• Файл

Андрій

Фахівець з управлінського обліку, менеджер проєкту (впровадження, автоматизація)

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Бажан Андрій Володимирович
​ Фахівець з автоматизації управлінського та фінансового обліку

​ Розгляну пропозицію тільки з бронюванням!

​ Вік: 37 років
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Освіта
​ Вища

​ з 09.2003 по 06.2008
​ Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ), спеціальність «Фінанси», кваліфікація магістра з фінансів, економіста-фінансиста, магістр

​ з 09.2014 по 06.2016
​ Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Бізнес-адміністрування», кваліфікація MBA (Магістр бізнес-адміністрування, фахівець з ефективності підприємства, експерт із зовнішньоекономічних питань), магістр
​ Досвід роботи
Спеціаліст з управлінського обліку, автоматизація обліку, керівник проєктів впровадження

з 10.2015 по теперішній час
ABM Cloud (проектна діяльність, IT)

- Впровадження фінансового та управлінського обліку з нуля;
- Автоматизація управлінських процесів, розробка форм звітності;
- Підбір оптимального програмного продукту для ведення обліку;
- Налаштування процесів планування та бюджетування;
- Розробка облікової політики та інших регламентних документів;
- Підготовка всіх основних фінансових звітів для керівництва: рух грошових
коштів, доходи та витрати, баланс, капітал та інше;
- Навчання та підтримка користувачів ПО;
- Консультування з автоматизації обліку;
- Автоматизація операційних процесів;
- Розробка довідників та класифікаторів;
- Консолідація даних по групі компаній;
- Калькуляція собівартості;
- Аналіз господарської діяльності;
- бюджетне планування;
- розробка бізнес-процесів (заявки на платіж, документообіг, заявки на закупівлю,
кадрові бізнес-процеси тощо);
- платіжний календар;
- розробка методики та методології по управлінському обліку, інструкцій та положень;
- проведення навчальних вебінарів, майстер класів, тренінгів;
- написання технічних завдань для розробників;

Додаткова освіта
2009 – Висоцький консалтинг
2012 - Курс "Фінансовий директор" (Університет КРОК)
2013 – CAP/CIPA (Міжнародні стандарти фінансової звітності)
2014-2024 – велика кількість різноманітних навчальних курсів направлених на вдосконалення професійних та особистих якостей.

​ Професійні якості
Навички роботи с комп’ютером, ПО
Windows, MS Office, Internet – просунутий користувач, практичне використання продуктів 1:С Платформа 8 різних конфігурацій, мова запитів 1С. Базові знання 1С програмування. Знання на рівні користувача та розробника систем Інталєв та ABM Finance, Power BI.

Володіння мовами
Англійська — середній. Продовжую навчання.
Українська — експерт
​ Додаткова інформація
Водійське посвідчення категорій "В", "С"

Особисті якості
Стресостійкий, працелюбний, порядний, цілеспрямований, пунктуальний, охайний, бажаю вчитися новому, без шкідливих звичок та з гарним почуттям гумору.

Захоплення
Спорт

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: