Резюме від 21 травня 2024 PRO

Константин

Керівник відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу закупівель

з 07.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
Венбест, ТОВ, Київ (Охорона, безпека, оборона)

Управління відділом закупівель, постановка завдань співробітникам, контроль результатів та оцінка роботи, забезпечення ефективної взаємодії, як всередині, так і поза відділом;
Налагодження роботи складів компанії, контроль стану складських запасів за всіма асортиментними групами;
Побудова ефективного ланцюга управління закупівлями: аналіз показників, прогнозування продажів, організація закупівель товарів, забезпечення оптимального рівня товарних запасів, управління асортиментною та ціновою політикою;
Забезпечення ефективної політики партнерства із постачальниками;
Визначення короткострокових та довгострокових цілей та завдань;
Розробка та впровадження цінової політики, рентабельність, націнки та маркетингових програм.
Консультування менеджерів з продажу, навчання персоналу, з метою покращення просування товару.
Розробка мотиваційних програм та впровадження їх.

Старший фахівець з централізованих банківських закупівель

з 06.2020 по 07.2021 (1 рік 1 місяць)
ПриватБанк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Забезпечення проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану/тимчасового плану.
-Приймав участь у розробці Тендерної документації (документації торгів, зміни до документації, обґрунтувань застосування процедури закупівлі в одного учасника, спрощеної процедури, тощо), консолідує погоджені іншими членами Робочої Групи проекти документації з позиції дотримання економічних інтересів Банку.
-Розміщував інформацію про закупівлі на веб-порталі через авторизовані електронні майданчики
-Перевіряв, консолідував та розглядав пропозиції учасників процедур закупівлі.
-Погоджував (укладав) та супроводжував договори за підсумками процедур закупівлі.

Категорійний менеджер запасних частин в категорії сад огогод (мото техніка)

з 09.2019 по 06.2020 (9 місяців)
ТОВ Будпостач, Київ, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Формування замовлень квартальних замовлень запасних частин.
- Формування плану замовлень (аналіз риноку, доля, сезонність)
- Створення рекламації для заводу виробника по гарантійному виходу з ладу обладнання
- Написання інструкцій по експлуатації (переклад з Китайського або Англійського)
- Робота з обліковою системою 1С
- Робота з постачальниками, аналіз конкурентного ринку;
- Ціноутворення, закупка товару, контроль обертовості залишків;
- Побудова асортиментної матриці;
- Планувати маркетингові активності та контролювати їх проведення
- Просування брендів і товарних груп;
Причина звільнення - Через Пандемії Короновіруса

Специалист по закупкам ТМЦ парка терминалов (Менеджер проектов)

з 05.2018 по 09.2019 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Айбокс, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Разработка концептов для модернизации терминалов (NFC модуль, внедрение на всём парке)
- Расчёт себе стоимости проекта, составление бюджета
- Подготовка документации, и документальное сопровождение всего проекта
- Подготовка презентаций, докладов, отчётов по стадия выполнения
- Организация разных отделов компании для реализации проекта.
- Подбор персонала для реализации проекта
-Организация и проведение Торгов по закупкам
- Закупка ТМЦ для проектов компании, сопровождение всего процесса.
- Переговоры с заводом изготовителем
- Сопровождение закупок для проектов
- Работа с учетной системой 1С ТМЦ

Керівник відділу закупівель

з 09.2016 по 01.2018 (1 рік 4 місяці)
ТОВ КОМЭНЕРГОСЕРВИС, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основна діяльність
-Управління підрозділом закупівель та забезпечення
-Участь в підборі персоналу
-Підготовка всіх необхідних документів та участь в державних закупівлях на Prozorro
-Аналітика продажів і формування потреби в закупівлі;
-Формування ціни продажу з урахуванням поточних показників;
-Пошук постачальників і вивчення нових пропозицій, залучення постачальників на вигідних для компанії умовах;
-Проведення переговорів з постачальниками про надання найбільш вигідних для компаній умов закупівлі, узгодження умов поставок;
-Контроль над здійснюваними закупівлями (аналіз ринку пропозицій і закупівля за найбільш вигідною ціною на поточний момент).
К-онтроль термінів поставок і реалізації умов укладених договорів;
-Управління залишками (контроль залишків і поставок);
- Укладання договорів з постачальниками в тому числі імпорт, ЗЕД
Додаткові задачі (проекти)
- ведення звітньої документації
- проводив роботу з претензіями (поверненнями або заміною), вирішення конфліктних ситуацій
Маркетинг
- Запуск та контроль маркетингових активностей ( замовлення реклами в різних агентствах)
- Аналіз ефективності рекламних компаній та підготовка звітів
- Підготовка промо матеріалів для продажу

Головний спеціаліст з реалізації основних засобів (управління складом)

з 07.2014 по 07.2016 (2 роки)
ПАТ Форум Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Основні задачі проекту з реалізації та ліквідації ТМЦ Банку що ліквідовувався
- логістика переміщення всього майна, термінове звезення ТМЦ (60 000 од.) на склад
- організація процесів приймання та сортування великої кількості матеріальних цінностей
- ведення документообігу, постійна взаємодія з бухгалтерією;
- проведення інвентаризації
- оцінка майна
- підготовка майна до реалізації (створення чеклестів, навчання персоналу, створення бази майна до реалізації)
- реалізація ТМЦ (заключення договорів, контроль оплати, ведення бази майна)
Управління складом (3 000 м) у підпорядкуванні 6 чоловік.
- координування роботи персоналу
- постановка задач, контроль виконання поставлених завдань

Главный специалист отдела организации и обеспечения закупок

з 10.2011 по 07.2014 (2 роки 9 місяців)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Основна діяльність
Здійснення закупівель в сфері ІТ та ІТ безпеки, побудова структурованих кабельних систем (СКС) в приміщеннях банку;
- формування бюджету;
- організація проведення тендерів на закупівлю
- заключення Договорів
- ведення реєстрів рахунків і договорів в електронному вигляді;
- оформлення необхідних документів (договорів, актів, рахунків)
- проведення інвентаризації
Додаткові задачі (проекти)
- Створення аукціону з продажу автомобілів, його організація і проведення (провів понад 200 аукціонів, успішно реалізував понад 600 б / у авто.)
- Впровадження CRM системи. Написання технічного завдання, співпраця з розробником, тестування нового ПЗ, проводив навчання користувачів.
-Реалізація різних проектів з поліпшення ефективності роботи відділу, зокрема удосконалення процесу взаємодії між підрозділами (відділеннями) Банку та відділом закупівель.

Ведущий специалист отдела материально-технического обеспечения и маркетинга Управления маркетинга и закупок

з 10.2009 по 09.2010 (11 місяців)
ДП "Нафтогазмережи" НАК "Нафтогаз Украины", Киев (Госпредприятие)

Основна діяльність
- Аналіз основних категорій ТМЦ та послуг, аналіз складськиї запасів
- Написання технічного завдання для проведення тендерних закупівель
- Укладання договорів з постачальниками
- Супроводження укладених договорів (рахунки, акти, накладні, передача ТМЦ на склад, логістика)
- Ведення ділового листування з постачальниками
Додаткові задачі (проекти)
- Складнання річного плану закупівель
- Створення реестру витрати палива для автомобілів компанії, та подальше його ведення.
- Формування внутрішніх протоколів, розпоряджень, наказів, інструкцій

Освіта

Ивано-Франковский национальный технический университет нефти и газа

Экономика предприятия, Ивано-Франковск
Вища, з 2008 по 2014 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Outlook Express Робота з оргтехнікою CRM The Bat! Google Docs SQL Google Express

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід ефективного адміністрування внутрішніх та зовнішніх процесів, що забезпечують досягнення поставлених цілей.
Знання основ соціальної роботи та консультування.
Навички роботи в форматі проектного менеджменту.
Сформовані аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації.
Вміння працювати з великими масивами даних.
Стратегічне мислення, розуміння причинно-наслідкових зв‘язків, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
Вільне володіння пакетом Microsoft Office.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: