Резюме від 24 травня 2024 Файл

Ольга

Фінансовий директор

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петряник Ольга
Фінансовий директор|Комерційний директор
Linkedin
telegram/тел - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Загальна інформація

Досвід управління персоналом понад 15 років, штат співробітників 150 осіб та більше
Досвід роботи Головою Правління Європейської компанії з оборотом понад 4 000 000 Євро на рік
Відкрито два представництва у країнах Європейського Союзу: від реєстрації компаній до запуску
повного бізнес-процесу
10 років досвіду роботи у банківській сфері
10 років досвіду роботи у фінансовій компанії з особливим акцентом на:
● корпоративні фінанси (due diligence, супровід інвестиційних проектів);
● злиття та поглинання;
● реєстрація та супровід міжнародних компаній, облік та аудит міжнародних компаній;
● управлінський облік, P&L, cash flow, бюджетування у холдингових компаніях, консолідація
звітності по групі компаній;
● реструктуризація, організація роботи та управління структурними підрозділами
підприємства;
● картування, аналіз, оптимізація та регламентація бізнес-процесів;
● побудована ефективна робота фінансового блоку промислового заводу, що сприяло
суттєвому скороченню витрат та збільшенню прибутку;
● написання нормативно-правових актів, посадових інструкцій, положень про структурні
підрозділи, технологічних карт компанії.
Досвід роботи:

Фінансовий директор|L3D Studio|2023 - 2024
https://l3dstudio.com/
ІТ компанія по розробці та моделюванню відео ігор
● Проведення фінансового аналізу та рекомендацій щодо оптимізації фінансових процесів
● Фінансове планування
● Управління фінансовими потоками
● Досвід роботи з різними платіжними системами
● Відкриття представництв компанії за кордоном та рахунків у міжнародних банках, реєстрація ІП
у ЄС та ін
● Податкове планування і ведення обліку компаній в міжнародних юрисдикціях
● Впровадження нового програмного забезпечення для фінансового управління та обліку всього
бізнес-процесу
● Досвід роботи зі складання консолідованих фінансових звітів: Cash Flow, P&L, BS
● Досвід роботи з командою 80+ людей

Фінансовий директор|“U.COMMODITES”|2022-2023
https://u-commodities.com/
Один із найбільших трейдерів природного газу та електроенергії в Україні
● Ведення управлінського обліку
● Управління грошовими потоками, планування та контроль
● Підготовка звітів cash flow, P&L
● Оптимізація структури витрат
● Провела аудит за всі роки існування компанії
● Оформлення та супровід документарних операцій з банками (банківські гарантії, акредитиви);
● Автоматизація звітів
● Систематизація бізнес-процесу

Керівник корпоративного управління проектом|FERNHALL HOLDINGS LIMITED|2020 –
2022

● Проходження аудиту у міжнародній аудиторській компанії
● Підготовка та надання документів для проходження процедури KYC
● Отримання CySec, отримання статусу CIF
● Відкриття рахунків у міжнародних депозитарних клірингових центрах, таких як Euroclear та
Clearstream
● Відкриття рахунків у іноземних банках
● Робота з рейтинговими агенціями, біржами
● Купівля-продаж фінансових інструментів, цінних паперів іноземних емітентів, проведення угод
на біржі
● Управлінський облік, P&L, cash flow, бюджетування
Заступник директора із зовнішньоекономічної діяльності|АТ ЗТОС “Барва” |2018 - 2020

● Успішно укладено міжнародні договори щодо продажу хімічної сировини з такими
юрисдикціями, як Німеччина, Італія, Угорщина, Польща, Румунія, укладання форвардних
контрактів, акредитиви
● Мною побудовано нову фінансову модель, з наступним повним переформатуванням роботи
заводу, що в подальшому сприяло істотному скороченню витрат, тим самим збільшивши
позитивне значення фінансового результату
● Запущено два представництва в країнах Європейського Союзу, починаючи від реєстрації
компанії і до повного запуску бізнес-процесу, включаючи побудову логістики, оренди складських
приміщень
● Управлінський облік, P&L, cash flow, впровадила систему
бюджетування, планування
● Здійснювала планування грошових потоків, розрахунок коефіцієнтів,
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості
● Мною було проведено внутрішній та пройдено зовнішній аудит протягом 10 місяців за останні
три роки діяльності заводу – це робота 24\7
● Скоротила витрати на щорічний міжнародний аудит на 30% шляхом аналізу та детальних
переговорів
● Імпорт, експорт, давальницька переробка

Фінансовий директор|ТОВ “Міленіум капітал”|2009 – 2018

● Мною була розроблена та імплементована облікова політика компанії
● Розробила методику процесу бюджетування, структурувала дані, навчила персонал з метою
стратегічного та щорічного планування
● Впровадила систему KPIs для всіх відділів для подальшого планування, постановки цілей та
оцінки результату по факту
● Оптимізація всіх бізнес-процесів, пов'язаних з функціонуванням фінансового підрозділу з
іншими структурними підрозділами компанії, приведення їх у відповідність до завдань компанії
● Сформувала політику фінансування банками, враховуючи мій банківський досвід, шляхом
переговорів досягла кращих умов, що стосується банківських комісій, процентних ставок, умов
договорів
● Здійснювала контроль та управління всіма грошовими потоками компанії
● У рамках проекту інвестування проводила Due Diligence компанії
● Займалася створенням управлінської та облікової політики як окремих підприємств, так і для
холдингових структур з урахуванням всіх особливостей підприємств
● На основі системного аналізу ринкового оточення та стану підприємства розробляла стратегію
реорганізації підприємства
● Здійснювала відкриття та ведення рахунків в іноземних банках таких юрисдикцій, як Польща,
Кіпр, США, Македонія, Словаччина, Данія, Швейцарія, Англія, Німеччина, Сінгапур
● Здійснювала реєстрацію та подальше ведення компаній-нерезидентів, успішне проходження
compliance, отримання лімітів
● Ведення the accounting records and books для компаній-нерезидентів
● Супровід інвестиційних проектів у такі галузі, як хімічна промисловість, фармацевтична
промисловість, дитяче харчування, машинобудування
● Успішно були реалізовані проекти у хімічну галузь, фармацевтичну галузь, машинобудівну
галузь, харчову галузь, фінансову галузь
● Координувала роботу недержавного пенсійного фонду (Член Наглядової Ради)
● Розробила бізнес-модель для КУА та фондів
● Здійснювала побудову бізнес-процесу, фінансове планування, впроваджувала управлінський
облік, займалася реструктуризацією боргів придбаних активів
● Здійснювала контроль операцій з цінними паперами
● Брокерська, дилерська діяльність, андеррайтинг, депозитарна діяльність
● Розробила внутрішні положення, інструкції, що регламентують діяльність компанії
● Брала участь у написанні ТЗ для впровадження нового програмного забезпечення з обліку ЦП,
звітності по трейдерам

Заступник директора банку|АКБ “Золоті ворота” |2006 – 2019

● Активно-пасивні операціЇ банку
● Розробка та впровадження нових продуктів
● Розвиток мережі установ банку
● Організація продажу всіх напрямків банківського бізнесу, зокрема, корпоративного, малого та
середнього, робота з приватними особами
● Підготовка висновків для Кредитного Комітету Банку (Член Кредитного Комітету, Тарифного
Комітету)
● Написання внутрішньої документації банку (посадові інструкції, технологічні карти, внутрішні
положення)
● Фінансовий лізинг автотранспорту для фізичних та юридичних осіб
● Фінансовий лізинг комерційної та житлової нерухомості для фізичних та юридичних осіб
● Інвестиційні проекти у будівництво
● Робота над удосконаленням нормативної бази та стандартів обслуговування (Розробка та
впровадження положень по відділам та операціям, розробка паспортів продуктів, опис процесів та
впровадження технологічних карт)
● Управління позиціями банку щодо ризику ліквідності, ринкових, процентних та валютних
ризиків;
● Підготовка рішень з питань процентної та тарифної політики банку, оптимізації управління
активами та пасивами банку
● Організація і контроль торгових та неторгових операцій Казначейства, арбітражні операції
Казначейства, оптимізація залишків готівкових ресурсів банку, управління портфелем вторинної
ліквідності

Начальник відділу активно - пасивних операцій у філії|АКБ “Золоті ворота” |2004 – 2006

● Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств
● Оформлення кредитних досьє; кредитування юридичних, фізичних осіб, у т.ч. споживче (видача
кредитів та їх супровід)
● Розробка та впровадження нових фінансових послуг
● Розрахунок та встановлення ліміту овердрафту
● Підготовка звітності по кредитному портфелю
● Укладання договорів факторингу
● Депозитні операції
● Операції з цінними паперами

● Оцінка та здійснення інвестицій
● Вивчення фінансових документів та супровід операцій з купівлі корпоративних об'єктів
● Операції з картковими рахунками;
● Робота із зарплатними проектами для комерційних організацій,
бюджетних;
● Постановка технічних завдань для програмістів
● Виконання обов'язків відповідального за фінансовий моніторинг у разі відсутності такого на
робочому місці
● Супровід імпортних - експортних операцій юридичних осіб клієнтів банку, валютний контроль,
перевірка (відповідність реквізитам контракту, призначенню платежу, виду товару, характеру
оплати тощо) та редагування вихідних валютних платежів формату SWIFT MT103, зарахування
валютних коштів, перевірка зовнішньоекономічних контрактів, проведення операцій з
купівлі/продажу та перерахування валюти

Начальник відділу обліку операцій з цінними паперами|АКБ “Золоті ворота” |2000 – 2004

● Підготовка пакетів документів та укладання договорів про випуск та обіг цінних паперів,
брокерські, дилерські договори
● Авалювання векселів
● Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств
● Бухгалтерський облік операцій з цінними паперами
● Укладання договору, застави, репо, інкасо, акредитива

Економіст відділу розрахунково - позикових операцій|АКБ “Золоті ворота” |1999-2000

● Ведення внутрішньої банківської бухгалтерії, обслуговування рахунків клієнтів (юр. та фіз.
осіб), перевірка та контроль усіх розрахунково-касових документів та здійснення проводок за
ними
● Розрахунково-касове обслуговування

Освіта
Харківський державний університет ім. В.Н. Каразіна (економічний факультет)
Національна академія державного управління при Президентові України (законотворча та
нормотворча діяльність)

Курси/ Cертифікати

Київський навчальний центр (основи бухгалтерського обліку 1 С:8.3, Фінансова та податкова
звітність, Електронна звітність)
Український інститут розвитку фондового ринку Київського національного економічного
університету (спеціаліст з питань торгівлі цінними паперами)
Неполітична освітня ініціатива "Кадровий резерв України" (Експерт реформ)
Приватний вищий навчальний заклад Університет сучасних знань (відновлення
платоспроможності боржника та визнання їх банкрутами)
Києво-Могилянська Бізнес Школа (менеджмент: основні вміння управлінця)

Особисті якості

Маю лідерські якості – керувала штатом співробітників 150 осіб і більше
Сформувала більш зрілу корпоративну культуру та сфокусувала співробітників на єдиних
правилах та цінностях
Маю організаторські здібності – Брала участь у створенні політичної партії
Аналітичний склад розуму – Прораховувала ймовірність повернення кредиту в перші 40 хвилин
спілкування з клієнтом
Комунікабельна – Ефективно проводила переговори з клієнтами, для мене це творчий процес,
результатом якого було укладення договорів з іноземними інвесторами для реалізації нових
проектів (придбання заводу дитячого харчування, недержавного пенсійного фонду,
фармацевтичного заводу…), укладено контракти з Європейськими компаніями на суму понад
3 000 000 євро на рік
Стресостійка – Реагую на стресові ситуації спокійно та адекватно, за кожне ухвалене рішення
несла відповідальність. Кожна стресова ситуація – це урок для вдосконалення моїх навичок
Висока працездатність - За 10 місяців пройшла міжнародний аудит за останні три роки роботи
заводу
Легко освоюю нову сферу діяльності та швидко адаптуюсь до нових умов

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: