Резюме від 17 червня 2024 Файл

Татьяна

Адміністратор

Вік:
43 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пономаренко Татьяна Викторовна
09.08.1980 года рождения
проживающая и зарегистрирована в
г. Херсоне, ул. Зеленая,6

тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Опыт работы:
С 01.12.1997 по 01.12.2001 года – паспортист ЖЭУ-2 Суворовского района.
03.12.2001 по 08.08.2002 гг. – паспортист Суворовского отдела милиции Херсонского городского отдела УМВД.

05.11.2002 г.04.05.2018 г – секретарь, старший инспектор отдела кадров, начальник участка, экономист материально-технического обеспечения – Херсонского филиала ЧАО «Киев-Днепровское межотраслевого предприятия промышленного железнодорожного транспорта».

Функциональные обязанности:
Паспортное отделение
- оформление документов для обмена, утери и получения впервые паспортов.
- оформление форм.№№1,16,17
- заполнение листов прибытия, убытия, статистических талонов
- выдача справок о регистрации (прописке и проживании), справок об оформлении наследства и т.д.
- принятие и выдача паспортов.
- заполнение (оформление) домовых книг
- оформление субсидий.

Херсонский филиал ЧАО «Киев-Днепровское межотраслевое предприятие промышленного железнодорожного транспорта»:
- поиск и подбор персонала (размещение вакансий в Интернете, поиск и обработка резюме, проведение телефонных интервью, первичных собеседований с кандидатами, ведение базы данных);
- ведение кадрового делопроизводства (приём, перевод, увольнение сотрудников);
- ведение отчетности
- ведение личных дел сотрудников;
- разработка штатного расписания;
- ведение графика отпусков сотрудников;
- разработка должностных инструкций и т.д
- формирование и учет заявок
- ведение деловодства - журналов: входящие, исходящие, командровки , приказов, прихода, ухода.
- принятие и отправка документов электронной почтой
Навыки:
уверенный пользователь ПК: MsOffice, навыки оперативного поиска информации в Internet.
Образование окончила Международный Университет бизнеса и права заочно
Личные качества:
этичность, ответственность, уравновешенность, коммуникабельность, инициативность, организаторские способности, высокая работоспособность, способность к обучению
О семье:
Муж: Владимир Григорьевич- 1960 г.р., ребенок Владислав - 2010 г.р.

Пономаренко Тетяна Вікторівна
Вік - 43 роки (09.08.1980 р.н.)
Повна зайнятість
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ЦНАП

Досвід роботи:

05.11.2002 р. - 04.05.2018 р. – секретар, старший інспектор з кадрів, начальник дільниці, економіст матеріально-технічного забезпечення – Херсонська філія ВАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту».

01.12.1997 р. - 01.12.2001 р. – паспортист ЖЕД-2 Суворовского района м. Херсону.
03.12.2001р - 08.08.2002 рр. – паспортист Суворовського відділу міліції Херсонського міського відділу УМВС.

Херсонська філія ВАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту»:
- пошук персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті), пошук та обробка резюме, проведення первинних співбесід з кандидатами;
- ведення кадрової звітності;
- оформлення прийомів, переводів та звільнень працівників відповідно до КЗпП України;
- формування та ведення особових справ робітників;
- ведення військового обліку;
- обробка лікарняних листів;
- розробка графіків щорічних відпусток та їх дотримання;
- розробка посадових та робочих інструкцій;
- формування заявок;
- ведення діловодства: облік, ведення вхідної та вихідної кореспонденції, дотримання термінів;
- робота з електронною поштою;
- накази особового складу та внутрішні;
- журнал обліку відвідувань працівників та відряджень працівників
- ведення обліку робочого часу працівників (табелю)

ЖЕД-2
Суворовський відділ міліції Херсонського міського відділу УМВС

- оформлення документів щодо обміну, втрати та отримання вперше паспортів.
- оформление форм.№№1,16,17
- заповнення листківв прибуття, вибуття, статистичних талонів;
- видача довідок про реєстрацію (прописка та місце знаходження), довідок про склад сім’ї і т.п.
- прийняття та видача паспортів.
- заповнення (оформлення) будинкових книг
- надання довідок про склад сім’ї для отримання субсидій.

Навички: користувач ПК.
Освіта: Міжнародний університет бізнесу і права (заочно)
Додаткова інформація: відповідальність, акуратність, ініціативність, урівноваженість, комунікабельність, пунктуальність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: