Резюме від 24 травня 2024 Файл

Андрей

Керівник філії

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коваленко Андрій Володимирович
Особисті дані
Рік і місце народження: 27.01.1981 р.
Луганська обл.
Національність: українець
Сімейний стан: одружений.
Освіта
2009 р. – диплом спеціаліста, спеціальність «Юрист», факультет „Правознавство”. Черкаська філія Східно-Європейського університета менеджменту та економіки.
2003 р. – диплом спеціаліста з відзнакою, факультет „Механізація сільського господарства” Луганський Національний Аграрний Університет.

Захоплення
Риболовля, полювання.
Знання мови
Українська, російська – вільно, англійська– зі словником.
Досвід роботи

28.01.2011-31.09.2015 – Директор ДП «Управління баштових кранів» (збільшення долі ринку на 30% - лідер галузі України!)
Виконувані функції: Керування виробництвом та економічною і фінансово - економічною діяльністю підприємства, несення повної відповідальність за наслідки та рішення, збереження і ефективне використання активів компанії, а також фінансово -економічні результати.
Ведення зовнішньо економічної діяльності.
Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, спрямування своєї діяльність на розвиток і удосконалення виробництва /надання послуг.
Підвищення ефективності роботи підприємства, зростання продажів (шляхом розширення клієнтської бази) і збільшення прибутку, якості та конкурентоспроможності виробництва послуги оренди та ремонту будівельної техніки.
Забезпечення виконання всіх зобов'язань перед бюджетом, постачальниками, клієнтами і кредиторами, а також виконання економічних і трудових договорів (контрактів і бізнес-планів).
Організація виробництва.
Оптимізація та керування колективом понад 300 чоловік.
Вирішення питань, пов'язаних з, економічною та фінансово -господарською діяльністю підприємства,
Забезпечення дотримання законності в діяльності підприємства, використання правових інструментів для управління фінансами і роботи в ринкових умовах, зміцнення договірної і фінансової дисципліни, регулювання соціально-трудових відносин, забезпечення привабливості бізнесу для того, щоб зберегти і розширити підприємницьку діяльності.
Захист інтересів власності в суді, державній виконавчій, контролюючих та адміністративних органах.
Підтримка та сприяння позитивного іміджу компанії.

30.09.2011 – 31.12.2015р. – Голова наглядової ради ПАТ «Промєнергоавтоматика».
03.11.2010-26.07.2011р. – Директор ДП «АТП-6»
Виконувані функції: загальне керівництво та розвиток компанії, ведення фінансової та господарської діяльності.
12.04.2010 - 07.09.2010р. – Помічник Київського міського голови (Київська міська державна адміністрація).
Виконувані функції: кураторство над підприємством КП «Київ-112» (вирішення проблем, розвиток та інше), виконання доручень мера (у тому числі окремих доручень), підготовка проектів розпоряджень, рішень Київради та інше.

15.03.2010-26.03.2010р. – Радник Київського міського голови з питань житлово-комунального господарства (Виконуючий обов’язки заступника голови Київської міської державної адміністрації).
Виконувані функції: вирішення проблем у житлово-комунальному господарстві міста Києва, розгляд звернень громадян, кураторство над підприємством КП «Київ-112» (вирішення проблем, розвиток та інше), виконання доручень мера (у тому числі окремих доручень), підготовка проектів розпоряджень, рішень Київради, проведення нарад, та ін.

16.09.2009 р.-14.03.2010р. – Директор комунального підприємства Київської міської державної адміністрації «Загальноміський інформаційний центр з реагування на тривожні виклики та надзвичайні події в м. Києві «Київ-112»
Виконувані функції: керівництво підприємством КП «Київ-112» - вирішення проблем, розвиток, контроль за фінансовими витратами, підготовка та розробка нових бізнес проектів, розробка та впровадження додаткових статей прибутку для підприємства, ведення господарської діяльності. Організація підприємства «з нуля» - вивід в «плюс».

29.06.2005 р. – 11.09.2009 р. - директор Черкаської обласної дирекції АКБ «Правекс-Банк» (один з кращих фін результатів по Україні, лідер з споживчого кредитування та продажу банківських металів).
Виконувані функції: керівництво обласною дирекцією банку та підпорядкованими відділеннями (10 відділень-всі прибуткові!), забезпечення виконання планових показників відділеннями дирекції, розвиток відділень, залучення нових клієнтів, будівництво та відкриття нових відділень банку (5 відділень), ведення господарської діяльності дирекції

з 06.05.2003 р. Директор Уманського відділення АКБ «Правекс-Банк».

з 01.04.2003 р. Директор Черкаського відділення АКБ «Правекс-Банк».

з 10.02.2003 р. менеджер управління діяльності ТВБВ АКБ «Правекс-Банк».

Особисті якості
Лідер, комунікабельний, стратегічне мислення, наполегливий, чесний, цілеспрямований, працелюбний, креативний, здатний відстоювати свою точку зору, працюю в команді та індивідуально, спрямування на результат в роботі, пунктуальність і педантичність в роботі, бажання розвиватися і вдосконалювати свої професійні навички.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: