• Файл

Людмила

Бухгалтер

Вік:
56 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ільченко Людмила Борисівна
Дата народження: 10.03.1967
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Київський торговельно-економічний інститут - рік закінчення 1990р.
Факультет: Економічний. Спеціальність: Бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності підприємства. Диплом спеціаліста.
Курси з бухгалтерського обліку та 1С Бухгалтерія - 2014 рік

Досвід роботи:
1984-1996рр.
Житомирське міське об’єднання громадського харчування – бухгалтер;
Заготконтора Вінницького РПС – бухгалтер.
1996р. директор спортивного магазину.
З 2014 року - бухгалтер (єдиний) приватного підприємства (торгівля).
З 2017року головний бухгалтер підприємств: швейної фабрики УТОГ та будівельного підприємства.
З 2019 року і на даний час – головний бухгалтер газопостачального підприємства та підприємства на єдиному податку 2 групи за сумісництвом.

Професійні навички:
• досвід роботи головним бухгалтером торговельного підприємства, виробничого підприємства-швейної фабрики (в підпорядкуванні 3 бухгалтера), будівельного підприємства (в підпорядкуванні 1 бухгалтер), газотранспортного підприємства (в підпорядкуванні 2 бухгалтера та 4 касира) та одночасно ФОП 3 групи, ведення обліку та складання звітності єдиним бухгалтером;
• ведення кадрової документації, облік кадрів та зарплати, облік основних засобів, надходження ТМЦ та реалізація товарів та послуг, проведення економічного та фінансового аналізу, організація та ведення податкового обліку (складання та реєстрація ПН, РК та розблокування їх, Декларація з ПДВ, податку на прибуток, на нерухомість, з податку на землю, квартальна звітність з ПДФО, ВЗ, ЄСВ, статистична звітність) згідно чинного законодавства;
• ведення обліку одночасно трьох підприємств ТОВ, ПП на загальній системі оподаткування зі складанням фінансової звітності та декларації з податку на прибуток за квартал;
• ведення обліку банківських (клієнт-банк Ощадбанк, МІБ, Укрсиббанк, Укргазбанк) та касових операцій (4 касових апарати), реєстрація касових апаратів та книг КОРО, подача місячної звітності в податкову;
• знання та практичний досвід роботи на ПК (1С 7.7, 8.2, 8.3 BAS. Медок, Excel, Клієнт-банк. Електронний кабінет);
• підготовка всіх форм фінансової, податкової, статистичної звітності ПП, ТОВ, ФОП 2, 3 група, громадської організації, підприємства на єдиному податку 2 групи.

Шукаю роботу у зв’язку із припиненням діяльності підприємства.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: