• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10728907/

Чат-менеджер

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жанна Бєлаш
Чат - менеджер

Профіль

Організована та комунікабельна спеціалістка з досвідом у онлайн-
продажах, клієнтській підтримці та адміністративному супроводі.
Особисті дані Вмію працювати з великим потоком звернень (до 150 на день),
виявляти потреби клієнтів, ефективно обробляти заперечення та
супроводжувати замовлення від першого звернення до фінальної
Жанна Бєлаш оплати.
Маю досвід у координації виконавців, кваліфікації клієнтів, роботі з
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») CRM-системами (Bitrix24, Key CRM, LP-CRM) та Google Таблицями.
Швидко навчаюсь, відповідальна, працюю в режимі багатозадачності
telegram: @zhanna_bie та приймаю рішення самостійно.

Київ
Досвід роботи

Навички Онлайн-менеджер з продажу січ 2023 - лют 2024
NotEnot, Дистанційно
Комунікація в Відповідала за повне супроводження клієнтів онлайн-магазину одягу —
месенджерах і від першого звернення до фіналізації покупки:
соцмережах Комунікація з клієнтами через Instagram, Facebook, сайт та Meta
Business Suite.
Продажі в чатах та Продажі в чатах: робота за готовими скриптами з адаптацією до
робота з індивідуальних ситуацій.
запереченнями Щоденна обробка 100–150 звернень, з фокусом на ефективність та
якість взаємодії.
Кваліфікація та відбір Виявлення потреб клієнтів та підбір товарів за розміром, кольором
клієнтів і стилем.
Робота із запереченнями щодо ціни, розміру чи доставки, з
Виявлення потреб
переконливим поясненням переваг покупки.
клієнтів
Післяпродажна підтримка, включно з обслуговуванням повторних
Письмова комунікація клієнтів у складних ситуаціях.
Оформлення накладних для доставки через Нову Пошту та
Координація та Укрпошту.
адміністрування Ведення обліку замовлень у LP-CRM та Google Таблицях.
Швидка адаптація до змін, вміння працювати з великим потоком
Робота з CRM ( звернень та підтримка комунікації в коментарях під публікаціями.
Bitrix24, Key CRM, LP-
CRM) Адміністратор навчального процесу бер 2024 - трав 2024
Happy Student, Дистанційно
Облік і звітність Відповідала за повну координацію виконання замовлень курсових,
(Google Таблиці) дипломних та інших академічних робіт:
Отримання та аналіз завдань від клієнтів із чіткими технічними
Прийняття рішень у
вимогами, темами та дедлайнами.
складних ситуаціях
Підбір виконавців із бази авторів за тематикою (технічна,
Багатозадачність та природнича, філологічна) з використанням спеціальних фільтрів
робота під тиском для оптимального розподілу замовлень.
Організація комунікації між клієнтами та виконавцями через Key
Meta Business Suite

Жанна Бєлаш | Telegram: @zhanna_bie | Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Оформлення CRM: уточнення деталей, контроль своєчасного виконання робіт.
накладних та логістика Моніторинг дотримання термінів та якості виконання; оперативне
вирішення нестандартних ситуацій — заміна виконавців або
передача завдань досвідченим менеджерам.
Мова Ведення обліку та оновлення статусів замовлень у CRM та Google
Таблицях, особливо у періоди підвищеного навантаження.
Українська Контроль двоетапної системи оплати: прийом передоплати та
остаточний розрахунок після завершення замовлення.
Англійська
Швидке закриття замовлень у складних та термінових випадках,
демонструючи високу організованість та багатозадачність.

Кваліфікатор чату черв 2024 - жовт 2024
Grand Car, Дистанційно
Працювала у компанії, що займається доставкою авто з США «під ключ»,
відповідаючи за первинну кваліфікацію клієнтів у чатах та
месенджерах:
Вела вхідну комунікацію з клієнтами через Telegram, Instagram,
Facebook, WhatsApp та Meta Business Suite.
Відповідала на коментарі під публікаціями, ініціюючи діалог з
потенційними клієнтами.
Використовувала структуровані скрипти, адаптуючи їх під конкретні
ситуації, навіть якщо клієнт відходив від стандартного сценарію.
Збирала ключову інформацію: бюджет, строки, побажання до авто,
щоб визначити ступінь зацікавленості.
Кваліфікувала клієнтів за рівнем готовності до покупки: передавала
“гарячі” ліди менеджерам з продажу через Bitrix24 та заповнювала
відповідні таблиці.
Обробляла 40–80 звернень на день, швидко орієнтуючись у
потребах та типажах клієнтів.
Успішно переводила “холодних” клієнтів у “гарячих”,
демонструючи уважність та комунікативну гнучкість.
Допомагала команді продажів зекономити час, забезпечуючи якісне
попереднє опрацювання лідів.

Жанна Бєлаш | Telegram: @zhanna_bie | Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: