Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10714608/
Бухгалтер
- Місто проживання:
- Ужгород
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Мар’яна Месевра
Вміння та навички
Професійні навички:
маю досвід ведення касових операцій, розрахунків з контрагентами,
укладання договорів, кадрової документації, розрахунку заробітної плати,
участь в проведенні інвентаризації, складання бухгалтерських та
податкових звітів, володію комп’ютером (MS Office, 1С:Бухгалтерія,
Медок, Аскод, AIC «LOGICA», Google Документи, Google Таблиці.
Особисті якості:
відповідальність, уважність, готовність швидко вчитися, стресостійкість,
маю відмінні аналітичні навички, здатна розуміти, слідувати вказівкам та
отримувати інструкції.
Досвід
Посада: Головний спеціаліст/заступник начальника/начальник
економічного відділу
Компанія: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської
ради / Повний робочий день / травень 2013 р. – травень 2024 р. (11 років)
Навички: складання кошторисів, помісячних розписів та інших
документів, необхідних в бюджетному обліку, планування видатків та їх
Ужгород, Україна аналіз, створення нормативних актів (рішення, розпорядження, накази),
супровід діяльності комунальних комерційних підприємств (формування
колективного договору, штатного розпису, облікова політика
Tel.: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
підприємства, постановка обліку в частині фінансування з міського
бюджету, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
нарахування заробітної плати, своєчасність її виплати та оформлення
Email: працівників, рух грошових коштів (каса, банк), участь в проведенні
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація») інвентаризації), формування відкритих даних, листування (вхідна та
m вихідна кореспонденція), проходження перевірок контролюючими
органами та зовнішніми аудиторами.
Посада: Бухгалтер/в.о. головного бухгалтера
Telegram:@MarianaMesevra
Компанія: Комунальне підприємство «Стадіон «Авангард» / Повний
робочий день / лютий 2012 р. – травень 2013 (1 рік)
Освіта Навички: проведення касових операцій, здійснення банківських операцій
Університет: Закарпатський в системі клієнт-банк, ведення кадрової документації (формування
державний університет особових справ працівників, наказів по підприємству, складання штатного
Напрям розпису, нарахування заробітної плати), укладання договорів, виставлення
підготовки/спеціальність: рахунків, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
Економіка і підприємництво/Облік формування актів звірки взаєморозрахунків, прийом, контроль і обробка
і аудит первинної документації, ведення аналітичної інформації про проведені
Кваліфікація: магістр операції та залишки, участь в проведенні інвентаризації, складання і
Рік завершення: 2011 подання статистичної та податкової звітності.
Мови Посада: Бухгалтер
Українська – рідна Компанія: ПП «Стандарт-Проф» / Повний робочий день / грудень 2008 –
Російська – вільно володію квітень 2009
English – Intermediate (B1). Навички: переведення підприємства з паперового документообігу у
програму 1С (7 та 8 версії), а саме касових документів, внесення
банківських операцій (платіжні доручення, виписки банку), виставлення
рахунків, створення бази товаро-матеріальних цінностей роздрібного
магазину, формування актів звірки взаєморозрахунків, нарахування
заробітної плати
Вміння та навички
Професійні навички:
маю досвід ведення касових операцій, розрахунків з контрагентами,
укладання договорів, кадрової документації, розрахунку заробітної плати,
участь в проведенні інвентаризації, складання бухгалтерських та
податкових звітів, володію комп’ютером (MS Office, 1С:Бухгалтерія,
Медок, Аскод, AIC «LOGICA», Google Документи, Google Таблиці.
Особисті якості:
відповідальність, уважність, готовність швидко вчитися, стресостійкість,
маю відмінні аналітичні навички, здатна розуміти, слідувати вказівкам та
отримувати інструкції.
Досвід
Посада: Головний спеціаліст/заступник начальника/начальник
економічного відділу
Компанія: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської
ради / Повний робочий день / травень 2013 р. – травень 2024 р. (11 років)
Навички: складання кошторисів, помісячних розписів та інших
документів, необхідних в бюджетному обліку, планування видатків та їх
Ужгород, Україна аналіз, створення нормативних актів (рішення, розпорядження, накази),
супровід діяльності комунальних комерційних підприємств (формування
колективного договору, штатного розпису, облікова політика
Tel.: [
підприємства, постановка обліку в частині фінансування з міського
бюджету, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
нарахування заробітної плати, своєчасність її виплати та оформлення
Email: працівників, рух грошових коштів (каса, банк), участь в проведенні
[
m вихідна кореспонденція), проходження перевірок контролюючими
органами та зовнішніми аудиторами.
Посада: Бухгалтер/в.о. головного бухгалтера
Telegram:@MarianaMesevra
Компанія: Комунальне підприємство «Стадіон «Авангард» / Повний
робочий день / лютий 2012 р. – травень 2013 (1 рік)
Освіта Навички: проведення касових операцій, здійснення банківських операцій
Університет: Закарпатський в системі клієнт-банк, ведення кадрової документації (формування
державний університет особових справ працівників, наказів по підприємству, складання штатного
Напрям розпису, нарахування заробітної плати), укладання договорів, виставлення
підготовки/спеціальність: рахунків, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
Економіка і підприємництво/Облік формування актів звірки взаєморозрахунків, прийом, контроль і обробка
і аудит первинної документації, ведення аналітичної інформації про проведені
Кваліфікація: магістр операції та залишки, участь в проведенні інвентаризації, складання і
Рік завершення: 2011 подання статистичної та податкової звітності.
Мови Посада: Бухгалтер
Українська – рідна Компанія: ПП «Стандарт-Проф» / Повний робочий день / грудень 2008 –
Російська – вільно володію квітень 2009
English – Intermediate (B1). Навички: переведення підприємства з паперового документообігу у
програму 1С (7 та 8 версії), а саме касових документів, внесення
банківських операцій (платіжні доручення, виписки банку), виставлення
рахунків, створення бази товаро-матеріальних цінностей роздрібного
магазину, формування актів звірки взаєморозрахунків, нарахування
заробітної плати
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Дистанційно -
Главный бухгалтер, экономист, финансист
Дистанційно, Одеса -
Оператор ПК
Дистанційно, Мукачево -
Бухгалтер
Дистанційно, Київ, Дрогобич -
Головний бухгалтер
Дистанційно -
Главный бухгалтер
Дистанційно, Полтава