Резюме від 29 травня 2024 Файл

Інна

Головний бухгалтер

Вік:
44 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Інна Делібазогло

Місто проживання : м.Одеса,
вул. Ак. Сахарова
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажана посада
Головний бухгалтер
Освіта

1997-2002Одеський національний морський університет
• Факультет: економіки та управління
• Кваліфікація – менеджер - економіст, спеціальність: «Менеджмент організацій»
• Платформа Laba, курс «Головний бухгалтер» 25.11.2020 р.
Досвід роботи
27.09.2023 – 30.04.2024 головний бухгалтер групи компаній “Аскет Шиппінг” (транспортно-експедиторська діяльність, агентування, декларування, фумігація)

04.08.2017 – 26.09.2023 - провідний бухгалтер ТОВ «Саншайн Термінал» (група компаній Risoil), ділянка будівництво

11.04.2015 – 03.08.2017– старший бухгалтер ТОВ «НОВОТЕХ-ТЕРМІНАЛ» (навантажувально-розвантажувальні роботи)

03.10.2014-10.04.2015 – бухгалтер ТОВ «НОВОТЕХ-ТЕРМІНАЛ».

23.12.2009 – 28.03.2013 – економіст з планування другої категорії Ізмаїльського Морського Торгівельного порту.

01.04.2008 – 22.12.2009 – економіст з планування планово – економічного відділу Ізмаїльського Морського Торгівельного порту.

15.08.2002 - 19.07.2007 – економіст портового флоту Ізмаїльського Морського Торгівельного Порту.

Сумісництво
01.02.2019 – 27.09.2023 – бухгалтер (єдиний) медичного центра.

10.04.2018 – 27.09.2023 – бухгалтер (єдиний) Громадський союз «Асоціація Морських Агенств України».

03.03.2016 – по 03.08.2017 - бухгалтер (єдиний) Первинної профсоюзної організації ТОВ «НОВОТЕХ-ТЕРМІНАЛ».
Професійні навички

• Повноцінне ведення обліку ТОВ на загальній системі оподаткування, на єдиному податку;
• Постановка і відновлення обліку;
• Керівництво колективом (в підпорядкуванні 5 осіб);
• Складання звітності (бухгалтерської, податкової та статистичної).
• Досвід проходження перевірок на підприємстві.
• Контроль своєчасної сплати податків;
• Складання CashFlow
• Робота з зовнішніми аудиторами
• ЗЕД, підготовка і надання в банк документів для валютного контролю;
• Купівля/продаж валюти.
• ПЗ и ПК, Формування і подання декларації з ПДВ
• Розблокування податкових накладних
• Нарахування заробітної плати,лікарняних, відпусток. Подання звітів: 1-ПВ, об’єднана звітність
• Облік основних засобів (МНМА, НМА,орендовані ОЗ)
• Облік ТМЦ (надходження,списання,переміщення);
• Облік лізингових операцій.
• Проведення річних інвентаризацій
• Проведення банківських виписок (валюта, грн.);
• Реалізація та оприбуткування товарів/послуг (валюта, грн.)
• Ведення касових операцій.
• Робота з авансовими звітами.
• Складання калькуляцій на послуги
• Звірка з контрагентами.

Додаткова інформація
• Англійська – upper intermediate.
• Українська – експерт
• Знання операційних систем і пакетів Microsoft (1С 8.1,8.2, 8.3, ЗУП, BAS , MS Office, Ме Док, Банк-Клієнт ).
• Знання національних стандартів бухгалтерського обліку.

Особисті якості

• Комунікабельність
• Відповідальність
• Цілеспрямованність
• Пунктуальність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: