'ясування потреби клієнтів у продукції, що реалізується магазином, узгодження з клієнтом замовлення відповідно до його потреби та наявного асортименту в магазині і на складі;
- стежити за наявністю та строком дії сертифікатів, гігієнічних висновків;
- оперативно реагувати на інформацію, що надходить від клієнтів і доведення її до директора;
- проведення переобліків;
- участь у складанні прогнозів щодо постачання продукції на склад;
- прийом та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних супроводжуючих документів при продажах;
- забезпечення своєчасних замовлень для поповнення асортименту магазину зі складу;
- прийом коштів за реалізовану продукцію та щоденний звіт про надходження коштів.

Секретар керуючого магазином гіпермаркет "Караван"
ТОВ "Група Рітейлу України", м. Київ

• планування і організація нарад, зборів керуючого магазином, ведення та реєстрація протоколів;
• ведення загального діловодства гіпермаркету;
• підготовка документів для керівників;
• ведення електронного документообігу;
• робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• координація поштових відправлень/доставок, робота з кур’єрами;
• прийом та розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
• інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження;
• ознайомлення співробітників із змінами та графіками робіт (керівники відділів);
• прийом та реєстрація документів і заяв на підпис до керуючого магазином;
• забезпечення робочого місця керівника необхідними матеріалами, технікою, канцелярією;
• виконання інших службових доручень від керуючого магазином.

Навички та знання:
ПК на рівні досвідченого користувача Microsoft Word, Excel, 1С. Користування офісною технікою: принтер, сканер, ксерокс.

Додаткова інформація:

Хобі:
Швидко навчаюсь новому, наполеглива у досягненні мети, маю організаторські здібності, вмію працювати в колективі, комунікабельна, ініціативна, відповідальна, старанна. Маю величезне бажання працювати та вчитися нового.
Без шкідливих звичок.
Сімейний стан: одружена, маю дитину.

Спорт (фітнес, силові тренування, велопрогулянки), активний відпочинок, вишивання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: