- Файл
Ірина
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Логіст
- Вік:
- 27 років
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10764177/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Луків Ірина Вікторівна.
Дата народження: 18 квітня 1998 року.
Національність: українка.
Сімейний стан: одружена, діти – донька 6 років.
Місце проживання: Україна, Львівська обл., Львівський район, м. Пустомити
Телефон: [
Ел. пошта: [
Ціль Пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання, професійного і кар'єрного росту.
Освіта:
2015 – 2019 Житомирський національний агроекологічний університет. Факультет - обліку і фінансів, спеціальність «фінанси і кредит»;
2019 - 2021 Житомирський національний агроекологічний університет. Факультет - екології та права, спеціальність «інженер – екололог».
Досвід роботи:
з 06.07.2016 до 20.04.2017, сектор продажів Житомирської області, експерт з фінансових послуг ПАТ «Платинум Банк»;
з 20.04.2017 до 21.08.2019, сектор продажів Житомирської області, експерт з фінансових послуг ПАТ «ПУМБ»;
з 21.08.2019 до 01.06.2020, відділ роздрібних продажів, провідний економіст АБ «УКРГАЗБАНК»;
з 01.06.2020 до 19.04.2021, провідний економіст, АТ «Ощадбанк»;
з 19.04.2021 до 01.11.2021, фінансовий консультант, АТ «ПУМБ;
з 01.11.2021 до 06.04.2022, менеджер з продажу банківських продуктів, АТ «Райфазен Банк Аваль»;
з 01.11.2022 по 04.06.2024 інспектор відділення обліку мобілізаційної роботи, 3-ій відділ Львівського РТЦК та СП.
Навики: активне залучення клієнтів роздрібного бізнесу (розповсюдження рекламних матеріалів, проведення переговорів з керівниками організацій), - активний продаж продуктів банку клієнтам роздрібного сегменту бізнесу та корпоративного каналу продаж: •кредити (споживчі, автокредити, іпотека та овердрафти на картки) •депозити, •карткові продукти •страхування - виплата переказів, - відкриття поточних рахунків, - надання консультацій, - робота з дотриманням високих стандартів якості обслуговування, професійні навички, вміння проводити переговори.
Досвідчений користувач ПК (Internet, Windows, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Microsoft Publisher, Adobe).
Курси і тренінги:
Тренінг: «Навики якісного обслуговування і активних продаж».
Володіння мовами:
українська — рідна; російська — вільно; англійська — зі словником.
Особисті риси: відповідальність, порядність, здатність оперативно діяти і стратегічно мислити, ініціативність, комунікабельність, конфіденційність, пунктуальність, надійність, чесність, енергійність, творчі здібності, уміння ладнати з людьми і будувати довгострокові стосунки з партнерами і колегами по роботі, без шкідливих звичок, бажання працювати здобуваючи навички для професійного росту.
08.05.2023 __________ Ірина ЛУКІВ
Схожі кандидати
-
Personal assistant
Дистанційно -
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер
Дистанційно, Київ -
Офіс-менеджер
20000 грн, Дистанційно, Тернопіль -
Помічник керівника
Дистанційно, Київ , ще 4 міста -
Помічник керівника
Дистанційно, Полтава, Миргород -
Офіс-менеджер
Дистанційно