• PRO

Назарій

Менеджер з персоналу

Розглядає посади:
Менеджер з персоналу, Супервайзер, Керівник відділу, Управляючий (HR), Керівник відділу продажу, Територіальний менеджер, Спеціаліст з розвитку, Регіональний керівник, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Супервайзер

з 07.2020 по 07.2025 (5 років)
Marvel ITG, Луцьк (Маркетинг, реклама, PR)

Основні обовʼязки :
- пошук, підбір та навчання персоналу;
- проведення тренінгів для нових співробітників
- розвиток та втримання персоналу
- підтримка мікроклімату в команді
- виконання поставлених цілей та завдань на довіреній території;
- планування, організація, контроль та аналіз виконання поставлених завдань;
- координація роботи команди консультантів у каналі ГоРеКа та Роздріб;
- ведення та своєчасна подача звітності
- аналіз тенденцій ринку та систематизація проведених опитувань

Основні досягнення :
- Керував командами в 8 різних містах, ефективно адаптуючись до нових умов і колективів.
- Займався формуванням команд "з нуля": від підбору персоналу до організації злагодженої роботи.
- Швидко орієнтувався на новій території, вивчав локальні особливості та будував ефективні процеси з урахуванням специфіки кожного регіону.
- Забезпечував стабільне досягнення командою поставлених цілей у динамічному середовищі.

Освіта

Національний університет ''Одеська юридична академія''

Цивільна та господарська юстиція, Одеса
Незакінчена вища, з 2016 по 2019 (3 роки)

Знання і навички

  • Розвиток продажу
  • MS Excel
  • MS Office
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом
  • Підбір персоналу
  • Проведення співбесід
  • Робота із запереченнями
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Комунікабельність
- маю досвід вирішення конфліктних ситуацій;
- професійне ставлення до колег;
- маю досвід спілкування із різними людьми, різних культур та соціальних статусів.
Гнучкість:
- вміння знаходити спільну мову із новим колективом та новими клієнтами;
- швидке та правильне прийняття рішень.
Тайм-менеджмент:
- вірне та результативне розпорядження робочого часу;
- вміння виконувати декілька завдань одночасно, багатозадачність.
Самостійність
- самостійне формування команд
- запуск процесів з нуля
Підбір персоналу
- проведення співбесід
- пошук персоналу
- проведення навчання та організації стажування

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: