Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Софія
Помічник керівника
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Тернопіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10712021/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ДАНИЛЮК СОФІЯ
ОСОБИСТІ ДАНІ
Громадянство: українка
Дата народження: 08.08.1987
Проживаю: м. Тернопіль, Україна
КОНТАКТИ
Телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Viber / Telegram / WhatsApp)
Пошта: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
НАВИЧКИ
• Системний підхід до роботи
• Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
• Вміння проявляти такт і толерантність
• Планування і самоорганізація
• Технічна грамотність (усна і письмова)
• Ініціативність, зібраність та завзятість
• Високий ступінь відповідальності
• Працюю в режимі багатозадачності
• Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
• Легко знаходжу спільну мову з різним колом людей
• Уважність та наполегливість
• Дисциплінованість
• Орієнтація на результат
• Володію хорошими організаторськими якостями
• Ведення переговорів на ТОП рівні
• Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
• Націленість на результат, як власний, так і командний
ДОДАТКОВО
Робота з комп'ютером:
Microsoft Office (Word, Excel)
Водій категорії «В», готова до відряджень
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Англійська – А1 Українська – рідна
ЗАХОПЛЕННЯ
Активний відпочинок на природі
Люблю подорожувати
ОСВІТА
Відокремлений підрозділ – Коледж Галицького інституту імені В’ячеслава Чорновола
https://gi.edu.ua/
Правознавство
Рік закінчення: 2006
Київський університет туризму економіки і права http://www.kutep.ua/ua
Правознавство
Рік закінчення: 2008
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я кваліфікований фахівець з досвідом роботи в сфері юриспруденції, здобула успішний досвід в організації робочих процесів (планування, аналіз, контроль).
Маю аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки.
Володію навичками ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з підлеглими та контрагентами.
Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки.
Вмію працювати в колективі, володію здатністю контактувати з людьми, активністю і цілеспрямованістю. Маю бажання працювати і розвиватися, готова працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями в режимі багатозадачності.
В трудовій діяльності завжди відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань.
Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
Обов’язки
• Планування, організація та контроль виконання плану роботи.
• Підготовка, надання друкуванні документів, відповіді на отриманні дзвінки та ведення ділової докуменції.
• Складання плану переговорів, ділових зустрічей, спеціальних прийомів, оформлення, хід і результат зустрічей, переговорів, нарад.
• Організація окремих питаннь з керівниками й працівниками структурних підрозділів, контролю виконання окремих доручень і наказів керівника підприємства.
• Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організацію зустрічей, переговорів).
• Планування ділових побачень і поїздок керівника, іноді супровід.
• Тайм-менеджмент керівника (помічник призначає час зустрічей та відряджень, стежить за тим, щоб дотримувався розкладу).
• Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами.
• Ведення документації.
• Організаторські здібності.
• Уміння працювати з документами.
• Знання основних офісних програм.
• Можливість працювати в режимі багатозадачності.
• Дипломатичність і знання ділового етикету.
ОСОБИСТІ ДАНІ
Громадянство: українка
Дата народження: 08.08.1987
Проживаю: м. Тернопіль, Україна
КОНТАКТИ
Телефон: [
(Viber / Telegram / WhatsApp)
Пошта: [
НАВИЧКИ
• Системний підхід до роботи
• Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
• Вміння проявляти такт і толерантність
• Планування і самоорганізація
• Технічна грамотність (усна і письмова)
• Ініціативність, зібраність та завзятість
• Високий ступінь відповідальності
• Працюю в режимі багатозадачності
• Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
• Легко знаходжу спільну мову з різним колом людей
• Уважність та наполегливість
• Дисциплінованість
• Орієнтація на результат
• Володію хорошими організаторськими якостями
• Ведення переговорів на ТОП рівні
• Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
• Націленість на результат, як власний, так і командний
ДОДАТКОВО
Робота з комп'ютером:
Microsoft Office (Word, Excel)
Водій категорії «В», готова до відряджень
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Англійська – А1 Українська – рідна
ЗАХОПЛЕННЯ
Активний відпочинок на природі
Люблю подорожувати
ОСВІТА
Відокремлений підрозділ – Коледж Галицького інституту імені В’ячеслава Чорновола
https://gi.edu.ua/
Правознавство
Рік закінчення: 2006
Київський університет туризму економіки і права http://www.kutep.ua/ua
Правознавство
Рік закінчення: 2008
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я кваліфікований фахівець з досвідом роботи в сфері юриспруденції, здобула успішний досвід в організації робочих процесів (планування, аналіз, контроль).
Маю аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки.
Володію навичками ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з підлеглими та контрагентами.
Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки.
Вмію працювати в колективі, володію здатністю контактувати з людьми, активністю і цілеспрямованістю. Маю бажання працювати і розвиватися, готова працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями в режимі багатозадачності.
В трудовій діяльності завжди відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань.
Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
Обов’язки
• Планування, організація та контроль виконання плану роботи.
• Підготовка, надання друкуванні документів, відповіді на отриманні дзвінки та ведення ділової докуменції.
• Складання плану переговорів, ділових зустрічей, спеціальних прийомів, оформлення, хід і результат зустрічей, переговорів, нарад.
• Організація окремих питаннь з керівниками й працівниками структурних підрозділів, контролю виконання окремих доручень і наказів керівника підприємства.
• Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організацію зустрічей, переговорів).
• Планування ділових побачень і поїздок керівника, іноді супровід.
• Тайм-менеджмент керівника (помічник призначає час зустрічей та відряджень, стежить за тим, щоб дотримувався розкладу).
• Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами.
• Ведення документації.
• Організаторські здібності.
• Уміння працювати з документами.
• Знання основних офісних програм.
• Можливість працювати в режимі багатозадачності.
• Дипломатичність і знання ділового етикету.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Тернопіль -
Офіс-менеджер
Тернопіль -
Офіс-менеджер
Тернопіль -
Помічник керівника
8000 грн, Тернопіль -
Офіс-менеджер
Тернопіль -
Офіс-менеджер
16000 грн, Тернопіль