• PRO

Юлія

Бухгалтер, 8 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Радомишль
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир, Київ, Радомишль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 04.2019 по нині (5 років 5 місяців)
Державна установа, Городок (Житомирська обл.) (Послуги для населення та бізнесу)

Бухгалтер

з 02.2018 по 03.2019 (1 рік 1 місяць)
Державна установа, Городок (Житомирська обл.) (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення кадрового обліку:
Прийняття, звільнення працівників.
Проведення лікарняних, відпусток.
Зміна посадових окладів.
Формування табелю для нарахування заробітної плати.
Підготовка даних щодо відвідування працівників.
Створення наказів, штатних розкладів, посадових інструкцій.
Ведення журналу вхідної та вихідної кореспонденції.

Начальник зміни

з 04.2015 по 02.2018 (2 роки 10 місяців)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУСКО РІТЕЙЛ", Буча (Автобізнес та автосервіс)

Касир

з 11.2014 по 03.2015 (4 місяці)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУСКО РІТЕЙЛ", Буча (Автобізнес та автосервіс)

консультація клієнтів щодо пального,
товарів магазину, їх асортименту та цін,
ознайомлення з акційними пропозиціями ,
викладка товарів в торговій залі,
приготування хот-догів , бургерів, кави,
розрахунок клієнтів на касі АЗС,
дарувати хороший настрій кожному, хто завітає.
Листопад 2014 р. - березень 2015 р. - касир АЗС;
Квітень 2015 р. - лютий 2018 р. - начальник зміни АЗС.

Освіта

Херсонський економічно - правовий інститут

Менеджмент, Херсон
Вища, з 2020 по 2023 (3 роки)

Знання і навички

  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • M.E.Doc
  • Цілеспрямованість
  • Користувач 1С
  • Знання ПКУ
  • Ведення кадрового обліку
  • 1С УТП
  • СОТА

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи в бухгалтерському обліку більше 5 років.
Ведення бухгалтерського обліку, касові операції, облік первинної документації,складання та здача звітності: ЄСВ, реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі, розблокування податкових накладних, податкові декларації,статистична звітність.
Розрахунок і виплата заробітної плати,лікарняних.
Складання баланса і всіх відповідних до нього звітів.
Робота з КлієнтБанком, Електронний кабінет платника податків,IS-pro,Medoc,FreeZvit,1-С УТП. ФОП 2-3 групаа. ТОВ на загальній системі оподаткування.
Є досвід роботи ведення кадрового обліку.
Особисті якості: відповідальність, порядність, комунікабельність, висока працездатність, за потреби швидко навчаюсь.
Маю основну роботу і розглядаю варіанти тільки неповної зайнятості віддалено за зовнішнім сумісництвом або за договором надання бухгалтерських послуг(ФОП). Оплата праці - за домовленістю, в залежності від покладених обов’язків.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: