Олександра
Державний виконавець, помічником нотаріуса, секретар суду, помічник приватного детектива, інспектор
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10706810
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Загородня Олександра Романівна
Дата народження: 23.10.1991р.
Адреса проживання: м. Київ, Святошинський район, вул.Корольова
Поштовий індекс: 03148
Телефон: [
Електронна адреса: [
Ціль: отримати роботу.
Досвід роботи:
Серпень 2013 - Жовтень 2013 торговий представник у ТОВ "Л.К.О"
Посадові обов'язки:
- обхід торгових точок за маршрутом;
- приймання замовлень;
- ведення переговорыв та укладання контрактів;
- відкриття нових торгових точок;
- виконання плану у продажах;
- аналіз продажу;
- виконання переобліків;
- закриття торгових точок;
Липень 2014р. - Лютий 2018р. бариста-адміністратор ФОП "Борисенок". Сфера діяльності: громадське харчування.
Посадові обов'язки:
- організація роботи зали;
- організація роботи бару;
- ведення звітності;
- робота над позитивним іміджем закладу;
- організація, навчання та контроль роботи персоналу;
- робота з персоналом (контроль стажування нових співробітників, навчання, мотивація та контроль персоналу;
- координація робочого процесу;
- взаємодія з Гостями закладу (вирішення конфліктних ситуацій) та підтримка їх лояльності;
- участь в оптимізації всіх основних процесів усередині закладу;
- формування замовлень, прийом товару;
- складання графіків роботи персоналу;
- проведення переобліку;
- контроль кассової дисципліни, проводила інкасацію кас;
Червень 2018р. - Березень 2019р. власник пабу ''РУФ'', працювала сама на себе.
Освіта:
Повна середня освіта закінчила у 2009 році;
Закінчила курси перукаря-модельєра та оператора - комп'ютерного набору
у 2010 році;
Навчаюсь в інституті права імені князя Володимира Великого (МАУП),
3 курс, заочна форма навчання;
Професійні навички:
- Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point;
- Навички оперативного пошуку інформації у мережі Інтернет;
- Знання принципів документознавства;
- Навички спілкування з клієнтами;
- Навички організаторської роботи;
- Знання касової дисципліни;
- Навички управління персоналом;
- Вміння швидко приймати рішення;
- Навички планування та організації процесу праці;
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації;
- Навички ведення переговорів та ділового листування;
- Навички управління персоналом, підбору кадрів;
- Вміння мотивувати персонал;
Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, швидко навчаюсь, ініціативність, виконавчість,
уважність, відповідальність, порядність, добросовісність, комунікабельність, організаторські здібності, вміння швидко реагувати у нестандартних ситуаціях, вміння працювати в команді.
Додатково про себе:
Сімейний стан: одружена
Володіє мовами: російська-вільно, українська-вільно, англійська-початкова
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, інспектор з кадрів, секретар-референт
Київ
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Київ
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Київ